بازدید 7938
محسن رضایی:

سردار فضلی مظهر عشق در آتش است / قطار اقتدار به راه افتاده و کسی نمی‌تواند مانع آن شود / برادری ارتش و سپاه در آتش به دست آمد

شایسته نیست در داخل ایران و در خارج از کشور، کسانی در پی تضعیف اقتدار ما باشند. دیکتاتوری کسانی دارند که به ما می گویند جلوی داوطبان خود را در اعزام به سوریه و عراق بگیرید. این مدافعان حرم به ایران عزت و اعتبار بخشیده اند و یکی از گمشده های ما را به ما بازگردانده اند... ما جنگ طلب نیستیم. ما برای صلح و امنیت، اقتدار خود را می‌جوییم....
کد خبر: ۷۹۳۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶ 24 April 2018

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام، در مراسم تجلیل از یک دهه تلاش سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی در راهیان نور کشور گفت: شایسته نیست در داخل ایران و در خارج از کشور، کسانی در پی تضعیف اقتدار ما باشند. ما تصمیم می گیریم که کجا وارد شویم و چطور جواب هر حمله ای را بدهیم.

به گزارش «تابناک»، سرلشکر پاسدار دکتر محسن رضایی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از سردار سرتیپ علی فضلی در سالن خلیج فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با تبریک ایام و اعیاد شعبانیه گفت: ماه شعبان ماه پاسداران اسلام است از اولین آنها که حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) است و آخرین آنها که منجی بشریت حضرت امام زمان(عج) است.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: اینجانب به نمایندگی از سرداران عزیز دفاع مقدس آمده ام تا از یکی از چهره های ماندگار دفاع مقدس و سردار بی ادعای همه عرصه ها تجلیل کنم. البته آقای فضلی از سنگری به سنگر دیگر خواهند رفت و ایشان فرمانده دانشگاه افسری امام حسین(ع) شده اند. جا داشت که از زحمات مخلصانه ایشان در ستاد مرکزی راهیان نور تقدیر بشود.

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: بعضی از چهره ها، نماد کل یا بخشی تاریخ هستند. در چهره علی فضلی تاریخ دفاع مقدس و بی ادعایی و فداکاری رزمندگان و دست آوردهای جنگ تحمیلی را می توانید ببینید. جوان نوزده ساله ای که حضور مستقیم و موثری در جنگ داشته و تا فرماندهی پیش رفته است.

قطار اقتدار به راه افتاده و کسی نمی تواند مانع آن شود / برادری ارتش و سپاه در آتش به دست آمد / سردار فضلی مظهر عشق در آتش است

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: در هیچ عملیاتی نبود که سردار فضلی جزو اولین داوطلبانش نباشد و در همه سختی ها، بی هیچ مطالبه ای وارد می شد. بزرگترین خواهش او این بود که بعد از عملیات، او را نزد حضرت امام(ره) ببریم. این نوع عشق ، عشق در آتش بود که با عشق و فداکاری در آرامش فرق دارد. سردار علی فضلی مظهر عشق در آتش است.

استاد دانشگاه جامع امام حسین(ع) گفت: در راهیان نور، کمتر انسانی است که متحول نشود و گریان نشود. از بس عشق و احساس در این زمین ها تزریق شده که خود زمین حرف از مظلومیت و هجمه بی سابقه بین المللی علیه یک ملت و حرف از فداکاری جوانان ما می زند. راهیان نور، سفر به تاریخ است. سفر نسل های بعدی به گذشته است. این اقدام بزرگ فرهنگی حافظه تاریخی ملت ما را و هویت ملی ما را حفظ می کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:ما اقتدار خودمان را در این جنگ پیدا کردیم و مخالفان ما می خواهند راه های رسیدن به این اقتدار را از ما بگیرند. جنگی علیه جنگ در جریان است. دشمنان و نیروهای وابسته به آنها، در داخل و خارج کشور می خواهند نسل جوان زیر چهل سال ما را از آرمان ها و ایثارگری ها، از تاریخ ایران دور کنند. راهیان نور، اقدامی برای حفظ فرهنگ و تاریخ ایران اسلامی است.

دکتر رضایی گفت: جنگ قبل از جنگ تا شهریور 1359 واقع شد و جنگ ما بعد جنگ، پس از پایان جنگ شروع شد که به تحریف و سیاه نمایی تاریخ ایران اختصاص دارد. زحمات ارتش و سپاه و بسیج را می خواهند پاک کنند و در ذهن های بی ارتباط با گذشته می خواهند تاثیر بگذارند. می خواهند فکرسازی کنند و افکار عمومی را به انحراف بکشند.

قطار اقتدار به راه افتاده و کسی نمی تواند مانع آن شود / برادری ارتش و سپاه در آتش به دست آمد / سردار فضلی مظهر عشق در آتش است

 

رئیس کمیته های فرادستگاهی کرسی های نقد نیروهای مسلح گفت: یکی از کارهای خطرناک، اختلاف افکنی میان ارتش و سپاه است. این کار را در دوران جنگ هم انجام دادند. در سالهای اول جنگ، رئیس جمهور وقت، نمی خواست سپاه تقویت شود. در آن روزها، ارتشی ها مخفیانه به نیروهای سپاه یاری می رساندند. اقتدار از دست رفته چند صد ساله ایران، در دفاع مقدس به دست آمده است و امروز اقتدار مستقل از آمریکا و روسیه را به دست آوریم. اقتدار ما ناشی از ایثار شهداست و امروز افراد داوطلب ما در بیرون از مرزها، خدمات مستشاری می دهند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: شایسته نیست در داخل ایران و در خارج از کشور، کسانی در پی تضعیف اقتدار ما باشند. دیکتاتوری کسانی دارند که به ما می گویند جلوی داوطبان خود را در اعزام به سوریه و عراق بگیرید. این مدافعان حرم به ایران عزت و اعتبار بخشیده اند و یکی از گمشده های ما را به ما بازگردانده اند.

استاد دانشگاه جامع امام حسین (ع) گفت: این قطار اقتدار به راه افتاده و کسی نمی تواند در پیشرفت آن مانع شود. ما طرفدار مذاکرات سوری – سوری و یمنی – یمنی هستیم. این ارزشی است که تمام ملت های جهان آن را قبول دارند. ما جنگ طلب نیستیم. ما برای صلح و امنیت، اقتدار خود را می‌جوییم. ما مانع همراهی روسیه و ترکیه در نابودی داعش یا مذاکرات سیاسی نیستیم. هر کشوری که دولت سوریه را به رسمیت بشناسد و بخواهد در نابودی تروریست ها کمک کند را می پذیریم. اما برخی ها به دنبال جایگزینی نیروهای داعش جدید به جای داعش تضعیف شده هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما تصمیم می گیریم که کجا وارد شویم و چطور جواب هر حمله ای را بدهیم. ما مصلحت خود را تشخیص می دهیم و عمل می کنیم.

در این مراسم باشکوه که با حضور جمع زیادی از فرماندهان نیروهای مسلح، خانواده های معزز شهدا، پیشکسوتان جهاد و شهادت و اعضای ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد، از سند ملی راهیان نور توسط دکتر محسن رضایی رونمایی شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر