بازدید 4961

چرا فدراسیون فوتبال،رابط جلسه با آدیداس را از معامله کنارگذاشت؟

کد خبر: ۷۹۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۹ 25 April 2018

نماینده ایران در سال 2006 برای عقد قرارداد با شرکت پوما یاسر رفیقدوست بود. او سال گذشته اولین قرار میان مسئولان فدراسیون با مدیران آدیداس را گذاشت اما بعدها فدراسیون ترجیح داد افراد دیگری کار را جلو ببرند و رفیقدوست از ماجرا خارج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، رفیقدوست که در زمان برگزاری جام جهانی آلمان، بروبیای عجیبی در اردوی تیم ملی پیدا کرده بود، در این خصوص گفت: ما سال گذشته هم می توانستیم با آدیداس توافق خوبی داشته باشیم اما این اتفاق رخ نداد. از رفیقدوست درباره حذف طرح یوز ایرانی از لباس های آدیداس برای جام جهانی پرسیدیم که او اینطور پاسخ داد: «آدیداس سال گذشته تمایل داشت طرح یوز در بافت پارچه به کار برود، یعنی دوخت لباس طوری باشد که یوز در خود پارچه باشد تا حفره های مربوط به تهویه لباس از بین نرود. فدراسیون اما با توجه به اینکه این توافق ماهها زمان برد آدیداس حالا نمی تواند در بافت از طرح یوز استفاده کند و تنها راه استفاده از برچسب(مهر) است که خلل و فرج لباس را می پوشاند و استاندارد را از پیراهن می گیرد.

رفیق دوست درباره نقش تحریم ها در قرارداد عجیبی که با آدیداس بسته شده، گفت: «من باید بگویم که در سال 2006 تحریم ها برای ایران بسیار بیشتر از چیزی بود که الان در ایران وجود دارد. آن زمان ما مشکلات بیشتری داشتیم و تحریم ها در ثبت قراردادهای اینچنینی مشکل بزرگی نیست.»

با همه مشکلات موجود هواداران فوتبال قبول کرده اند که با هر شرایطی تیم ملی با لباس های آدیداس به جام جهانی برود. از این رو فدراسیون فوتبال اعلام کرده در بازی تدارکاتی با ازبکستان از البسه جدید آدیداس برای شاگردان کی روش رونمایی می شود. با این شرایط باید منتظر عرضه لباس های جدید تیم ملی در ایران هم باشیم. احتمالا از 29 اردیبهشت ماه که از لباس های تیم ملی رونمایی خواهد شد، تا جام جهانی شاهد پخش این البسه در داخل کشور باشیم تا هواداران بتوانند ارتباط بیشتری با این تیم برقرار کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر