بازدید 6465

شکار داعشی ها در بغداد ادامه دارد

سخنگوی رسمی وزارت کشور عراق گفت: نیروهای امنیتی هشت تروریست داعشی که در مناطق مختلف بغداد از جمله دریکی از هتل های پایتخت را که اقامت داشتند،دستگیر کردند.
کد خبر: ۷۹۵۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۰ 04 May 2018

سخنگوی رسمی وزارت کشور عراق گفت: نیروهای امنیتی هشت تروریست داعشی که در مناطق مختلف بغداد از جمله دریکی از هتل های پایتخت را که اقامت داشتند،دستگیر کردند.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، سرلشکر 'سعد معن' روز پنجشنبه، در گزارشی درخصوص دستاوردهای امنیتی در روزهای اخیر همچنین از کشف و انهدام تعداد زیادی مخفی گاه تروریست های تکفیری در مناطق مختلف بغداد و اطراف آن خبر داد.
وی در خصوص حمله مسلحانه تروریست به منطقه الطارمیه در شمال بغداد، از رسیدن به سرنخ هایی که منتهی به عاملان این اقدام تروریستی می شود، سخن گفت.
سخنگوی ستاد عملیات بغداد افزود در حمله بقایای داعش به خانه یک وکیل دادگستری در منطقه 'الاصلاح' در شمال الطارمیه 13 تن کشته و پنج نفر زخمی شدند.
سرلشکر معن خاطرنشان کرد: نیروهای اطلاعاتی در تمامی مناطق شمال بغداد حضور دارند و در حال انجام ماموریت های خود در پاکسازی این مناطق از بقایای داعش هستند.
معن همچنین از کاهش قربانیان جنایت های سازمان یافته و نیز جرایم الکترونیکی در این کشور طی دو هفته اخیر خبر داد.
وی به آماری در این خصوص اشاره نکرد.
سخنگوی وزارت کشور عراق همچنین از آمادگی های امنیتی برای تامین امنیت انتخابات پارلمانی این کشور در روز 22 اردیبهشت خبر داد و گفت: هماهنگی بسیار خوبی با کمیسیون عالی انتخابات وجود دارد.
معن افزود: طرح امنیتی ویژه انتخابات آماده شده است و اجرای آن از روز 15 اردیبهشت آغاز می شود.
سخنگوی وزارت کشور عراق خاطرنشان کرد: در این طرح نیروهای مختلف نظامی و امنیتی عراق از جمله نیروی هوایی ارتش برای برقراری امنیت شهرها، مراکز رای گیری و رای دهندگان مشارکت خواهند داشت.
گفتنی است گروهک تروریستی تکفیری داعش پس از ماهها سکوت رسانه ای، چند روز پیش در اطلاعیه ای تهدید کرد به طور ویژه مراکز رای گیری و رای دهندگان عراقی را هدف حملات خود قرار خواهد داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار