بازدید 2291
۱

تحقق ۹۲ درصدی پرداخت وام ازدواج به متقاضیان

کد خبر: ۷۹۳۰۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۶ 24 April 2018

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از تحقق ۹۲ درصدی پرداخت «وام ازدواج» به متقاضیان سال گذشته خبر داد.

به گزارش مهر، به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید جواد رضوی، با بیان اینکه مبلغ وام ازدواج از سال ۹۷ به ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است اظهار کرد: متقاضیان با ثبت نام در سامانه به شعب بانک‌های عامل معرفی خواهند شدو فرایند دریافت وام را آغاز کنند.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه مبلغ وام ازدواج با دستور رییس جمهور محترم در لایحه بودجه ٩٧ قرار گرفت و به تصویب نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و همکاری بسیار خوب بانک مرکزی در این زمینه به ۱۵ میلیون افزایش یافته که روند پرداخت وام های ۱۵ میلیونی آغاز شده است.

به گفته وی وزارت ورزش و جوانان مسئولیت هماهنگی و رصد و پی گیری از مراجع مربوطه را عهده دار است و پیگیری های لازم برای پرداخت به موقع وام‌ها را انجام می‌دهد و طی سال گذشته پی گیرهای لازم و مستمر از سوی وزارتخانه و شخص وزیر محترم ورزش و جوانان جناب آقای سلطانی فر و همچنین ادارات کل ورزش و جوانان استانها از طریق شورای هماهنگی بانک ها جهت پرداخت منظم و به روز وام ها انجام شده که ماحصل این پی گیری تحقق ۹۲ درصدی پرداخت وام ازدواج به متقاضیان بوده است که جای تقدیر و تشکر از همکاری خوب بانک مرکزی دارد.

سیدجواد رضوی با اشاره به ثبت نام یک میلیون دویست و نود هزار متقاضی وام ازدواج در سال گذشته بیان داشت: از این تعداد بیش از یک میلیون و صدو هفتادو پنج هزار نفر سال گذشته وام ازدواج دریافت کردند.

مدیرکل برنامه ریزی و نظارت بر امور جوانان گفت: با توجه به آمار اعلامی بانک مرکزی استان یزد با پرداخت ۹۴ درصدی بهترین عملکرد و استان گلستان با بهره مندی ۸۸ درصد متقاضیان در سال ٩٦ در وضعیت پایین تری قرار دارد که اختلاف این موضوع در استانهای مختلف حدود ٥ درصد می باشد که نشان دهنده جاری بودن روند قابل قبول در سراسر کشور بوده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من دو هفته است برای وام ازدواج بانک مسکن تقاضا دادم ولی هیچ خبری نیست اما یکی از دوستان در بانک اقتصاد نوین در کمتر از 5 روز وامش را گرفت
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر