بازدید 2018

تمجید رئیس جمهور از اقدام ایرانیان خارج از کشور

کد خبر: ۷۹۳۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۲ 25 April 2018
رئیس جمهوری از بیمارستان سوانح و سوختگی که با کمک مالی یکی از ایرانیان مقیم خارج، در شهر تبریز ساخته شده بازدید کرد.
 
به گزارش مقیم، حجت الاسلام حسن روحانی، در ملاقات با برگزیدگان استان، با اشاره به بهره برداری از این مرکز آموزشی و درمانی و اشاره به نوع دوستی ایرانیان از خیر ایرانی مقیم خارج از کشور که در ساخت این بیمارستان مشارکت نموده است، به نیکی یاد کرد.

گفتنی است این مرکز شامل بخش‌های سوختگی مردان، زنان، کودکان، مراقبت‌های ویژه سوختگی، اتاق‌های عمل مستقل و موتورخانه مجزا در ۶۸۰۰ مترمربع بوده و با صرف اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد تومان از محل کمک‌های خیرین و منابع دولتی احداث و تجهیز شده است.

لازم به ذکر است آذری زبان‌های مقیم خارج از موفقترین اقشار جامعه‌ی ایرانیان مقیم خارج در زمینه‌های علمی، مدیریتی و اقتصادی محسوب می‌شوند که بصورت موثر در طرح‌های اقتصادی کشور بویژه در آذربایجان شرقی مشارکت کردهاند.

همچنین مدارس، بیمارستان‌ها و کلینیک‌های تخصصی بسیاری از سوی آذری زبان‌های نیکوکار مقیم خارج در شهر‌های مختلف استان ساخته شده که نشان از عشق و علاقه‌ی هموطنانمان در اقصی نقاط جهان به توسعه و پیشرفت سرزمین مادریشان دارد.

علاوه بر این، علی اصغر محمدی رئیس دبیرخانه‌ی شورایعالی ایرانیان خارج از کشور با تاکید بر اهمیت مشارکت ایرانیان مقیم خارج در پیشرفت علمی و اجرای طرح‌های اقتصادی در کشور افزود، با توجه به انگیزه‌های فراوان موجود برای انجام فعالیت‌های خیریه در کشور و برای ترویج فرهنگ نیکوکاری لازم است اقدامات انجام گرفته از سوی خیرین مقیم خارج از کشور بنحو شایسته معرفی شود.

وی افزود با توجه به جایگاه رفیع علمی و دانشگاهی آذربایجان شرقی و با هدف گذاری انجام گرفته برای گسترش فعالیت‌های دانش بنیان در این استان، انتظار می‌رود نخبگان و نوآوران ایرانی مقیم خارج از این دعوت استقبال نموده و شاهد حضور گسترده‌ی شرکت‌های فناوری در طرح‌های مورد نظر باشیم.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر