بازدید 10976

سرقت طلای زنان به شیوه خفه‌ کنی

کد خبر: ۷۹۳۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۰ 27 April 2018

سه مرد که به شیوه خفه‌ کنی از زنان و مردان درمحله‌های شهر تهران سرقت می‌کردند در جریان تحقیقات پلیسی شناسایی شدند. متهمان زمانی که با مقاومت مالباختگان روبه‌رو می‌شدند با چاقو آنها را زخمی می‌کردند.

به گزارش جام‌جم، 22 اسفند سال گذشته زن جوانی با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای ناحیه 34 تهران از دو سارق شکایت کرد.

شاکی به بازپرس رسولی گفت: ظهر روز گذشته فرزندم را به آموزشگاه زبان انگلیسی بردم. ساعت 14 و 30 دقیقه از خانه بیرون زدم و پیاده به سمت آموزشگاه در حوالی خیابان ملاصدرا می‌رفتم که فردی ناگهان از پشت سر به من نزدیک شد و دستش را به سمت صورت و گردنم انداخت و داشت خفه‌ام می‌کرد، از رد بوی سیگار روی دستش متوجه شدم یک مرد است. او چاقویی را کنار پهلویم گرفت و به مرگ تهدیدم کرد. دستبند طلایم را که هفت میلیون تومان ارزش داشت دزدید. خواستم فرار کنم که او با چاقو ضربه‌ای به انگشتم زد و آن را برید. متهم و همدستش فرار کردند و من بعد از گزارش سرقت، به درمانگاه محله رفتم و زخمم را پانسمان کردم.

تصویر چهره‌نگاری سارق و همدستش در اختیار گشت‌های پلیس قرارگرفت تا به محض دیدن متهمان آنها را بازداشت کنند. در جریان تحقیقات پلیسی زنان و مردان دیگری هم با حضور در پلیس آگاهی شکایت‌های مشابهی را مطرح کردند که به شیوه خفه‌ کنی پول، طلا و گوشی‌های تلفن همراهشان به سرقت رفته بود. ماموران زمانی که به تحقیق از شاکیان ادامه دادند معلوم شد سارقان برخی از آنها را زخمی کرده‌اند.

تحقیقات نشان می‌داد در این سرقت‌ها سه جوان حضور داشته‌اند که یکی از آنها در بیشتر سرقت‌ها بوده و زنان را زخمی می‌کرد. معلوم شد چهره دزد خشن به یک سارق زورگیر سابقه دار شباهت دارد که چند بار به اتهام مشابه به زندان افتاده و از پنج ماه پیش دوباره یک گروه جدید را برای سرقت‌هایش تشکیل داده است. همچنین مشخص شد او به خاطر سرقت و زورگیری‌های سریالی‌اش تحت تعقیب چند پایگاه پلیس است. سرانجام دو روز پیش متهم زمانی که برای سرقت دیگری همراه دوستش به محله نظام آباد رفته و پس از درگیری با یک زن در صدد سرقت از او بود، ناکام ماند.

همدستش گریخت و او که از سوی مردم بشدت کتک خورده بود، بازداشت شد. متهم در پلیس آگاهی بازجویی شد و اعتراف کرد با دو دوستش که فراری و سابقه‌دار هستند به شیوه خفه‌کنی به زنان و مردان حمله کرده و پول، طلا و گوشی‌های آنها را دزدیده اند و در جریان سرقت‌ها برخی زنان مالباخته را زخمی کرده‌اند. تاکنون متهم به ده فقره دزدی خشن اعتراف کرده است. تعداد شاکیان نشان می‌داد که این متهم و دو همدستش که تحت تعقیب پلیس هستند به سرقت‌های بیشتری دست زده‌اند‌.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۲
واقعا خند داره دزدی چند بار دستگیر شده باز ازادش می کنند بدون انکه متنبه بشه یکی یک بار دزدی می کنه پشیمون میشه مال رل برمیگردونه با صاحبش از اوحلالیت میگیره و شاکی شکایت خودش را پس می گیره اون وقت قاضی حکم اعدام میده و اعدام میشه یکی هم این ......
سی سال با اعمال شاقه
ممنون كه جهت حفظ آبروي اين بزرگواران!!!! صورتشون رو شطرنجي مي كنيد. آخه چهره اين عزيزان نبايد افشا بشه تا بتونن در آينده به خدماتشون ادامه بدن.واقعاً فلسفه شطرنجي كردن تصوير صورت اينگونه مجرمان پر خطر چيست ؟جرم شون هم كه محرزه.
بازم مردم غیرتمند تونستند او را دستگیر کنند نه پلیس .....
اعدام عادلانه ترین مجازات برای این دزدهای نا انسانی است که با شقاوت و بی رحمی تمام به مردم حمله میکنند و علاوه بر دزدیدن اموال ملت هیچ ترس و واهمه ای از کشتن افراد نیز ندارند.
مطمئنا عمل سرقت قابل سرزنش و جرمی بزرگ است. ولی پوشیدن دستبند 7 میلیون تومانی آنهم در خیابان ها هم قابل دفاع نیست. البته این نکته برای توجیه عمل وحشتناک یک سارق نیست و شهروندان باید با اطمینان در خیابان های شهر ظاهر شوند. ولی اگر جوان بیکار و معتادی با دیدن دستبند گران قیمت یک خانم در خیابان ،تصمیم به عملی کردن نیت شوم خود می گیرد، این باید هشداری باشد برای ما.
چقدر نقش پلیس در دستگیری این دزد، پر رنگه!!!!
اعدام کنین برن بابا!
انقدر وضع مملکت خرابه که وقت برای ارشاد کردن اینها دیگه نمونده! مردم رو بیش از این عذاب ندین!
طرف راحت توسط قاضي ازاد ميشه ودوباره همون سرقتها را ادامه ميده.....
ما فکر کردیم روش خفه کنی فقط در زندان کوانتانامو و توسط امرطیکا انجام می شود پس این روش را هم ایرانیان بکار می برده اند .
فقط از دادگستری عزیز خواهش عاجزانه دارم زود تر از دفعات قبل آزادشون کنن که از کسب و کارنیوفتن.مرسی اهههه
زندان کجاست اینها اونجا آموزش می بینند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان