بازدید 7277

حمله جنگنده‌های آمریکایی به مواضع ارتش سوریه

منابع سوری از حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به مواضع ارتش سوریه در حومه دیرالزور خبر دادند.
کد خبر: ۷۹۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷ 29 April 2018

منابع سوری از حمله جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی به مواضع ارتش سوریه در حومه دیرالزور خبر دادند.

به گزارش تسنیم، جنگنده‌های ائتلاف بین‌المللی به سرکردگی واشنگتن مواضع نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش در حومه غربی دیرالزور را هدف قرار دادند.

در پی این حملات که در جریان پیشروی نیروهای ارتش سوریه در حومه غربی دیرالزور صورت گرفت، دو نفر از نیروهای ارتش سوریه شهید و شماری نیز زخمی شدند و در نتیجه این نیروها برای حفظ جان خود در یک اقدام تاکتیکی از چهار روستا در حومه غربی دیرالزور که امروز آن را آزاد کرده بودند، عقب‌نشینی کردند.

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های آمریکایی دوبار این منطقه را بمباران کردند و سپس نیروهای ارتش سوریه از این منطقه عقب‌نشینی کردند تا در معرض حملات جدید قرار نگیرند.

نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش امروز در ادامه پیشروی‌های خود، کل حومه غربی دیرالزور را بعد از آزادسازی شهرک "الجیعه" و اطراف آن و فرار دسته جمعی گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه از این منطقه، به کنترل خود در آورده بودند. همزمان با این تحول، برخی اخبار از پرواز گسترده جنگنده‌های آمریکایی در شرق دیرالزور و حرکت عناصر مسلح گروه موسوم به نیروهای دموکراتیک سوریه به سمت شهرک‌های "هجین و السوسه" و ارسال تجهیزات نظامی گسترده به مناطق تحت اشغال داعش در کرانه شمالی رود فرات در حومه دیرالزور حکایت داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان