بازدید 2525

تلاش فرانسه برای کاهش تحریم روسیه

دولت فرانسه در حال رایزنی با همپیمانان غربی خود به منظور متقاعد کردن آمریکا برای کاهش تحریم های ضد روسی است.
کد خبر: ۷۹۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵ 24 April 2018

دولت فرانسه در حال رایزنی با همپیمانان غربی خود به منظور متقاعد کردن آمریکا برای کاهش تحریم های ضد روسی است.

به گزارش ایبِنا به نقل از فایننشال تایمز، دولت فرانسه نسبت به تحریم های اعمال شده ضد روسی توسط واشنگتن بر روی شرکت غول تولید کننده آلومنیوم روسیه، «روسال» هشدار داد و اعلام کرد که عواقب اقتصادی عمیقی را برای اروپا به همراه خواهد داشت.

همچنین فرانسه در حال پافشاری به همپیمانان اروپایی خود از جمله آلمان، ایتالیا و بریتانیا به منظور متقاعد کردن واشنگتن برای ضرورت کاهش تحریم های ضد روسی است. روزنامه فایننشال تایمز عنوان کرد که مقامات اروپایی اعلام کرده اند که تحریم های جدید که به طور خاص شرکت تولید کننده آلومینیوم «روسال» روسیه را هدف قرار داده می تواند تاثیر مستقیم و عمیقی بر روی زنجیره تامین محصولات کلیدی اروپا داشته باشد و چیزی شبیه به بسته شدن بسیاری از کارخانه های صنعتی اروپا را رقم زند.  

به گفته اروپایی ها، بسته شدن این کارخانه ها نمی تواند بازگشایی یک شبه آنها را به همراه داشته باشد و پیدا کردن یک راه حل و آن هم سریع، لازم است؛ ضمن اینکه رایزنی های سازنده ای با آمریکا در حال اتفاق افتادن است.

البته انجمن فلزات آلمان هم نسبت به تحریم های ضد روسی ابراز نگرانی کرده و خواستار راه حل سیاسی سریع و معاف شدن وارد کنندگان اروپایی از تحریم های آمریکا علیه روسیه شد. این نهاد اعلام کرد که تحریم شرکت «روسال» می تواند تهدیدی برای کُند شدن تامین عرضه مواد اولیه آلومنیوم، اکسید آلومنیوم و افزایش قیمت آن باشد.

بر پایه این گزارش، چندی پیش رییس جمهور آمریکا در موج تازه ای از تحریم های ضد روسی، شرکت «روسال» فرانسه را در فهرست شرکت های روسی تحریم شده قرارداد و البته روسیه هم اعلام کرد که این سیاست ترامپ را بی پاسخ نخواهد گذاشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان