بازدید 2451
فرماندهان کل ارتش و سپاه:

هم افزایی نیروهای مسلح هدف ما است

فرماندهان کل ارتش و سپاه تاکید کردند: با عنایت به فرمایش مقام عظمای ولایت برای هم افزایی در بین نیروهای مسلح این مهم در اولویت اهداف ما قرار دارد.
کد خبر: ۷۹۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱ 23 April 2018

فرماندهان کل ارتش و سپاه تاکید کردند: با عنایت به فرمایش مقام عظمای ولایت برای هم افزایی در بین نیروهای مسلح این مهم در اولویت اهداف ما قرار دارد.

به گزارش ایسنا، امیر سر لشکر ستاد سید عبدالرحیم موسوی پس از نشست مشترک با فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و گروهی از فرماندهان ارتش و سپاه که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: هم افزایی نیروهای مسلح از مهمترین و در الویت اهداف ما است.

وی افزود: امسال به شکرانه خداوند روز ارتش و پاسدار با هم مقارن شده بود و این مهم زمینه برگزاری این نشست صمیمی قرار گرفت.

هم افزایی نیروهای مسلح هدف ما است

سرلشکر موسوی اظهار داشت: در این نشست جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه، روسای سازمان های عقیدتی سیاسی و نمایندگی ولی فقیه و حفاظت اطلاعات حضور داشته و برای هر چه بهتر اجرایی شدن فرمان حضرت آقا مبنی بر هم افزایی در بین نیروهای مسلح بحث و تبادل نظر شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز پس از دیدار با فرمانده کل ارتش در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه گفت: دیدار امروز به دعوت ارتش و امیر موسوی به انجام رسید.

سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری در عین حال با بیان اینکه در سال چندین نشست وحدت آفرین با ارتش داریم، گفت: مهمترین هدف دیدار امروز با توجه به صحبت های موثر و ارزشمند امیر موسوی در روز جانباز، تشکر و قدردانی از ایشان بود.

وی در پایان گفت: امیدوارم همیشه حافظ وحدت باشیم و بیشتر به آن عمق ببخشیم.

این نشست صمیمی که با اقامه نماز جماعت آغاز شده بود پس از گفت و گوهای فرماندهان ارتش و سپاه برای اجرای برنامه ها و اقدامات مشترک در راستای بازدارندگی و ارتقای آمادگی های دفاعی برای مقابله متناسب با هرگونه تهدید احتمالی ادامه و با گرفتن عکسی به یادگار خاتمه یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی