بازدید 7046

جوابیه «دانشگاه ایلام» به خبر «تابناک»

دکتر محمد نقدی [فرد متحصن] به عنوان عضو هیأت علمی "طرح سربازی" در دانشگاه ایلام خدمت نموده و با عنایت به رأی هیات عالی جذب، هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه ایلام نداشته و فقط به عنوان مدرس مدعو جهت تدریس چند واحد درسی با دانشگاه ایلام همکاری نموده، فلذا عنوان استاد دانشگاه برای ایشان صحیح نمی‌باشد.
کد خبر: ۷۹۵۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 30 April 2018
پیرو درج خبری با عنوان «استاد دانشگاه ایلام بار دیگر تحصن کرد؛ این بار با برپایی چادر»، مسئولان دانشگاه ایلام جوابیه‌ای صادر کردند که وفق قانون عینا درج می‌گردد.
 
به گزارش «تابناک»، متن این جوابیه که به امضای رضا رضازاده، مشاور رئیس و رئییس حوزه ریاست این دانشگاه رسیده، بدین شرح است:

1- آقای دکتر محمد نقدی پس از اخذ بورسیه در سال‌های 91 الی 94 بعنوان عضو هیأت علمی "طرح سربازی" در دانشگاه ایلام خدمت نموده و با عنایت به رأی هیات عالی جذب وزارت علوم از زمان پایان طرح خدمت سربازی در تاریخ 96/9/8، هیچ گونه رابطه استخدامی با دانشگاه ایلام نداشته و فقط بعنوان مدرس مدعو جهت تدریس چند واحد درسی با دانشگاه ایلام همکاری نموده، فلذا عنوان استاد دانشگاه برای ایشان صحیح نمی‌باشد.

2- تصمیم گیری در خصوص جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، در اختیار روسای دانشگاه‌ها نیست، بلکه بر اساس سیر قانونی ابتدا باید گروه آموزشی مربوطه صلاحیت علمی متقاضیان را تأیید نماید و سپس هیأت جذب دانشگاه و مرکز جذب وزارت علوم با این درخواست موافقت نمایند.

۳. تقاضای استخدام جدید ایشان بعنوان عضو هیأت علمی در چارچوب فراخوان جذب هیأت علمی همانند سایر متقاضیان در دست اقدام و برسی است و نتیجه آن اعلام خواهد شد.

۴ -دعاوی آخر آقای دکتر نقدی، در اسفند ماه 1396 به وزارت علوم ارسال گردیده و موضوع در واحد‌های مربوطه در دست بررسی است.

5- در پایان یادآور می‌گردد، مسئولین دانشگاه ایلام در راستای حفظ شأن و کیفیت پرونده، تمایلی به ذکر جزئیات پرونده نامبرده نداشته، اما حق پاسخ تفصیلی را برای خود محفوظ می‌دارند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار