بازدید 3888

مفقود شدن چند نفر در طوفان بوشهر و بندر دیّر

کد خبر: ۷۹۳۹۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 27 April 2018

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات بوشهر گفت: قایق‌های مفقود شده قایق‌های تفریحی و غیرمجاز بودند که شبانه به آب زده بودند.

عباس آهنگر مقدم در گفت‌وگو با  ایلنا، در رابطه با طوفان شب گذشته بوشهر و بندر دیّر اظهار کرد: در خصوص اتفاق شب گذشته در بوشهر، نماینده شیلات در هواشناسی سه شب قبل به ما اوضاع نامناسب دریا را اطلاع رسانی کرده بود. استانداری و مراجع ذیربط در رابطه با طوفان و شرایط بد آب و هوایی در خلیج هشدارهای لازم را داده و نامه‌نگاری‌های را انجام داده بودند.

وی افزود: ما از طریق پیامک و نامه این موضوع را به صیادان اطلاع داده بودیم اما برخی از صیادان که مجوز یک ماهه داشتند بر روی آب بودند و دسترسی به آنها امکان پذیر نبود.

آهنگر مقدم در رابطه با قایق های غیرمجاز مفقود شده خاطرنشان کرد: اما تعدادی دیگر از قایق‌های مفقود شده قایق های تفریحی و غیرمجاز بودند که شبانه به آب زده بودند. طبق اعلام دریابانی هیچ مجوزی ثبت نشده و خروج این قایق ها غیرقانونی بوده است.

وی تاکید کرد: دریابانی هیچ خروجی شبانه ای را به ثبت نرسانده است.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات بوشهر گفت: این قایق‌ها مجوز صید ندارند. ما در تنگستان، شهرستان دیّر و کنگان اعلام مفقودی قایق داشتیم که در کنگان هر دو قایق مفقود شده پیدا شد. قایق های بر روی آب دیّر هم در کنار سکوهای عسلویه و عامری پهلو گرفتند و جستجو برای نجات قایق‌های دیگر همچنان ادامه دارد.

آهنگر مقدم بااشاره به برآورد خسارت اسکله رستمی تصریح کرد: اسکله رستمی در تنگستان کمی بابت طوفان خسارت دیده و سقف ساختمان بلند شده است که در حال برآورد خسارت آن هستیم.

وی ادامه داد: چند قایق کنار اسکله مفقود شده که همچنان در حال جستجوی آنها هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار