بازدید 15077

کریمی قدوسی چه کسی را به عهد و پیمان با ملکه انگلیس متهم کرد؟/ بسیاری در انگلیس تحصیل کرده اند؛ اما هیچ یک متهم به خیانت نیستند

وی گفت: اگر تحصیلات در خارج از کشور مذموم و محکوم است و ظن امنیتی به دنبال دارد، این را به راحتی می‌توان به قانون تبدیل کرد. باید مرزی ایجاد کنند تا هیچ ایرانی در خارج از کشور تحصیل نکند. همین الان بسیاری از نمایندگان مجلس هستند که در خارج از کشور تحصیل می کنند.
کد خبر: ۷۹۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 24 April 2018

هیأت رئیسه نمی تواند درخواست هشتاد نماینده را بی پاسخ بگذارد/ هیأت نظارت بر رفتار نماینده ها باید موضوع سلیمی را بررسی کندصبح امروز، کریمی قدوسی در مجلس شورای اسلامی، به هنگام سؤال از وزیر نفت، توضیحاتی در خصوص تشکیل وزارت خانه سایه در وزارت نفت داد و گفت: باشگاه اندیشه ورزان وزارت نفت به مثابه یک وزارت خانه در سایه است.

به گزارش «تابناک»؛ این نماینده مجلس در ادامه اظهارت خود، این ساختار را به ساختارهای انگلیس تشبیه کرد و گفت: مگر انگلیسی‌ها قبل از اینکه فردی تمام عیار ابراز ارادت خود را به ساختار و ملکه نشان دهد، به کسی مدرک دکترا می دهند؟ در فضای مجازی، به مراسم اعطای دکترا به یکی از مسئولینی که هم اکنون مشغول کارند، نگاه کنید.

وی گفت: آن لباس، آن قسم نامه و آن شکل و شیوه همه بیانگر این است که عهد و پیمان با ملکه انگلیس می بندند، پس این گونه نمی شود به کارها ادامه داد.

به باور بسیاری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مخاطب اصلی این گفته‌های جنجالی کریمی قدوسی ـ که از تریبون مجلس بیان شد ـ شخص رئیس جمهور بود و در واقع این نماینده مجلس شخص دوم مملکت را به عهد و پیمان با ملکه انگیلس متهم کرده است؛ البته این موضوع با واکنش برخی از نماینده های مجلس مواجه شد، به گونه ای که علیرضا رحیمی،عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای در گفت و گو با تابناک در خصوص این موضوع اظهار داشت: موجب تأسف است که نگاه بدبینانه به اولین حقوق شهروندی از سوی یک نماینده مطرح شود و با یک نگاه بدبینانه، بین مردم و حاکمیت دیوار ایجاد می کنند.

وی گفت: اگر تحصیلات در خارج از کشور مذموم و محکوم است و ظن امنیتی به دنبال دارد، این را به راحتی می‌توان به قانون تبدیل کرد. باید مرزی ایجاد کنند تا هیچ ایرانی در خارج از کشور تحصیل نکند. همین الان بسیاری از نمایندگان مجلس هستند که در خارج از کشور تحصیل می کنند و مورد تأیید شورای نگهبان هم بوده و هستند.

این نماینده افزود: برخی از اعضای شورای نگهبان هم حتی تحصیلات خود را خارج از کشور کرده اند. این وهن نظام است که توانمندی نمایندگان نظام به عنوان ظن امنیتی اعلام می شود و از تریبون عمومی نسبت های ناروا به منتخب مردم ـ که از سوی شورای نگهبان تأیید شده و همچنین از فیلترهای امنیتی گذشته ـ داده می شود.

این نماینده مجلس و عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: هر ایرانی که برای تحصیل به خارج از کشور رفته، انگیزه اش برای خدمت به کشور تقویت شده و با توجه به توانمندی هایی که در این کشورها به دست آورده است، برای ارتقا و پیشرفت کشور خود در تمامی سطوح تلاش می کند.

این نماینده مجلس همچنین یادآور شد: من تحصیلات خود را در اسکاتلند گذرانده‌ام. بسیاری از بچه‌های که در آنجا بودند، از همین پایگاه‌های بسیج بودند، ولی ما نمی توانیم امروز همه پایگاه های بسیج را که اعضای آنها در اسکاتلند و انگلیس تحصیل کرده اند، به خیانت در امنیت ملی متهم کنیم.

وی در واکنش به گفته های نماینده ای که رئیس جمهور را به داشتن ارادت نسبت به ملکه انگلیس متهم کرده بود، گفت: مردم جواب حرف های بی اساس را با رأي خودشان داده اند، همه ما دیدیم که در جلو مساجد در زمان انتخابات، بنر نه به لیست انگلیسی زدند اما همه به آن رای دادند.
انتظار از هیأت رئیسه و رئیس مجلس است که یک بار برای همیشه قاطع به این موضوع پاسخ دهند، چون صحبت های امروز در مجلس، کفایت نمی کرد و موضوع سؤال نباید به محفلی برای در اختیار گرفتن تریبون و فضاسازی سیاسی باشد.

این نماینده مجلس گفت: به نظر می رسد، یک پروژه پراکندن ترس و نا امیدی در میان افراد جامعه و بخصوص در میان جوان‌ها شروع شده و ما باید به شدت، جرأت و امید را در بین مردم تقویت و حتما باید از فضاسازی های غیر قانونی و سیاسی جلوگیری کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۳
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۶۱
همیشه تعجب میکنم مردم مشهد چرا کریمی قدوسی احمدی نژاد رو در مجلس دارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
من فقط یک بار رفتم مشهد زیارت، یک بار دیگه مخصوص باید بروم و مردم آن را کشف کنم، فکر کنم خیلی لازم است. به نکته مهمی اشاره کرده اید دوست عزیز. یادم باشد اشکنه هم بخورم، البته اگر پولم برسد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
متاسفانه ما مردم مشهد در انتخاب ایشون نقشی نداشتیم! به ما تهمت نزنید.
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
دلیل انتخاب امثال آقای کریمی قدوسی، پژمان فر و ... از مشهد این هست که این افراد 3 دوره هست که از جریان اصول گرایی وارد مجلس می شوند.. بدنه رأی این افراد در بخش های کم درآمد شهر می باشد. اگر به آمار وزارت کشور رجوع و نسبت افراد حائز رأی دادن در شهر مشهد و تعداد رأی این افراد را مشاهد کنید، متوجه می شود که مشهدی ها در انتخابات مجلس و خبرگان و شورای شهر شرکت چندانی ندارند. در انتخابات ریاست جهموری نیز همچنین. بدنه مرفه تر مشهد تمایلی به شرکت در انتخلبلت ندارد و در نتیجه این افراد به راحتی چندین دوره است که رأی آورده اند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
متاسفانه ایشان از توی لپ لپ در آمدند.و واقعا مایه آبروریزی مردم شریف مشهد هستند.
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
ایشان فرمانده سپاه خراسان بوده و ارزشی واصولگرا
آقای ام پی تی ! تو خودت توان نداشتی درس بخونی چرا به دیگران تهمت می زنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
آقای رحیمی، نماینده محترم مجلس و سلفی بگیر عزیز! این رفقایتان که نام برده اید در خارج با پول بیت المال تحصیل کرده اند یا هزینه خودشان؟
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
با سهمیه رفتی دانشگاه که نمی تونیین موضعه لووووررروورر را بخونین شازده .......
این یک اهانت به تمام کسانی است که در خارج از کشور تحصیل کرده اند.
این هم چنین توهین به کسانی است که در زمان صدام در نجف اشرف و بغداد تحصیل کرده اند.
تعجب می کنم که چطور مردم چنین نماینده ای را با این طرز فکر انتخاب کرده اند که حتی آبروی مملکت را در خارج از کشور هم می برد.
در انگلستان هرکی بخواهد دکترا بگیرد باید با ملکه عهد پیمان ببندد؟؟؟!!!
هرچه خواهی بگو که مقبول است
هههههههههههه
اون هواپیمایی که سوار میشی ، اون گوشی که دستته ، اون میکروفونی که ازش صدات پخش میشه ، .... همه ساخت همون جا هایی هستند که خیلی ها میرن اونجا درس می خونند تا با علم و تکنولوژی آشنا بشن . درس خوندن تو خارج استعداد می خواد که خداوند به هر کسی نداده و به جای آن متأسفانه فقط بدبینی داده . واقعاً متأسفم .
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
نه دوست عزیز یک سهیه هم هست که این خنگها را به دانشگاه ببره
این آدم باقی مانده احمدی نژادی هاست ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
یادت باشه احمدی نژادها تمام نشده و تمام شدنی هم نیستند فعلا نگاه کن که ورق برگشته
این بخش از سخنان رحیمی بسیار درست است (جالب است که همین الان بسیاری از نمایندگان مجلس در خارج از کشور تحصیل کرده اند و مورد تایید هم بوده‌اند)
جبهه پایداری شکست خورده ! . کارنامه شما ها پیش مردم هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
چه خوب.شما همه مردم را میشناسی که از طرفشون حرف میزنی.کی به این مقام رسیدی.ایول داری بابا
رفتار هاو گفتار آقای قدوسی اکثر موارد مایه تاسف و شرمساری است . غیر از شکستن خطوط اخلاق انسانی ، باعث ایجادناراحتی در جامعه و سوء استفادهء دشمنانی نظیر اسرائیل ،انگلیس، آمریکا و ... میشود متاسفانه .!
حمله ها به رییس جمهور از طرف دلواپسان و اصولگرایان روز به روز بیشتر میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
دلواپسانی که همه دلواپسی هاشان درست درآمده است را باید بروید و پایشان را ببوسید.
کدام سخن آنان در مورد دلواپسی های برجام نادرست بوده؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
ناشناس 22:38 مثل این که شما بیشتر عادت به پابوسی داری .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
ناشناس 23:56 پابوسی و دست بوسی بیشتر برازنده اصلاح طلبان هست و بس.میگی نه مدارکش موجود است.خدا رو شکر که زمان جنگ شما نبودید اگه نه زمین داده بودید زمان خریده بودید.الان هم نصف ایران نبود.
اقای رییس جمهور به اتکای ارای مردمی که داری با صلابت و قدرت با مردم صحبت کن و مطمئن باش اگر واقعیت ها را بگویی همین مردم پشتیبانی میکنند،مطمئن باش.
آقاي كريمي قدوسي متاسفانه ذهنش در يك چهارچوب مشخص حركت ميكند و هرآنچه خارج از آن باشد را بدون اينكه زياد در موردش تامل كند رد نموده و برعليه اش موضع گيري ميكند و بدتر آنكه ذهنيات خود را بر زبان مي آورد.
اگر بنا بود كشور بر مبناي فكري ايشان اداره شود كه واويلا بود وبس.
ورشکسته های سیاسی هر چند وقت یک بار حرفی می زنند که بگویند ما هم هستیم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
حالا شب دراز است و قلندر بیدار
خیلی جدی نگیرید.
با توجه به اینکه انگلیس تنها برای رضای خدا و پیشرفت علم و دانش و فناوری در ایران دانشجویان ایرانی را آموزش میدهد جای هیچ گونه شک و شبهه ای در خصوص این دانشجویان نیست
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
نه نابغه پولشو می گیرند
تابناک این همه ما اساتید تحصیل کرده از خارج کشور داریم ولاه من نمیدانستم اینا درس چی میخونن پس نمیتون سر این کلاف سر در گرم را پیدا کنن و ما رو از این بدبختی وفلاکت نجات بدن
تا کی آقای کریمی قدوسی میخواهد با غلط های املایی و انشایی در نوشته هایش و نیز بیان سخنان بی اساس در گفتارش ، شأن نمایندگی مجلس را پایین بیاورد و کسی هم با او برخوردی نکند؟ آیا ه‍یئت نظارت بر رفتار نمایندگان همچنان سکوت را ترجیح میدهد؟
شما اول تکلیف پول هایی که زمان دولت عدالت پرور از کشور خارج و به مقصد کانادا ارسال شد روشن بفرمایید . بعد هم آب رو بریزید اونجایی که می سوزه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
مستند حرف میزنی دیگه؟؟
خوب اقاي كريمي به همين دليل. است كه مشكلات مملكت حل نميشود چون تفكرات غربي ميخواهند عملياتي كنند ؟؟؟!!!
این نماینده های مردم پول تحصیل در بلاد کفر را از کجا اوردند انها که به زعم خود از میان همین مردم امدند و سنگ پابرهنه ها را به سینه می زنند
داشتن ارادت به ملکه انگلیس بهتر است از این که در دولت مورد حمایت شما دار و ندارمان سر از کانادا در آورد .
اقا زاده های مسوولین که بیشترشون در خارج تحصیل می کنند و ان هم با رانت
بابا پنج سیر برنج ته دیگش کو ؟ کدام دکترا کدام مدرک کدام تخصص ؟ از زمان وعده بهبود اقتصاد در مدت صد چند سال میگذرد ؟ البته دانشگاه موصل هم مدرک دکنرا میدهد پس جماعت همه ؟!.اگر کسی پاسپورت کشور دیگری مثلا انگیز را درخواست کند خوب باید قوانین مربوط را رعایت کند.
استاد فتوا ندادند اگه کسی پاتریس لومومبا درس خونده باشه با کی عهد و پیمان بسته
درست گفته
قدوسی پس بره تو افغانستان دکتری بگیره هرکس سعادت داشته باشه میره انگلیس مهد پیشرفت دکتری میگیره
بابا شما چقدر بیکارید به حرفهای این بابا محل می وذارید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
همین امثال این بابا فعلا دارند مملکت رو می فرستند رو هوا !!1
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
البته شما هم از سر بیکاری توی این سایت هستی
دوست دارم بدونم نظر آقای کریمی قدوسی راجع به آقای مرتضی آقاتهرانی را، هم‌فکری جناحی ایشان، که در آمریکا تحصیل کرده است، بدانم؟
می گم نمایندگی مجلس هم شغل باحالیه هر چی دلت بخواد می گی به هر کی هم دلت بخواد تهمت میزنی و.... کسی هم کاری به کارت نداره خدا شانس بده
البته نمیشود همه کسانی که در خارج تحصیل کرده اند را نفوذی نامید ولی این نماینده مجلس با ساختارشکنیهای هر از چندگاه نفودی اجانب است و بایت تو دهن این خودفروختگان زد.
به عنوان یک نظامی بازنشسته عرض میکنم ،بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند نظامیان در سیاست دخالت نکنند،رییس جمهوربابت اجرای این دستور از ارتش تشکر کرد وموردهجمه قرارگرفت،به امید روزی که همه نظامیان به این دستور بنیان گذار جمهوری اسلامی گوش فرا دهند وضمنا فراموش نکنند به عنوان یک نظامی به نفر دوم مملکت هجمه نکنند وضروری ترین وبدیهی ترین وظیفه یک نظامی که اطاعت واحترام به مافوق است رارعایت کنند وتوجیه وکلاه شرعی درست نکنند،تا مردم هم نه ازروی ترس بلکه با عشق به آنها احترام بگذارند
يك بيشنهاد به اقاي كريمي قدوسي دارم . مواضع ايشان را اگر در چند سال اخير در نظر بگيريم بسيار روشن است كه ايشان كيهاني فكر ميكند و البته بلند هم فكر ميكند. به شرط انكه ديگران هم همان قدر در أمان باشند كه شرط عدالت است انتقادات ايشان ماهيت سواد و بينش ايشان را نشان ميدهد كه اتفاقاً به نفع جريان مخالف ايشان است. اما پيشنهاد : فاميلي اشان را عوض كنند چون خيلي به مسمي است يعني نه كريم هستند و نه قدوس كه خود را منتسب به اين اسماءالله كرده اند. پيشنهاد است بهش فكر بكنند.
ازقدسی بپرسید انگلستان کجاست مامشهدیا بخدابه این رای ندادیم
لیست انگلیسی رفت مجلس که دغدغه اش شده رفع حصر عکس با موگرینی کنسرت و تصویب لایحه پالرمو وده هادغدغه دیگر که ابی از ان برای ملت گرم نمیشود وچوب حراج به ابروی ایران وایرانی زدن. رییس دولت نیز مدرکش در همین چارچوب قابل ارزیابی است اول پاسخ گوی جعلی بودن دکترایش باشید عمگرد ونظراتش که اظهر ومن الشمس است
این آقا بایستی نماینده طالبان در افغانستان باشه تفکرش برای ایران بدرد نمی خوره ... آبروی ما مشهدیا را برده ...
آقاي قدوسي لطفا يك دقيقه انگليسي صحبت كنيد
رانت چیست و رانت خور کیست ؟؟؟ در زمان احمدی نژاد همه هیسسسسسس می شنیدند که حرف نزنید !!! در زمان روحانی هر ناسزایی که دلتان میخواهد بگویید !!! چرا ؟ ان دولت خودی بود و این دولت غیر خودی !!! لذا : اگر کریمی قدوسی رای می اورد ... وهرچه دل تنگش می خواهد می گوید برای این است که خودی ! است ...و اگر ملت نا راحت است بحث عکس خودی وغیر خودی را الگو قرار دهد .... الحق که با تو زرد در امدن محمود اقا معجزه قرن همه باید خود کشی می کردند نه این همه ایجاد مزاحمت برای منتخبان ملت .
منم میخام برم انگلیس......
همچنین نماینده ای با این افکار مایه شرمساری است. با این مغزهای متفکر حتما مشکلات مملکت حل میشه.
وقتی نمایندگان از فیلتر شورای نگهبان عبور می کنند معلوم است چنین نماینده هائی به مجلس راه پیدا کنند .
چقدربیکارند که به جای دادن طرح وبرنامه بهتر اراجیف می بافند متاسفیم برای خودمان ومملکت
من به جای آقای قدوسی از همه مردم فهیم و تحصیلکرده ها و مردمی که واقعا با حرف و عمل دوستدار کشور هستم عذر خواهی می کنم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل