بازدید 8070
رم یک گل برای هت تریک بازگشت رویایی کم آورد

لیورپول - رئال مادرید پنجم خرداد؛در فینال کی یف

رم در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با نتیجه 4-2 لیورپول را شکست بدهد اما این نتیجه برای رسیدن به فینال چمپیونزلیگ کافی نبود.
کد خبر: ۷۹۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷ 03 May 2018

لیورپول با وجود شکست پرگل برابر رم توانست به فینال لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و حریف رئال مادرید شود.

به گزارش تابناک ورزشی، دومین دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بامداد پنجشنبه بین دو تیم پرهوادار رم و لیورپول برگزار شد که این بازی در المپیکو با پیروزی چهار بر دو میزبان به پایان رسید. با این حال لیورپول با توجه به برد پنج بر دو در دیدار رفت توانست به فینال این رقابت ها صعود کند.

در نیمه اول در حالی که رم به دنبال باز کردن دروازه لیورپول بود گل نخست را در دقیقه 9 دریافت کرد. سادیو مانه با پاس روبرتو فیرمینو گلزنی کرد. رمِ میزبان کمتر از 10 دقیقه بعد نتیجه را جبران کرد. توپ با برخورد به جیمز میلنر وارد دروازه لیورپول شد تا یک گل به خودی به ثبت برسد. گل سوم نیز توسط شاگردان یورگن کلوپ به ثمر رسید. جورجینو وینالدوم در دقیقه 25 گلزنی کرد. در ادامه تلاش های میزبان برای به تساوی رساندن بازی بی نتیجه بود و 45 دقیقه نخست با پیروزی لیورپول به پایان رسید.

در نیمه دوم رم فشار خود را بیشتر کرد و توانست به گل برسد. ادین ژکو در دقیقه 52 دروازه لیورپول را باز کرد. رم چند فرصت خوب گلزنی داشت که از دست رفت. از طرفی لیورپول نیز می توانست برای سومین بار دروازه میزبان را باز کند. ناینگلان گل دیر هنگامی برای تیمش به ثمر رساند. او در دقیقه 85 نتیجه را سه بر دو به نفع رم کرد اما تیم ایتالیایی به دو گل دیگر برای به تساوی رساندن بازی نیاز داشت. در وقت های اضافه داور خطای هند بازیکن لیورپول را گرفت و یک پنالتی به نفع رم اعلام کرد. ناینگلان در آخرین دقیقه وقت های اضافه آن را تبدیل به گل کرد اما لحظاتی بعد سوت پایان بازی توسط داور به صدا در آمد تا لیورپول حریف رئال مادرید در فینال باشد. لیورپول و رئال مادرید پنجم خرداد دیدار نهایی را در کی یف برگزار خواهند.

شرح گل ها

دقیقه 9 رم 0-1 لیورپول (سادیو مانه): اشتباه ناینگولان در دادن پاس رو به عقب، باعث خلق موقعیت برای لیورپول می شود. فیرمینو توپ را پیش می برد و مانه ای که از گوشه زمین فرار کرده بود را صاحب توپ می کند تا این وینگر فرصت طلب با شوتی دقیق، نتیجه بازی را 1-0 کند.

دقیقه 15 رم 1-1 لیورپول (جیمز میلنر گل به خودی): سانتر فلورنتزی بر روی دروازه به شیک می رسد. ضربه سر این مهاجم اهل چک در حالی که توسط دژان لوورن دفاع شده بود، به میلنر برخورد کرده و وارد دروازه می شود.

دقیقه 25 رم 1-2 لیورپول (وینالدوم): از روی ضربه کرنر و در حالی که فلورنتزی بر روی اشتباه خط آفساید را پر کرده بود، وینالدوم با ضربه سری راحت، دروازه رم را باز کرد.

دقیقه 52 رم 2-2 لیورپول (ادین ژکو): استفان الشعراوی از سمت چپ زمین وارد محوطه جریمه می شود و شوتی کات دار روانه دروازه می کند که با واکنش کاریوس، مقابل پای ژکو می افتد تا این مهاجم بوسنیایی، با خونسردیِ تمام، گل تساوی را به ثمر برساند.

دقیقه 86 رم 3-2 لیورپول (ناینگولان): شوت زیبای راجا ناینگولان از پشت محوطه جریمه، به تور دروازه لیورپول می چسبد تا نتیجه 3-2 شود.

دقیقه 94 رم 4-2 لیورپول (ناینگولان): از روی ضربه پنالتی، ناینگولان دروازه لیورپول را باز می کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار