بازدید 29270
بازار داغ فروش مدرک‌های جعلی در کشور بیخ گوش مسئولان؛

سرکیسه کردن فیزیوتراپ‌ها با مدرک دانشگاه «جعلی»! +اسناد

«دارای گواهینامه معتبر در زمینه ... از دانشگاه معتبر بین‌المللی»؛ این عنوانی است که برخی پزشکان یا متخصصان حوزه درمان دوست دارند به انتهای اسمشان بچسبد تا ثابت کنند بیشتر از دیگران در کاری که می‌کنند، تخصص دارند؛ دوره‌هایی که ظاهراً آنقدر متقاضی دارد که توجه جاعلان و کلاهبرداران را هم به خود جلب کرده است!
کد خبر: ۷۹۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵ 25 April 2018
سرکیسه کردن فیزیوتراپ‌ها با مدرک دانشگاهی بین‌المللی و «جعلی»!«دارای گواهینامه معتبر در زمینه ... از دانشگاه معتبر بین‌المللی»؛ این عنوانی است که برخی پزشکان یا متخصصان حوزه درمان دوست دارند به انتهای اسمشان بچسبد تا ثابت کنند بیشتر از دیگران در کاری که می‌کنند، تخصص دارند؛ دوره‌هایی که ظاهراً آنقدر متقاضی دارد که توجه جاعلان و کلاهبرداران را هم به خود جلب کرده است!

به گزارش «تابناک»، هر چه با افزایش جمعیت پزشکان و نیز سایر متخصصان حوزه درمان، سطح تخصص و رزومه کاری این افراد برای بیماران و مراجعان اهمیت بیشتری می‌یابد، تقاضای متخصصان برای حضور در این دوره ها و دریافت مدارک آن هم افزایش پیدا می‌کند؛ بازاری داغ که توجه برخی سودجویان را به خود جلب کرده و اتفاقات محیرالعقولی را رقم زده است.
 
مثل دانشگاهی که ظاهرا مقر آن در اسپانیاست و شعبه ای هم در آمریکا دارد. دانشگاهی ملی در اسپانیا که در معرفی آن، ادعا شده برترین دانشگاه در جهان در حوزه آموزش آنلاین علوم پزشکی است اما کمی کنکاش پیرامونش به حقایقی بسیار جالب توجه و به نوعی دردناک منجر می‌شود. آنقدر دردناک که جا دارد بپرسیم چگونه از میان خیل متقاضیان تحصیل کرده، چنین سود مالی بزرگی را برای خود رقم زده است؟

صحبت درباره دانشگاه نامز (NUMSS) است که ظاهرا نام آن مخفف «National University of Medical Sciences Spain» است. دانشگاهی که اثری از آن در فهرست دانشگاه های ثبت شده در کشور اسپانیا نیست اما برای بسیاری از ایرانیان نام آشناست؛ آنقدر نام آشنا که ممکن است تصور کند این مطلب ریشه در واقعیت ندارد و یا درباره دو دانشگاه با نام یکسان سخن می‌گوییم در حالی که این گونه نیست؛ دانشگاه نامز نه در اسپانیا، که در هیچ جای جهان وجود خارجی ندارد بلکه تنها به شیوه‌ای حرفه‌ای برای کلاهبرداری ساخته و پرداخته شده  و سپس به متقاضیان عرضه شده است!
 
دانشگاهی جعلی که پدید آورندگانش، شماری از  هم وطنانمان هستند که ظاهرا به کار خود خوب وارد هستند چراکه توانسته‌اند طی چند سال با برگزاری دوره‌های تخصصی فراوان، برای جمع زیادی از متخصصان فیزیوتراپی کشور مدرک صادر نموده و به ازای آن، مبالغ هنگفتی دریافت نمایند. شیوه‌ای ناب از مدرک فروشی که ظاهرا هیچ کسی با آن مشکلی ندارد؛ نه مسئولان آموزش عالی و وزارت بهداشت کشورمان، نه اسپانیایی‌ها و نه متقاضیانی که به طیب خاطر پول می‌دهند تا فارغ التحصیل این دانشگاه جعلی لقب گیرند! البته وزارت بهداشت نام این دانشگاه نوظهور را در لیست دانشگاه های معتبر و مورد تأیید خود در خارج از کشور قرار نداده است، اما این اقدام به توقف فعالیت های این نهاد منجر نمی شود.
 
سرکیسه کردن فیزیوتراپ‌ها با مدرک دانشگاهی بین‌المللی و «جعلی»!

برای درک بهتر ماجرا بهتر است نگاهی دقیق تر به موضوع بیاندازیم و با جست‌وجوی «دانشگاه نامز» در مرورگرهای اینترنتی آغاز کنیم. جست‌وجویی که منجر به یافتن دو وبسایت می‌شود. سایت هایی در دو زبان فارسی و انگلیسی راه اندازی شده اند؛ انگار نه انگار که درباره دانشگاهی صحبت می‌کنیم که در نام آن عناوین «ملی» و «اسپانیا» درج شده است و دست کم می‌بایست زبان اسپانیولی دامنه ثبت شده در این کشور اروپایی هم داشته باشد. سایت دانشگاهی که مدعی است در آموزش آنلاین و مجازی در جهان «برترین»[نقل به مضمون] است!
 
در سایت نخست که آدرس آن «www.numss.com» است، اطلاعاتی به زبان انگلیسی درج شده است که فارغ از جذابیت هایش برای مراجعان، افراد را متقاعد می‌کند که با وبسایت یک دانشگاه ملی و معتبر در شهر مادرید اسپانیا مواجه هستند. دانشگاهی که در بخش معرفی سایت، عنوان بزرگ‌ترین و ارزان‌ترین دانشگاه ملی علوم پزشکی اسپانیا معرفی شده است که در سراسر جهان گواهی نامه‌های معتبر دانشگاهی از بورد تخصصی تا دکتری را در رشته‌های مختلف مثل جراحی فیزیوتراپی، مراقبت‌های پزشکی، ورزش درمانی و... ارائه می‌دهد.
 
سرکیسه کردن فیزیوتراپ‌ها با مدرک دانشگاهی بین‌المللی و «جعلی»!
لیست دانشگاه های مورد تأیید وزارت بهداشت در کشور اسپانیا

نکته بسیار جالب توجه اینکه نیازی نیست افراد برای گذراندن این دوره‌ها به اسپانیا سفر کنند بلکه می‌توانند در شورمان، در دوره هایی که در برخی شهرها برگزار می‌شود و گاه به سفرهای پایان دوره در کشورهایی مانند کانادا یا هند گره می‌خورد، شرکت کرده و در نهایت گواهی نامه‌ پایان دوره را دریافت کنند.
 
سرکیسه کردن فیزیوتراپ‌ها با مدرک دانشگاهی بین‌المللی و «جعلی»!

این در حالی است که کمی بررسی های دقیق تر نشان می‌دهد که سایت مورد اشاره، در سال 2012 و در شهر تورنتو کانادا ثبت شده است؛ هزاران کیلومتر دورتر از اسپانیا و بی ارتباط با این کشور اروپایی. جالب آنکه آدرس درج شده روی این سایت متعلق به اسپانیاست اما نقشه های آنلاین نشان می‌دهد آدرس ثبت شده، آدرس خاصی نیست، بلکه ملکی در شهر مادرید است که نه فضای دانشگاهی دارد و نه تابلوی دانشگاه، چراکه اساسا دانشگاهی در کار نیست!
 
سرکیسه کردن فیزیوتراپ‌ها با مدرک دانشگاهی بین‌المللی و «جعلی»!
 
 

این در حالی است که کنکاش در این باره به نام یک ایرانی منتج می‌شود که به عنوان موسس این دانشگاه معرفی شده است. «شاهین پور گل»، فردی که در تورنتو کانادا زندگی می‌کند و حالا با راه‌اندازی چنین پایگاهی در فضای مجازی به دنبال رسمی و معتبر نشان دادن مدارکی است که به متخصصان فیزیوتراپی در ایران فروخته می‌شود. مدارکی که برای دریافت آن می‌بایست دوره های مجازی دید. دوره هایی که متقاضیان برای بهره مند شدن از آن پس از ثبت نام و پرداخت هزینه هنگفت (ترمی حدود 8 میلیون تومان)، رمز عبور دریافت می‌کنند.
 
البته این دانشگاه بسیار منعطف تر از این هاست و متقاضیان می‌توانند به جای مراجعه به سایت و مصرف حجم اینترنت، یک هارد اکسترنال به دست اندرکاران شعبه داخلی دانشگاه(!) تحویل دهند تا کل فایل های آموزشی را دریافت نموده و سر صبر و حوصله، مشاهده نمایند. امتیازی که شعبه ایرانی دانشگاه جعلی به آدرس «irandpt.ir» ارائه می‌دهد.دانشگاهی که تحصیل در آن در مقطع کارشناسی (چهار ترم) دست کم چند ده میلیون تومان هزینه در بر خواهد داشت، در مقطع ارشد، دو ترم و در دوره دکتری 6 ماهدر نظر گرفته شده و حتی بدون آشنایی به زبان انگلیسی یا اسپانیولی هم می‌توان در آن حضور یافت و مفتخر به دریافت مدرک شد!
 
جالب‌تر اینکه همه این اشکالات به عنوان مزیت معرفی شده اند به گونه ای که در سایت فارسی دانشگاه تأکید شده است که این دوره‌ها کاملاً به صورت ایرانیزه برگزار می‌شود و دیگر نیاز به سفر‌های خارجی نیز نیست. با این ملاحظه که اگر سفری به کشورهایی مانند هند برای متقاضیان تدارک دیده شود، هزینه های آن به صورت جداگانه از ایشان دریافت می‌گردد. چیزی شبیه برگزاری تور که مجریان دوره را از برخی محدودیت ها رها کرده(!) و ظاهرا در فریفتن متقاضیان تاثیر مثبتی ایفا می‌کند.
 
 
جدا از ابهام و اسناد فراوانی که جعلی بودن این دانشگاه و مدرک را نشان می‌دهد، با این حال یک جست و جوی ساده در فضای اینترنت نشان می‌دهد که در حال حاضر بسیاری از متخصصان فیزیوتراپی با درج این گواهی در کنار نام و روزمه کاری شان، در پی این هستند که به بیمار و مراجع ایرانی خود این گونه القاء کنند که از بزرگ‌ترین و معتبرترین دانشگاه پزشکی اسپانیا گواهی معتبر دریافت کرده‌اند؛ مدرکی خریداری شده که دور از انتظار نیست بشنویم هزینه مراجعان این افراد را افزایش داده و به نوعی از جیب بیماران پرداخت می‌شود!
  
 
در پایان گفتنی‌ست «تابناک» آمادگی دارد توضیحات مسئولان در این خصوص را دریافت کرده و جهت تنویز افکار عمومی منتشر نماید.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۱۶
انتشار یافته: ۷۶
لابد توقع داري مردم براي ارتقاع كيفيت درمان كشور خودشون بايد برن صحت يا عدم صحت مدارك و كار دربيارن پس واحد هاي نظارت و بازرسي كجان؟؟ اين مديراني كه نجومي حقوق مي گيرن كجان ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
ارتقا
ناشناس
| Canada |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
اونها هم مشغول کاسبی خودشون هستن. کشور ما اگر سیستم و سازمان بازرسی درست و حسابی داشت که این وضعمون نبود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
مدیران مذکور در فکر سرمایه گذاری همان
حقوقهای نجومی در بازار املاک
مجمدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
اگر از موضوعی اطلاع ندارید لطفا اظهار نظر نفرمایی. اساتید برجسته ای مقل دکتر علی ایرانی و دکتر پورگل در این مجموعه فعالیت میکنند که رزومه مشخصی . واضحی دارند.
دامنه ir بنام ایران ثبت شده farjoud shokouhi sabet jalali و قاعدتا باید ثبت کننده احراز هویت میشد و فرم تعهدی هم پر می کرد .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
سلام خوبی؟ این کارها برای چیست ؟ نفعت چیست؟ آنقدر ناشی که نشان میدهی چه کسی هستی؟
ایول دمتون گرم. ما یه عده تحصیل کرده باسواد داریم (جه داخلی چه خارجی) که نام و نشونی ندارن ولی یک عده سواستفاده گر با جعل و هزارنوع کلاه برداری و اسم سازی و مدرک سازی، واسه خودشون پول در میارن هیچ سرویسی ارائه نمیدن و فقط پول ملت رو پارو می کنن.
خخخ
بجای طرح تحول نظام سلامت با اون همه هزینه، به هر خانواده ایرانی یک سهمیه پزشکی بدین تا یکی از اعضا خانواده پزشک بشه و کلا مطب ها جمع بشه.
از نظر مالی هم اگر تعداد خانواده ها رو در هزینه تحصیل یک نفر از خانواده تو رشته پزشکی ضرب کنید از هزینه های طرح تحول نظام سلامت کمتر میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
مهمل نگو. چنین رشته ی مهمی نیاز به استعداد داره اینجوری نیست که بشه از هر خونواده ای یه نفر رو انتخاب کرد به زور نشوندش تو مطب!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
در جواب این جمله :مهمل نگو. چنین رشته ی مهمی نیاز به استعداد داره اینجوری نیست که بشه از هر خونواده ای یه نفر رو انتخاب کرد به زور نشوندش
تو مطب!!!!

باید گفت : الان همه پزشکان با رتبه زیر صد رفته اند پزشکی. قربانت با سهمیه رتبه 10000 هم رفته پزشکی و اتفاقا موفق هم هست.

یک کم بری توی اروپا میبینی فقط پاکستانی ها . هندی ها و چینی ها دنبال پزشکی هستند.
کشور اسلامی
از چند سال قبل این امر از طرف انجمن فیزیوتراپی ایران و سایر فیزیوتراپیستها به وزارت بهداشت منتقل شده است..اما دریغ از برخورد.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
به بازرسی و حراست وزارت بهداشت هم نامه نگاری شد آنها هم گفتند نقض قانون نشده است.
اون دکترایی که با این مدرک طبابت میکنن باید پروانشون باطل بشه یا چند سالی حق طبابت نداشته باشن.کجان نهادهای نظارتی ؟
درود . در عکس هئیت علمی تحصیل کرده در آمریکا نمیفهمد و منبع شما میفهمد!!!
با سلام مجدد. در پاسخ ها نوشته اند : از چند سال قبل این امر از طرف انجمن فیزیوتراپی ایران و سایر فیزیوتراپیستها به وزارت بهداشت منتقل شده است..اما دریغ از برخورد.....

واقعیت این است هم بازرسی و هم قسمتهای امنیتی کشور نسبت به موضوع حساس شدند و واکنش نشان دادند ولی در بطن مساله چیزی نبود الا آموزش مجازی . مدلی که استاندارد بین المللی دارد.
آیا این پاسخ پاسخ کل مقاله نیست؟
لطفا تا وقتی که دقیق در این مورد تحقیق نکرده اید مطلب ننویسید و عکس نگذارید. من همیشه به این سایت مراجعه میکردم . حالا متوجه میشوم مطالبش با شایعه تغذیه می گردد.
خدمت مدیر سایت عرض سلام

واقعیت این خود بنده آنقدر ابله نیستم که پول برای این موارد بدهم ولی وقتی وزیر محترم جلوی ایجاد دکتری حرفه ای را به نفع دوستانش در وزارتخانه گرفت بنده ام پول دادم ثبت نام کردم تا جلوی وزارت پزشکان را بگیرم. لطفا مردانگی به خرج بدهید و همه مطالب را منتشر کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
مدیریت سایت ممنون هستم بابت چاپ مطلب
لطفا منبع خود را بررسی مجدد کنید . احتمالا سوراخ بوده!!!
سلام کسیکه دارد سخنرانی می کند رئیس انجمن فیزیوتراپی هند است عزیزم. خوبی ایرانی!!!
خوبید؟ الان همکاران ما که از آمریکا هم آمدند از دانشکده بوستون مدارکشان تایید نمیشود و این فقط شامل این مطلب نیست.
ببخشید ما 400 نفر هستیم. ببخشید.
الان شما مصداق کدام از مطالب زیر هستید :


4ـ اعتقاد به حفظ منافع ملی هم در عرصه جغرافیایی، یعنی ایران و هم مردم کشور که در تابعیت نظام زندگی می کنند و به قانون اساسی پایبند هستند.
5ـ اعتقاد به ارزش های نظام و تقدس مصادیق آن از جمله امام (ره) اصل روحانیت، شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ارزش های اخلاقی و فرهنگی اسلامی، عدالت و مبارزه با ظلم و مفاسد در ابعاد مختلف.
6 ـ اعتقاد به حفظ حیثیت و کرامت انسانی آحاد مردم مسلمان و آزادی های مشروع آنان و پرهیز از ورود به حوزه شخصی و خصوصی زندگی آنان، مگر در مواردی که موجب تعرض به حقوق و اغفال مردم و آمیخته به مسائل اجتماعی و دارای تبعات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی شود.
7 ـ توجه و تأکید به حفظ مصلحت اسلام، نظام اسلامی و ارکان آن به گونه ای که اطلاع رسانی و افشای مطالب موجب تضعیف کلیت ارزش های مورد احترام نشود که البته این به معنای ترجیح منافع و آبروی افراد منتسب به حکومت و نظام بر منافع و آبروی نظام و ارزش های آن نخواهد بود.
مبنی این جمله شما چیست که با این شدت نوشته اید؟

دانشگاه نامز نه در اسپانیا، که در هیچ جای جهان وجود خارجی ندارد بلکه تنها به شیوه‌ای حرفه‌ای برای کلاهبرداری ساخته و پرداخته شده و سپس به متقاضیان عرضه شده است!
در پایان گفتنی‌ست «تابناک» آمادگی دارد توضیحات مسئولان در این خصوص را دریافت کرده و جهت تنویز افکار عمومی منتشر نماید.

یعنی شما الان رسالت خبرنگاری برای خودت انجام دادی؟ یک سفر برو خارج .
سلام و احترام : چرا پاسخ اینجانب منتشر نشده است؟
براي خبرنگاران سفارشي واقعا متأسفم كه به جاي بررسي عين مطالب سودار برخي دشمنان فيزيوتراپي را منتشر مي كنند
برسی دقیق ،واسم ،وآدرس ماسس ،خارجی ،ودرخواست کنندهٔ‌سایت داخلی ،یقینا به حایی باریک و قدرتمند متصل است واکنون بلحاظ بازی سیاسی لو رفته ،وافشاگری نصف ،ونیمه میشود ؟،،،،
كاش نويسنده معلوم الحال، توضيح ميداد چگونه وزارت علوم ، وزارت امورخارجه اسپانيا وسفارت كانادادراسپانيا چگونه مدارك دانشگاه نامزرا مهر زده ورسماتاييدميكنند؟ نكند اين وزارتخانه هاهم جعلي هستند؟؟؟؟ شايدهم اين تهمت زننده ناشناس جعلي است؟
خیلی وقت دارن مدرک جعل میکنن و میفروشن
اما کو مسولان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
سلام اگر ما نبودیم چه زمانی شما از دانشکده تهران مدرک دکتری حرفه ای می گرفتی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
اون کسی که مدرک فیزیولوژی را گرفت کرد دکتری تخصصی فیزیوتراپی همون هیئت علمی معروف است که مخالف دکتری حرفه ای برای همه ما فیزیوتراپیستها بود.
دانشگاه های وزارت بهداشت ایران بدترین رتبه ها را در سطح جهان دارد
در نتیجه فارع التحصیلان ان هم از دانش کافی برخوردار نیستند
ولی وزارت بهداشت به خاطر حفظ انحصار پزشکان در داخل کشور فقط مدارک ۵۰۰ دانشگاه برتر جهان را ارزیابی میکند .
فارع التحصیلان این دانشگاه ها هم حاضر به برگشت به ایران نیستند . در نتیجه عملا ارتباط علمی ایران با دنیا قطع شده و سطح علمی دانشگاه های علوم پزشکی ما هر روز پایین تر می رود

اثر این تصمیم ۲۰ سال دیگه مشخص میشه
چقدر خوب بود وزارتخانه جلوی ایجاد دکتری حرفه ای فیزیوتراپی نمیایستاد تا در کشور این دوره برگزار میشد و نیازی به این مراکز نبود.
سلام چرا پیام مرا را ثبت نمی کنی؟ این مقاله پولی است؟
وقتی وزیر ما تحصیل کرده آکسفوووووورررردد بود بعد معلوم شد دیپلمه هست دیگه از ملت همیشه در صحنه چه انتظاری دارید؟ متاسفانه تقلب یک فرهنگ و هنجار شده برای ایرانی
در همین استرالیا برخی هموطنان همچنان به جد دنبال این روش هستند و به بهترین شکل ممکنه در حال پیاده سازی اون در کشور استرالیا و با نام ایران هستند
سلام و تشکر بابت روشنگری سایت محترم تابناک.متاسفانه به دلیل عدم برخورد مقتضی از طرف مراجع قضایی ،این گروه موسوم به نامز تبدیل به لابی خطرناکی شده که به هر نحو ممکن سعی میکنه افراد رو اغواکنه و به سمت خودش بکشونه.موسسین این دانشگاه تخیلی روز به روز فربه تر و پولدار ترمیشن و جالب اینکه خود آقای ف.ش قبلا نماینده شورایعالی نظام‌پزشکی بود و زیر تمام نامه هاش مینوشت دکتر ف.ش!!
با سلام ...در چندين جلسه دوستانه در كنگره ها كه با اين دوستان همكار (دانشجو و فارغ التحصيل در اين دانشگاه جعلي )داشتم از غير قانوني بودن و سخيف بودن اين عمل و مدرك جعلي گوشزد كردم و متاسفانه اين دوستان همگي ضمن تعريف از اين دانشگاه از مزاياي ان و حتي تاييد وزارت علوم بحث ميكردند و بجد مرا تشويق
به نام نويسي در اين دانشگاه جعلي ميكردند.ضمن ابراز تاسف بايستي به اين دوستان كه با افتخار با مدركشان عكس يادگاري ميگيرند ياداور شوم دانش و تجربه و شخصيت شما عزيزان ده ها بار بالاتر از موسسان شارلاتان اين موسسه جعلي است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
مدرک جعلی مال همان استادهای دانشمند است که دکتری فیزیولوژی را کردند دکتری تخصصی فیزیوتراپی قربانت!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
سلام مدارک جعلی ما مهر وزارتخارجه اسپانیا و کانادا دارد . مدارک اصل شما مهر کجا دارد
آیا وزارت بهداشت نکرده . کدام ارگان تایید نکرده . بفرمایید تا مدارک ارایه شد
دانشگاه نامزد مورد تأیید اسپانیا و دادگستری اسپانیا و مدارک را مهر می کند . چرا از فارغ اتحصیلان این دانشگاه تقاضای ارایه استاد دانشگاه را نمی کنید .
اولین کسی که در DPT فیزیوتراپی از این دانشگاه مدرک گرفت و با افتخار عکس ان را بالا برد و در همه جا به اشتراک گذاشت، سالها عضو نظام پزشکی استان تهران و شهرستان بوده است و از تلبیغ مستقیم این به اصطلاح دانشگاه، اصلا ابایی ندارند. ایشان با افراد مسئول و ذینفع علمی و غیر علمی در این رشته ارتباط دارند و .... . بنابراین اگر انجمن فیزیوتراپی شکایتی داشته، خلاف واقع است.
سلام چرا هدفدار نظرات را چاپ می کنید. واقعیت این است وزارت بهداشت باید این دوره را راه اندازی میکرد و قصور کرد لذا خود همکاران فیزیوتراپ از خارج پکیج آموزشی مجازی خریدند. مخالف اصلی این جریان خود همکاران در وزرات بهداشت و دانشکده ای توانبخشی و خود انجمن است. لذا در مقابل این آموزش مجازی مخالفت می کنند چون در فضای ارتباطات نمیتوانند انحصار بوجود اورند.
با سلام و تشکر از تابناک عزیز به خاطر پرداختن به این موضوع مهم با نگاه عمیق به اصل موضوع...
این موضوع مدتهاست که مورد اعتراض جامعه علمی فیزیوتراپی است اما وزارت بهداشت مثل همیشه سکوت کرده و با سکوت خود جولان این گروه محهول الهویه را بیشتر کرده است.
ممنون و سپاسگزاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۶
سلام استاد گرامی ، شاید شما اطلاع ندارید مدارک این مجهول الهویه توسط وزارت خارجه کانادا و اسپانیا و قوه قضاییه اسپانیا تایید شده است. البته وقتی شما در حال جلوگیری از اجرای دکتری حرفه ای در ایران بودید ما مشغول گرفتن تایید بودیم.خواب خوش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
مجهول هویه کسانی هستند که دکتری تخصصی فیزیولوژی گرفته اند و توی ایران تبدیل کرده اند به دکتری تخصصی فیزیوتراپی و شده اند هیئت علمی فیزیوتراپی و استاد تمام!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۷
بابا دست شما بود الان در مطب ما بسته بود. عزیزم دستت از جیب بیرون بیار مریض ببین اول کار یاد بگیر
بعد استاد و هیئت علمی شو.
آب رویتان با این مقاله رفت!!!
بنده به عنوان یکی از فارغ التحصیلان نامز به مطالب نوشته شده معترضم . هرچند با خواندن دروس نامز کل خواسته من از دکترای حرفه ای محقق نشد اما نسبت به قبل از اون کارم خیلی فرق کرد . حالا مدرکش تایید بشه یا نشه فرقی به حالم نداره. هرچند از همکارانی که با نامز مخالفن و این مطالب را دادن تا شما منتشر کنید خواهشمندم بجای این شیطنت ها اگه عاشق حرفه و شغلشونن دست به کار بشن و دی پی تی را بصورت حضوری یا انلاین راه بندارن
دكتر فرشاد اخوتيان استاد فيزيوتراپي دانشگاه شهيد بهشتي تهران هم اين دوره رو با صرف ٣٢ ميليون تومان گذروندن. چه جالب كه شما فهميدي مطالب اين دانشگاه مجازي ، تقلبي بوده ولي يه استاد دانشگاه نفهميد؟!!!! در ضمن يكي ديگه از موسسان اين دانشگاه اقاي دكتر اباذر حبيبي نيا هستن كه دكتر تغذيه تيم هاي ملي در المپيك اتلانتا بودن و هم اكنون در اسپانيا سكونت دارن و مقالات علمي شون در همين مجلات علمي داخلي هم چاپ ميشه.
منتظر عواقب اين خبر كذب و توهين هايي كه شد باشيد.
با احترام به مسولان سایت تابناک و تشکر از این افشا گری مهم شان حالا با این افشا گری کسانی که مدرک یا منافعی از این دانشگاه جعلی گرفته یا دارند بی شک به این اطلاعات لجام گسخته خواهند تاخت اما عزیزان خودمان منطور همه میدانند در کشور بسیاری دست اندرکاران و مسولان بی کفایت امروزین جامعه ما دارای دکترا و فوق دکترا از همین نمونه مدارک دانشگاهی میباشند به همین دلیل وزارتخانه های مرتبط با تایید و یا عدم تایید این گونه مدارک حق ورود ندارند
واقعا براتون متاسفم
شما نه علم دارید،نه پول ونه سواد خواندن دروس به انگلیسی وهمین باعث شده به این چرندیات روی بیارید.
واقعا نظرم نسبت به تابناک خیلی عوض شد.همه ی مطالبتون به این شکل فجیع شایعه است؟
سلام خبرنگار این مفاله یا خیلی ساده بوده یا خیلی زرنگ!!!!
دانشگاه آزاد حالا واقعی است؟ چند تا بیمارستان دارد؟
❇️طبق #شنیده ها یکی از همکارانی که به گمانشان مدرک دکترای حرفه ایشان ارجح تر از سایرین هست برای کوبیدن همکاران دیگه اخبار مغلوط و عکسهای خصوصی همکاران رو به سایت های خبری ارسال کرده و اطلاعات داخل رشته ای رو به رسانه منتقل کرده و با آبروی رشته بازی کرده است!
نویسنده محترم چرا قبل از تحقیق حرف درمانگرخود را قبول کردی . ایشان فقط یک قرد بیمار و خودخواه است.
سلام این مطلب زیر سر خانم المعی است حالا چه ارتباطی با خبرنگار اینجا دارد بماند!!!!
خبرنگار شما یا بیمار این خانم دکتر ال... بوده یا دوستش یا فامیلش !!!! لطفا مراقب حبرنگارهای غیر حرفه ای خود باشید!!!
با سلام دانشگاه هایی تایید میشوند که خودشان یا فرزندانشان در آن تحصیل می کنند.
خارج از آموزش مجازی گروه نامز آموزش فیزیوتراپی در ایران متعلق به عهد بوق است که برای تحول آن مانند گروه های دیگر پزشکی اقدامی انجام نشده است.
اعضای هیئت علمی با این مدل آموزش مخالفت دارند چون میترسند همه دکتر بشوند و برندشان بهم بخورد!!!
این نوشته خیلی شبیه تیم امامی - المعی - اربابی است.
این مقاله به یکی از التهابات سلامت کشور اشاره کرده است. در حقیقت یک بن بستی است ناشی از مخالفت وزارتخانه و اعضای هیئت علمی های فیزیوتراپی با اجرای دکتری حرفه ای فیزیوتراپی
سلام لطفا همه نظرات را منتشر کنید . یا اگر نمیتوانید مقاله را حذف کنید. کسانی که این مقاله را نوشتند با هر نوع ارتقای ما فیزیوتراپها مخالف هستند و الا ما احمق نیستیم که پول مفت را به کسی بدهیم. ایم مقاله توسط کسانی تهیه یا هدایت شده است که جلوی حرکت علمی ما را گرفته اند الان فکر میکنند که دور خورده اند و حالا این قصه را درست کرده اند. ما حتی راضی بودیماین دوره ها آزاد در این برگزار گردد و ما این حجم نقدینگی را به دولت یا دانشگاه بدهیم منتهی مخالف بودند تا کنترل اوضاع مالی فیزیوتراپی توی دستانشان باقی بماند.
کسی که این خبر را تهیه و یا منتشر کرده است توسط مخالفین رشته فیزیوتراپی تحریک شده است مانند اعضای هیئت علمی . جزئیات مطالب به ما نشان میدهد یکی از همکاران خانم که خودش دکتری دولتی گرفته است و صرف خود مطرحی این مطالب را تهیه و ارسال کرده است.
خیرنگار این مطلب فاقد اخلاق حرفه ای است.
با سلام و احترام . چون خود اینجانب هم در این سیستم آنلاین درس خوانده ام علت اینکه در اسپانیا دفتر زده شد برای دور زدن تحریم های آموزشی کانادا بر علیه کشورمان بود. بعدها با برداشتن تحریم در دو سال اخیر مدارک ما به تایید وزارتخارجه کانادا هم رسید ممنون
این جمله همان اساتید انحصار طلب است که در مقابل برگزاری دوره های رسمی در کشور مقابله می کنند. این دانشمندان داوم می گویند:
با سلام و تشکر از تابناک عزیز به خاطر پرداختن به این موضوع مهم با نگاه عمیق به اصل موضوع...
این موضوع مدتهاست که مورد اعتراض جامعه علمی فیزیوتراپی است اما وزارت بهداشت مثل همیشه سکوت کرده و با سکوت خود جولان این گروه محهول الهویه را بیشتر کرده است.

* مطلب فوق را خواندید . اینها نزدیک به صد نفر هستند که کارمند دولت به عنوان هیئت علمی هستند و می خواهند همه موارد زیر نظرشان باشد.
نویسنده متن عنوان نادرستی انتخاب کرده که
اون فردی که علیه دوستانش حرف زده احمق است
دکتر پورگل از ایرانیان موفق و در چهار کشور امریکا پاناما اسپانیا و کانادا مراکز علمی و دانشگاه دارند
ایشون به پست وزارت هم رسیدند خودشون استعفا دادند
رییس استئوپاد های کانادا هم هستند
این خبر مغرضانه و برای گرفتن باج که ایشان ندادند زده شده است
در فیسبوک Shawn pourgol ایشونو تعقیب کنید. بیشتر میشناسید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار