بازدید 3715
نادری:

اجناس کوله‌بران در پشت مرزها مانده است

نماینده مردم اورامانات در مجلس، گفت: در مناطق مرزی تنها منبع درآمدی مردم از طریق مرزها است که متاسفانه مشخص نیست به چه دلیلی مرزها بسته شده‌اند.
کد خبر: ۷۹۳۷۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۲ 26 April 2018

نماینده مردم اورامانات در مجلس، گفت: در مناطق مرزی تنها منبع درآمدی مردم از طریق مرزها است که متاسفانه مشخص نیست به چه دلیلی مرزها بسته شده‌اند.

شهاب نادری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص بسته شدن مرزهای غرب کشور و اعتصاب بازاریان بازارچه‌های مرزی، اظهارداشت: در مناطق مرزی تنها منبع درآمدی مردم از طریق مرزها است که متاسفانه مشخص نیست به چه دلیلی مرزها بسته شده‌اند.

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید در اینگونه تصمیم‌گیری‌ها شرایط مردم در مناطق مرزی در نظر گرفته شود، گفت: سفره مردم امروز خالی است و دولت باید تدبیر و ساماندهی داشته باشد تا مرزها ساماندهی و بازگشایی شود، زیرا در مناطق مرزی درآمد و امکاناتی وجود ندارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مشکلات و مواردی که در مناطق مرزی وجود دارد باید پیگیری شوند، ادامه داد: در اولین فرصت باید مرزهای غرب کشور بازگشایی شوند و این توقع نیز وجود دارد، زیرا اجناس خریداری شده توسط کوله‌بران در پشت مرزها ماده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه نارضیاتی مردم در خصوص بسته بودن مرزها و ماندن اجناس آنها در پشت مرز روز به روز در حال افزایش است، خاطرنشان کرد: توقع ما از وزیر امورخارجه، وزیر کشور و دولت این است که در زمینه بازگشایی مرزها تسریع شود؛ تاکنون در این مناطق اقدامات خوب و سازنده‌ای صورت نگرفته حداقل باید بتوانیم مرز را برای آنها حفظ کنیم، این مردم مرزداران این مرزها هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر