بازدید 7100
۱
گزارش بازار سکه، طلا و ارز؛

سکه در ثبات ارزی، ۴۵ هزار تومان گران‌تر شد/ هدف معامله‌گران از بالا نگه داشتن قیمت سکه چیست؟

از پنج شنبه گذشته نرخ نقدی انواع سکه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. این در حالیست که پیش از این زمان، در 4 روز معاملاتی هفته گذشته نرخ سکه با افت 74 هزار تومانی همراه شده بود.
کد خبر: ۷۹۴۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 29 April 2018

سکه در ثبات ارزی ۴۵ هزار تومان گران‌تر شد/ هدف معامله‌گران از بالا نگه داشتن قیمت سکه چیست؟از پنج شنبه گذشته نرخ نقدی انواع سکه در بازار آزاد با افزایش مواجه شده است. این در حالیست که پیش از این زمان، در 4 روز معاملاتی هفته گذشته نرخ سکه با افت 74 هزار تومانی همراه شده بود.

به گزارش تابناک اقتصادی، در معاملات دومین روز از دومین هفته اردیبهشت 97، قیمت فروش نقدی انواع سکه در بازار آزاد تهران همانند دو روز اخیر با افزایش روبرو شده است. بر این اساس، قیمت هر سکه تمام طرح قدیم تا ساعت 18 امروز، با رشد 12 هزار و 500 تومان به نرخ نقدی یک میلیون و 752 هزار و 500 تومان رسیده است. همچنین هر سکه طرح جدید در معاملات امروز، یک میلیون و 845 هزار تومان قیمت گذاری شده است که تا ساعت 18 امروز، رشد 45 هزار تومانی را نسبت به قیمت پایانی روز گذشته نشان می دهد. هر نیم سکه بهار آزادی نیز تا لحظه انتشار این خبر، با افزایش 7 هزار و 500 تومانی نسبت به روز شنبه، به نرخ فروش 892 هزار و 500 تومان رسیده است و هر ربع سکه بهار آزادی در معاملات امروز با 6 هزار و 500 تومان افزایش به رقم 548 هزار و 500 تومان رسیده است. هر سکه یک گرمی نیز از گرانی سکه ها عقب نمانده است و با 2 هزار و 500 تومان افزایش به قیمت 352 هزار و 500 تومان فروخته شده است. 

در شرایط ثبات نرخ دلار در بازار رسمی و نوسان محدود دلار در مناطق مرزی در محدوده 5500 تومان، بازگشت اونس طلا در ساعات پایانی معاملات جهانی پس از رسیدن به کف ۱۳۱۷ دلاری تا حدی خوش‌بینی به طلا را تقویت کرد. علاوه بر این برخی معتقدند با نزدیک شدن به زمان عرضه پیش‌فروش‌های سکه، معامله‌گران با هدف کسب سود تمایل به بالا نگه داشتن قیمت سکه دارند.

ثبات نرخ ۳۹ ارز در بانک مرکزی

براساس اعلام بانک مرکزی نرخ هر دلار آمریکا برای امروز (یکشنبه نهم اردیبهشت ماه) بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد.

سکه در ثبات ارزی ۴۵ هزار تومان گران‌تر شد/ هدف معامله‌گران از بالا نگه داشتن قیمت سکه چیست؟

همچنین هر پوند انگلیس بدون تغییر نسبت به روز شنبه ۵۷ هزار و ۸۶۱ ریال و هر یورو نیز بدون تغییر در مدت مشابه ۵۰ هزار و ۹۵۶ ریال ارزشگذاری شد.

سکه در ثبات ارزی ۴۵ هزار تومان گران‌تر شد/ هدف معامله‌گران از بالا نگه داشتن قیمت سکه چیست؟

سکه در ثبات ارزی ۴۵ هزار تومان گران‌تر شد/ هدف معامله‌گران از بالا نگه داشتن قیمت سکه چیست؟

براین اساس هر فرانک سوییس ۴۲ هزار و ۵۳۳ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۸۴۴ ریال، کرون نروژ ۵ هزار و ۲۷۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۸۳۸ ریال، روپیه هند ۶۳۱ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۹ هزار و ۵۱۴ریال، یکصد روپیه پاکستان ۳۶ هزار و ۳۳۳ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۵۱۷ ریال، دلار هنگ کنگ ۵ هزار و ۳۵۳ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۶ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۷۳۷ ریال قیمت خورد.

همچنین نرخ راند آفریقای جنوبی ۳ هزار و ۴۰۸ ریال، لیر ترکیه ۱۰ هزار و ۳۸۸ ریال، روبل روسیه ۶۷۸ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۴۵ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۳۱ هزار و ۸۴۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۱ هزار و ۷۳۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۶۶۱ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۹ هزار و ۲۳۴ ریال تعیین شد.

نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۶۹۰ریال، دینار لیبی ۳۱ هزار و ۳۶۱ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۶۳۳ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۳هزار و ۲۳۱ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۷۱۶ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۹ هزار و ۳۷۱ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۳ هزار و ۸۳۰ ریال، افغانی افغانستان ۵۹۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۱هزار و یک ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۷۲۲ریال و بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال ارزشگذاری شد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
دیشب آقای سیف مصاحبه خبری کرد امروز کلی رفت رو قیمت سکه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل