بازدید 3298

جراحی کودک معلول آزار دیده در کرج

کد خبر: ۷۹۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۹ 05 May 2018

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: پدر کودک معلول مورد آزار قرار گرفته زندانی شده است.

به گزارش ایسنا داریوش بیات نژاد اظهار کرد: نهم اردیبهشت یکی از بازپرسان دادسرای کرج طی یک تماس تلفنی از وقوع یک معلول آزاری خبر داد. بعد از این خبر نیروهای اورژانس 123 به سرعت در محل حاضر شدند و با دیدن شرایط کودک ضرورت انتقال وی به بیمارستان را تشخیص دادند.

وی افزود: این کودک با همکاری اورژانس 115 به بیمارستان مدنی انتقال داده شد و به دلیل اینکه شدت آسیب دیدگی در برخی از بخش‌های بدنش زیاد بود، برای درمان مورد عمل جراحی قرار گرفت. خوشبختانه عمل‌های صورت گرفته موفقیت آمیز بوده و در حال حاضر وضعیت جسمی کودک در شرایط مناسبی است و با رسیدگی عوامل بیمارستان امیدواریم هرچه سریع تر روند درمان تکمیل و کودک مرخص شود.

مدیرکل بهزیستی البرز درباره وضعیت پدر این کودک گفت: این فرد در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و باید تحت بررسی‌های روحی و روانی قرار گیرد چون واقعیت این است فردی که سالم باشد و ذره‌ای انسانیت داشته باشند نمی‌تواند به فرزند خود آسیبی وارد کند.

بیات نژاد اضافه کرد: البته تا بررسی کامل وضعیت پدر این کودک نمی‌توان در مورد سالم بودن یا نبودن وی اظهار نظر قطعی کرد ولی به وضوح مشخص است این فرد از ناهنجاری‌های شدید روحی رنج می‌برد که توانسته این کار وحشتناک را با فرزند خود انجام دهد.

این مسئول درباره آینده این کودک توضیح داد: بعد از اینکه این مددجو به طور کامل سلامت خود را به دست آورد، کارشناسان صلاحیت مادر وی برای حضانت را بررسی می‌کنند، اگر مادر صلاحیت نگهداری را داشته باشد، حضانت کودکش به او داده می‌شود در غیر این صورت این مددجو به یکی از مراکز نگهداری بهزیستی منتقل می‌شود.

وی گفت: این کودک از لحاظ جسمی معلولیت دارد ولی از لحاظ بهره هوشی در وضعیت مناسبی است و مشکل خاصی ندارد. بدون شک اگر همکاری مقامات قضایی استان در چنین پرونده‌هایی نباشد، بهزیستی توان پیگیری و رسیدگی به برخی موارد خاص را به تنهایی ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر