بازدید 5542
خبر تلخ بعد از برد شیرین مقابل رم

هوادار لیورپول به قتل رسید!+عکس

کد خبر: ۷۹۳۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۳ 25 April 2018

شان کاکس هوادار 53ساله لیورپول بعد از درگیری های دیشب با هواداران رم درگذشت.

به گزارش تابناک ورزشی، دیشب و پیش از دیدار حساس لیورپول و رم در استادیوم آنفیلد، درگیری شدیدی بین هواداران 2 تیم خارج از استادیوم ایجاد شد که در نهایت این هوادار 53 ساله که صاحب 2 فرزند نیز بود بر اساس جراحات وارده درگذشت. این هوادار متعصب لیورپول که با برادرش به تماشای این مسابقه رفته بود، به یکباره در میان درگیری بین هواداران 2 تیم قرار گرفته و با ضربات 2 فرد 25 و 26 ساله که خیلی هم زود شناسایی و بازداشت شده اند، درگذشت.

دیروز و دیشب تصاویری عجیبی از هواداران رم منتشر شد که با چکش ها و دیگر سلاح های سرد در درگیری شرکت می کنند و حتی خود باشگاه رم نیز امروز این درگیری ها را محکوم کرد. همسر سین کوکس امروز برای بررسی وضعیت همسرش به شهر لیورپول سفر کرد اما 2 فرزند او همچنان در ایرلند هستند.

سخنگوی باشگاه لیورپول بعد از این اتفاق مدعی شد از درگیری های دیشب شوکه شده و حمایت کامل خود را از قربانی و بازمندگان آنها ابراز می دارد. در گزارش پلیس اخباری در خصوص ضربه خوردن فرد قربانی با کمربند و بعد از آن افتادن وی عنوان شده و مجموعا 9 نفر مرد بین 20 تا 43 ساله که به دلیل جرائم مختلف از جمله آزار و اذیت، حمله، داشتن سلاح های تهاجمی، قبل و بعد از مسابقه دستگیر شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها