بازدید 3666
۱

قتل مرد پولدار با شليك اسلحه شكاري

کد خبر: ۷۹۳۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ 25 April 2018

مرد پولداري در شهرك غرب در نزديكي خانه‌اش با شليك اسلحه شكاري به طرز مرموزي به قتل رسيد.

به گزارش جوان، ساعت 10:40 صبح روز دوشنبه سوم ارديبهشت‌ماه قاضي سجاد منافي‌آذر، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري 134 شهرك غرب از قتل مرد سالخورده‌اي با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره دهم و تشخيص هويت پليس آگاهي راهي محل شدند.

محل حادثه روبه‌روي بازار ميوه و تره‌باري در خيابان كاج حوالي خيابان حافظي در شهرك غرب بود كه در آن مكان تيم جنايي با جسد غرق به خون مرد 65‌ساله‌اي به نام حبيب كنار خودرو پرايد نقره‌اي روبه‌رو شدند.

بررسي‌ها نشان داد لحظاتي قبل مرد سالخورده با شليك اسلحه شكاري از فاصله نزديك به زير چانه‌اش به قتل رسيده است.

مأموران در ادامه تحقيقات دريافتند خودروي پرايد متعلق به حبيب است كه خانه چند طبقه‌اي مسكوني در آن نزديكي دارد.

يكي از شاهدان در تحقيقات ميداني به مأموران گفت: دقايقي قبل در حال خريد از بازار ميوه و تره‌بار بودم كه صداي انفجاري به گوشم رسيد. وقتي همراه افراد ديگر به داخل خيابان آمديم با جسد غرق در خون مقتول كنار خودروي پرايد روبه‌رو شديم كه با شليك گلوله به قتل رسيده بود اما متوجه ضارب يا ضاربان نشديم.

يكي از اعضاي خانواده حبيب گفت: پدرم بازنشسته بود و با هيچ كسي مشكلي نداشت. لحظاتي قبل او از خانه خارج شد تا مقداري شيشه شكسته و زباله‌ها به سطل زباله منتقل كند كه به ما خبر دادند او را به قتل رسانده‌اند.

همزمان با انتقال جسد مرد سالخورده به پزشكي قانوني مأموران به دستور قاضي منافي‌آذر تحقيقات گسترده‌اي را براي شناسايي و دستگيري عامل يا عاملان قتل مرد پولدار آغاز كردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دكتر شمس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل