بازدید 2928

برنامه‌ای برای تجمیع و ادغام علمی‌کاربردی وجود ندارد

کد خبر: ۷۹۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 23 April 2018

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: ممکن است در گذشته با هدف هم‌­افزایی برنامه‌ها، پیشنهاداتی درخصوص ادغام دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه فنی و حرفه‌ای مطرح شده باشد اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای درخصوص تجمیع و ادغام دانشگاه در دستور کار قرار ندارد.

به گزارش آنا، از دانشگاه تربیت مدرس، دکتر محمدحسین امید در جلسه هم‌اندیشی با جمعی از مدیران ستادی دانشگاه علمی کاربردی تصریح کرد: نکته قوت این دانشگاه در توسعه کیفیت و تضمین کیفیت نظام مهارت و فناوری و اشتغال فارغ‌التحصیلان آن پس از فراغت از تحصیل در کشور است.

وی ضمن بیان اینکه اگرچه ممکن است در گذشته با هدف هم‌­افزایی برنامه‌ها و پیشنهادها درخصوص ادغام دانشگاه جامع علمی کاربردی با سایر دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه فنی و حرفه‌ای مطرح شده باشد اما در حال حاضر هیچ برنامه‌ای درخصوص تجمیع و ادغام دانشگاه در دستور کار قرار ندارد.

محمدحسین امید در ادامه به رشد و گسترش دانشگاه جامع علمی کاربردی در افق 1404 اشاره کرد و گفت: در این خصوص سند راهبردی این دانشگاه ابلاغ و اقدامات معاونت‌ها و واحدهای تابعه براساس این سند راهبردی با جدیت ادامه خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تکمیل زیرساخت‌ها، توسعه مراکز رشد، بازنگری در رشته‌ها و سرفصل‌ها، احیای دوره‌های پودمانی، توسعه سامانه‌ها و بررسی نظام صلاحیت حرفه‌ای، نظارت بر مراکز و بازنگری در ضوابط امور مدرسین، اطلاع‌رسانی و گفتمان‌سازی در حوزه توسعه نظام مهارت و فناوری و ساخت برنامه‌های تبلیغی ترویجی از دیگر برنامه‌های جدی پیش‌روی دانشگاه خواهد بود.

وی در ادامه گفت: رسیدن به مرجعیت علمی و مهارتی در کشور به عنوان دانشگاه نسل سوم همت و تلاش همه همکاران و مدیران واحدهای ستادی و استانی را می‌طلبد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی