بازدید 5874
۱

پیشنهادجنجالی برای عدم حضور راه آهن مقابل نساجی!

طبیعتا این سرپرست باید مدارکی برای این اتهام به کمیته اخلاق فدراسیون ارایه دهد و در برهه بسیار حساس تا برگزاری بازی این گونه ادعاها در صورت فقدان سند و مدرک محکم، باعث جنجال و خسارت های جبران ناپذیر خواهد شد.
کد خبر: ۷۹۳۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۲ 25 April 2018

هر چقدر به بازی روز پایانی لیگ دسته اول نزدیک می شویم حواشی در مورد دو بازی همزمان مازندرانی ها بیشتر می شود و حالا یک روزنامه ورزشی به نقل از یک فرد مسوول از پیشنهادی خبر داده که برای بازی نکردن حریف نساجی به این تیم ارایه شده است!

به گزارش تابناک ورزشی، مشخصا این پیشنهاد در صورت وجود نباید از سوی تیمی غیر از خونه به خونه بابل مطرح شده باشد اما منبع این ادعا کیست؟ حسن پور سرپرست راه آهن درباره تماس های مشکوک با بازیکنان این تیم گفت: در روزهای اخیر زنگ هایی به بازیکنان ما زده شده تا در مقابل نساجی به میدان نرویم و بازی 3-0 شود و نساجی با تفاضل گل کمتر راهی لیگ برتر نشود!البته ما با بازیکنان مان صحبت کردیم و با تمام قوا مقابل نساجی بازی خواهیم کرد و از حیثیت خود دفاع می کنیم تا شاهد فوتبال پاک باشیم.

طبیعتا این سرپرست باید مدارکی برای این اتهام به کمیته اخلاق فدراسیون ارایه دهد و در برهه بسیار حساس تا برگزاری بازی این گونه ادعاها در صورت فقدان سند و مدرک محکم، باعث جنجال و خسارت های جبران ناپذیر خواهد شد. طرح چنین اتهام واضحی حتی بدون ذکر نام پیشنهاد دهنده، می تواند موجب محرومیت و پیگردهای قانونی باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فکر نان کن که خربزه آبه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل