بازدید 4543

خرید حضوری یا آنلاین بیمه آتش سوزی

کد خبر: ۷۹۲۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ 23 April 2018

بیمه آتش سوزی بیمه‌ای بسیار مهم و ضروری است که متاسفانه فراموشش کرده ایم. اما وای از روزی که شعله های آتش به جان خانه و زندگی‌مان بیافتد و بیمه آتش سوزی نداشته باشیم.... وای از روزی که زلزله ای همه چیزمان را ویران کند و بیمه زلزله نداشته باشیم....پس بهتر است از همین الان به فکر بیافتیم و خانه یا مغازه یا هر چیزی که برای به دست آوردنش سال ها زحمت کشیده ایم را بیمه کنیم.

به گزارش سایت ازکیـ (azki.com)،حوادث اصلی که بیمه آتش سوزی آن را پوشش می‌دهد شامل آتش سوزی، صاعقه و انفجار می‌باشد اما پوشش‌های دیگری هم وجود دارد که می‌توانید آن ها را به بیمه نامه خود اضافه کنید. پوشش‌هایی مثل زلزله، سیل، طوفان، سرقت و...

همچنین بیمه آتش سوزی علاوه بر واحدهای مسکونی، واحدهای صنعتی مثل کارخانه‌ها و واحدهای غیر صنعتی مثل فروشگاه‌ها، انبارها، شرکت‌ها و... را هم شامل می‌شود.

باید به این نکته توجه کنید که این بیمه به هیچ وجه بیمه گران قیمتی نیست. شما با یک مبلغ ناچیز درسال می‌توانید بیمه آتش سوزی بخرید. با اضافه کردن هر کدام از پوشش هایی که گفته شد هم مبلغی به قیمت بیمه آتش سوزی اضافه خواهد شد. این نکته را فراموش نکنید: بیمه یک هزینه نیست، بلکه یک سرمایه گذاری است.

بیمه آتش سوزی را چگونه بخریم؟

بعد از صحبت در مورد اهمیت بیمه آتش سوزی، باید به نحوه خرید آن بپردازیم. برای خرید بیمه آتش سوزی دو راه دارید:

خرید بیمه آتش سوزی به روش سنتی:

در این روش شما باید برای خرید بیمه آتش سوزی به یکی از شرکت های بیمه مراجعه کنید و با ارائه مدارک مورد نیاز، برای پر کردن فرم بیمه نامه آتش سوزی و بقیه مراحل خرید آن وقت بگذارید.

همان‌طور که می‌دانید شرکت های بیمه و نمایندگی‌های آن‌ها در کشورمان تعداد بالایی دارد و روز به روز هم بیشتر می‌شود... شرکت هایی با سابقه ها و توانایی های مالی مختلف که قیمت های متفاوتی را هم برای بیمه آتش سوزی ارائه می‌دهند. شما ممکن است برای انتخاب یکی از این شرکت‌ها برای خرید بیمه، از چند نفر از آشنایان خود مشورت بگیرید، یا به نزدیک ترین شرکت بیمه ای که می‌بینید مراجعه کنید، و یا حتی به طور اتفاقی و شانسی یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.این روش ها هیچ کدام روش های مطمئنی برای انتخاب و خرید بیمه آتش سوزی نیستند و ممکن است شما را دچار یک انتخاب اشتباه کنند.

اگر بخواهید دقیق تر عمل کنید، ممکن است بخواهید به تمام این شرکت‌ها مراجعه کنید یا از طریق جستجو در اینترنت، شماره تلفن این شرکت‌ها را پیدا کنید و با آن‌ها تماس بگیرید. همان طور که حدس می‌زنید این کار بسیار زمان بر، خسته کننده و حتی غیر ممکن است. در این روش امکان خطای انسانی در محاسبات قیمت بیمه هم وجود دارد.

همچنین همه شرکت ها ممکن است خودشان را به عنوان بهترین شرکت بیمه به شما معرفی کنند. حالا شما چطور می‌توانید از قیمت همه شرکت ها بیمه، تخفیف‌های مقطعی و کیفیت آنها با خبر باشید؟

همه این موارد می‌تواند شما را دچار سردرگمی کند و باعث شود شما عجولانه و بدون آگاهی کافی بیمه آتش سوزی خود را انتخاب و خریداری کنید. اما روش دومی هم وجود دارد که بسیاری از این مشکلات را حل کرده است.

خرید بیمه آتش سوزی به روش آنلاین:

در زندگی پرمشغله امروز که ممکن است حتی زمان کافی برای بودن در کنار خانواده‌تان هم نداشته باشید، بهترین روش برای انجام دادن امور اداری استفاده از خدمات آنلاین است. امروزه خدمات اینترنتی در بسیاری از عرصه ها مثل حمل و نقل، خرید لوازم مختلف، خدمات مسافرتی و... وارد شده و کار مردم را راحت کرده است. 

صنعت بیمه هم سال‌‌ها بود که نیاز به تغییر و تحولی بزرگداشت که در حال حاضر این نیاز توسط شرکت‌های استارت آپی بیمه برطرف شده است.

شرکت «ازکیـ» یکی از استارت آپ های موفق در زمینه بیمه است که به شما کمک می کند از کی بیمه بخرید؟

یاشار ژاله دوست، بنیان‌گذار و مدیر عامل «ازکیـ» با بیان این مطلب که بهبود کیفیت محصول یا خدمات و کاهش قیمت آنها، می­تواند موجب تحولات بزرگی در هر صنعتی گردد؛ تاکید کرد این امر همیشه به نفع کاربران و مشتریان خواهد بود. ژاله دوست، با گرد آوردن نیروهای جوان و با انگیزه، روشی را راه اندازی کرده است که به وسیله آن، وب سایت azki.com به شکلی ساده و سریع برای ارائه خدمات بیمه ای در خدمت شماست.

در روش آنلاین استعلام و خرید بیمه آتش سوزی محدودیت مکانی و زمانی از بین رفته است. به این صورت که شما می‌توانید با مراجعه به وب سایت «ازکیـ»، قیمت بیمه آتش سوزی در شرکت های مختلف را مقایسه کنید، و بهترین بیمه را انتخاب و خریداری نمایید. به سادگی آن را سفارش دهید و مبلغ بیمه را به صورت اینترنتی پرداخت کنید. با این روش شما با چند کلیک ساده و سریع می‌توانید بیمه بشوید.

«ازکیـــ» بیمه نامه شما را به صورت کاملا رایگان و در اسرع وقت به آدرستان ارسال خواهد کرد.

همچنین اگر شما برای خرید بیمه به مشکل و سوالی برخورده اید، یا برای انتخاب آن تردید دارید می‌توانید با شماره تلفن «ازکیـــ» تماس بگیرید. مشاوران متخصص ما به صورت رایگان شما را راهنمایی خواهند کرد.

از مزیت‌های دیگر استفاده از «ازکیـ»، امکان دسترسی شبانه‌روزی به اطلاعات قیمت‌ها، دقیق بودن قیمت‌ها و انتخاب بیمه آتش سوزی متناسب با نیاز‌ها و اولویت‌هایتان است.

می‌بینید... خرید بیمه آتش سوزی بیشتر از آن‌چه فکرش را می‌کنید آسان شده است.

«ازکیـ» با این روش رقابتی سالم را بین شرکت های بیمه برای ارائه خدمات بهتر ایجاد می کند که قطعا به نفع شما مردم عزیز است. پس «ازکیـ» را فراموش نکنید!

منبع: سایت مقایسه و خرید آنلاین بیمه «ازکـیـ» (www.azki.com)

 

 

 

 

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار