بازدید 5240

عصبانیت کرباسچی از شورای شهر تهران

کد خبر: ۷۹۳۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵ 25 April 2018

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران درباره لیست ۷ نفره‌ای که برای انتخابات شهردار تهران تهیه شده است، گفت: برای انتخاب شهردار جدید تهران کارایی و توان اجرایی در تهیه این لیست ملاک قرار نگرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه این لیست را آقایان در شورا براساس قول و قرارهایشان تنظیم کرده اند، گفت: این یارکشی‌ها به زندگی مردم و جامعه آسیب خواهد زد چرا که فردی باید به عنوان شهردار انتخاب شود که ظرفیت و پتانسیل اداره شهر را داشته باشد. در واقع لیست به طور کامل با لابی آقایان تهیه شده و ملاک انتخاب شهردار کارایی نبوده است.

کرباسچی با تاکید بر اینکه فردی که شهردار تهران می‌شود باید در مورد حمل و نقل عمومی اقدام جدی انجام دهد، گفت: شهردار جدید باید با همت خود ظرفیت مترو را بالا ببرد و وضعیت فعلی را ارتقا بخشد.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی اظهار کرد: شهردار باید به موضوعاتی از جمله نوسازی بافت‌های فرسوده، مسائل زیست محیطی، آلودگی‌های آب، خاک و هوا و همچنین دفع زباله اقدام جدی داشته باشد، اما متاسفانه یک سال وقت دوستان به این گذشت که چه کسی به عنوان شهردارانتخاب شود و یا نشود و یا اینکه چگونه شهردار را انتخاب کنند و این عملکرد شورا امیدوار کننده نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل