بازدید 3327

امام‌جمعه‌قم: کفار به‌دنبال انحراف‌مسلمانان هستند

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه کفار به دنبال انحراف مسلمین به دوران جهالت هستند، گفت: کفار و منافقین ادعاهای فراوانی دارند اما جز فساد از آن‌ها چیز دیگری دیده نمی‌شود.
کد خبر: ۷۹۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵ 30 April 2018

امام جمعه قم با تأکید بر اینکه کفار به دنبال انحراف مسلمین به دوران جهالت هستند، گفت: کفار و منافقین ادعاهای فراوانی دارند اما جز فساد از آن‌ها چیز دیگری دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدمحمد سعیدی عصر دوشنبه در آیین رونمایی از پرچم جدید گنبد آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار کرد: زمانی که یک شخص در یک مجموعه مشغول به کار می‌شود، ملزم به تبعیت شده است، البته این تبعیت دارای جهات، رده‌ها و ویژگی‌های منختلف است که باید لحاظ شود.

وی با بیان اینکه براساس آیات قرآن کریم، تبعیت از معصومین (ع) واجب است گفت: آثار و برکات تبعیت از خدا و پیامبر(ص) تنها محدود به دنیا نیست چراکه پیامبر و اولیای الهی دستگاه مدیریتی جدایی از دستگاه مدیریتی خدا ندارند و تبعیت از ائمه(ع) همانند اطاعت از خداوند است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) گفت: تبعیت از خداوند و پیامبر(ص) در همه عرصه‌ها باید صورت گیرد چراکه پیامبر(ص) از مدیریت عام بر انسان برخوردار است بنابراین باید رفتار و گفتار ایشان را در همه زمینه‌ها الگو قرار دهیم.

وی با تأکید بر اینکه کفار همچنان به دنبال انحراف مسلمین جهان به دوران جهالت هستند، گفت: کفار و منافقین ادعاهای فراوانی دارند اما جز فساد از آن‌ها چیز دیگری دیده نمی‌شود.

آیت الله سید محمد سعیدی بیان کرد: ولایت ائمه(ع) تعبدی است و عقل انسان می‌گوید کسی باید تو را مدیریت کند که خالق تو است و در این راستا خدا و رسولش بهترین‌ها برای تبعیت هستند.

وی تبعیت از مدیران را تبعیت مشروع دانست و بیان کرد: تبعیت از مدیران تا جایی که ما را به فساد و گناه نکشاند لازم است و مدیران حق ندارند مجموعه خود را به درج امضای غیر جایز و حرکات ناشایست اجبار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس