بازدید 5261

نمایشگاه لباس اقوام ایرانی برپا می‌شود

کد خبر: ۷۹۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۸ 06 May 2018

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری از برگزاری جشنواره و نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان داخلی و لباس اقوام ایرانی به همت این معاونت در سال حمایت از کالای ایرانی خبر داد.

به گزارش ایرنا، اطهره نژادی افزود: این نمایشگاه قرار است با حمایت استانداری البرز از 23 تا 25 اردیبهشت ماه در شهر کرج برپا شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری البرز و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در برگزاری این نمایشگاه نقش دارند، اظهار داشت: در این نمایشگاه لباس های اقوام ایرانی مختلف در کشور به نمایش گذاشته می شود و در واقع به نوعی معرفی بیشتر این اقوام و لباس های سنتی آنان از اهداف برگزاری نمایشگاه است.

نژادی ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه گامی برای فراهم کردن زمینه استفاده از لباس اقوام ایرانی به واسطه رنگ های شادی است که در این مدل لباس ها استفاده می شود.

معاون برنامه ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بیان اینکه در این نمایشگاه اغلب مسئولان امور زنان و خانواده دستگاه های اجرایی و استانداری ها همکاری دارند، اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری این نمایشگاه بخشی از فرهنگ اقوام ایرانی را به جهان معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری این نمایشگاه در واقع براساس نامگذاری سال 97 به نام سال حمایت از تولید و کالای ایرانی است تا بتوان تولیدکنندگان را در بخش های مختلف حمایت کرد و گامی اساسی برای رونق فعالیت آنان برداشت.

نژادی گفت: البته در این نمایشگاه به طور یقین نقش زنان در ترویج بیشتر استفاده از لباس اقوام ایرانی پررنگ تر است و این موضوع را نیز به صورت واضح در چند روز برگزاری نمایشگاه شاهد خواهیم شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار