بازدید 5304

ساغلام سوار بر تراکتور به آخر خط رسید

کد خبر: ۷۹۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ 23 April 2018

سرمربی ترکیه ای تراکتورسازی با رقم نجومی که برای استخدامش هزینه شد، نتوانست حتی نتایج یحیی گل محمدی را تکرار کند و به نظر می رسد فصل آینده جایی در تیم تبریزی و لیگ ایران نداشته باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، ارطغرول ساغلام که در نیم فصل لیگ برتر با قراردادی 4 ماهه به ارزش 380 هزار دلار به ایران آمد و هدایت تراکتورسازی را برعهده گرفت، هرگز نتوانست انتظارات هواداران پرشمار این تیم را برآورده کند و به کلی سکوها را از بازی های خوب ناامید کرد. تیم تحت هدایت این مربی گرانقیمت در لیگ برتر 9 بازی انجام داده که از این بازی ها 4 تساوی، دو برد و 3 باخت عایدی داشته، همچنین این مربی ترکیه ای در لیگ قهرمانان آسیا نیز در 6 مسابقه روی نیمکت تراکتورسازی نشسته که 4 باخت و دو مساوی به دست آورده است.

در مجموع ساغلام در 15بازی سرمربیگری تراکتور را برعهده داشته که 6 مساوی، 7 باخت و فقط دو برد توانسته به دست بیاورد. کسب فقط دو پیروزی از 13 بازی ممکن به خوبی نشان می دهد که این مربی ترک تبار آنطور که درباره اش تبلیغات شده بود، مربی قدرتمندی نبود و نمی تواند دردی از سرخپوشان دوا کند. تیم ساغلام نه تنها در خط دفاعی ساختار لازم را نداشت که در خط حمله نیز زور گلزنی در آن دیده نشد و این مربیی هم هیچ تغییری در تراکتور ایجاد نکرد. مقایسه آمار گل های زده و خورده تراکتورسازی در زمان سرمربیگری ساغلام به خوبی نشان می دهد که او نتوانست در بحث فنی نیز تغییر زیادی روی عملکرد تیم ایجاد کند.

تراکتورسازی در هیچ سالی اینقدر بد نتیجه نگرفت و می توان این تیم را ضعیف ترین تراکتور تاریخ در لیگ برتر دانست. تراکتور شانس آورد که تنها دو تیم به دسته پایین تر سقوط می کند که هر دو گزینه قبلا توسط نفت و سیاه جامگان رزرو شده است.ساغلام فقط یک بازی تشریفاتی با فولاد در هفته پایانی لیگ برتر دارد و سپس از خطپایان در تبریز عبور کرده و شاید دیگر در ایران تیمی سراغ او را نگیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان