بازدید 7496

طرح سهمیه کنکور ایثارگران به صحن علنی مجلس می رود

کد خبر: ۷۹۲۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 23 April 2018

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: پس از بررسی‌های لازم نمایندگان کمیسیون به طرح مربوط به سهمیه کنکور ایثارگران رای ندادند و این طرح به صحن علنی می رود.

به گزارش مهر، سید حمایت میرزاده درباره رای کمیسیون آموزش مجلس درباره طرح پیشنهادی اصلاح سهمیه های ایثارگران در کنکور گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح سهمیه های کنکور ایثارگران رای گیری کرد و این طرح در کمیسیون رای نیاورد.

میرزاده افزود: ما از کمیسیون آموزش طرح را به هیات رئیسه می فرستیم، هیات رئیسه در اولویت دستور جلسه قرار می دهد. هر طرح و لایحه ای که به ما به عنوان کمیسیون ارجاع می شود باید درباره آن نظر خودمان را اعلام کنیم. کمیسیون نظرش را که داد طرح در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار می گیرد. با توجه به اینکه طرح ها و لوایح زیاد است در نوبت مطرح شدن در صحن علنی قرار می گیرد.

وی افزود: در مورد زمان طرح در صحن علنی نمی توانم اظهار نظری بکنم چرا که ممکن است یک دو فوریتی یا یک فوریتی و یا به صورت عادی مطرح شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: کمیسیون آموزش و تحقیقات درباره طرح سهمیه های کنکور ایثارگران رای گیری کرد و این طرح در کمیسیون رای نیاورد.

وی اظهار داشت: پیشنهاد حذف ۲۵ درصد سهمیه ها و یک جابجایی در سهمیه ها بود. جلسات متعددی که با فراکسیون ایثارگران و نمایندگان ایثارگران تشکیل شد و هر کدام توضیحات لازم را دادند و در نهایت در رای گیری مخفی که انجام شد این طرح رای لازم را نیاورد. بنابراین سهمیه ها مانند گذشته باقی می ماند و نکته جدیدی به آن اضافه نشد.

میرزاده یادآور شد: البته نظر نمایندگان در صحن علنی مجلس هم مهم است و ممکن است که رای ما منفی باشد اما نمایندگان در صحن علنی رای دیگری داشته باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۱
با عرض سلام وخسته نباشيد خدمت نمايندگان عزيز. خواهشمندم تغييرات مثبتي در جهت. فرزندان. داراي سهميه. پنج در صدد را تثبيت كنيد. و مانند سال گذشته نباشد. كه بسيا ر شبيه سهميه مناطق بود ومنفعت چنداني نداشت منتظر. خبر هاي خوب هستيم. با عرض تشكر
اميدوارم نمايندگان در صحن علني شرايط را به هم چنين به نفع. شركت كنندگان با سهميه پنج درصد به تصويب برسانند از زحمتي كه مي كشند متشكريم
با سلام خدمت هيّئت رئيسه مجلس ضمن قدرداني از زحمات شما خواهشمنديم. به مصوبه ادغام. سهميه پنج در صد. با بيست وپنج درصد رأي مثبت بدهند چون. تأثير اين سهميه در كنكور ٩٦ اندك بود. و منفعت چنداني براي سهميه هاي پنج در صد. نداشت ما چشم اميدمان به شماست متشكريم
پاسخ ها
راضیه
| Germany |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۱
چشم امیدتان به خدا باشد
لطفا در كنكور ٩٧ شرايطي اتخاذ گردد كه سهميه پنج درصد. سود. بيش تري. نسبت به سال قبل. ببرند مثل ادغام.
با سلام و درود به روح پاک شهدا و ارزوی سلامتی و عزت رهبر عزیز و دولتمردان کشور ،راستی سهمیه 5 درصدی 96 مزیتی بالایی نسبت به ان حرفی که برای فرزندان رزمنده داشت نداشت خواهشا با ادغام این سهمیه کمکی در حق این عزیزان باشد،خدا یاور خدمتگزاران این مرز بوم باشد انشاالله
ادغام بشه؟متوجه هستین چی میگین؟فقط به خودتون فکرمیکنین؟!!!اون جانبازای درصد بالا با 6ماه جبهه مساویه واقعا؟یا دانش اموز عادی که باید به سختی بخونه؟
با سلام .
مثل اینک امسال هم برای ما اتفاقی نمی افتد درست
رزمندها فقط شهید یا جانباز نشدن وگرنه پا به پای شهدا و جانبازان جنگیدن الانم هیچ مزیتی نسبت ب بقیه ندارن و یک سهمیه برای بچه هاشون ک اکثرا بیکار و دارای مدرکن انقدر غوغا کرد واقعا جای تاسفه کاش ب اندازه ی کشورهای دیگه ب رزمنده های ایرانم احترام میزاشتن
ما ایثارگران چهطور دم از ایثار میزنیم وقتی به خودمان هم رحم نمیکنیم چرا باید جانبازان بالای ۲۵ درصد همه جا تلاششان بر این باشد که تمام سهمیه ها و حقوق مزایا مال خودشان باشد و از تعدیل منطقی و به نسبت این سهمیه ها با سایر ایثارگران ناراحت باشند .
پاسخ ها
یاسمین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۸
در پاسخ شما این تنها امتیازه که بچه ها بالای ۲۵ درصد دارن میخای اینو هم‌بگیرن ...لابد میخای بگی‌شما خیلی مزایای دیگه دارید من‌پدرم جانباز ۲۵ درصد هس با حق ق ۱میلیون دویس..که خودم کار‌میکنم‌خرج خودمو میدم‌برا‌کنکور‌هم میخونم اونایی که میگن بچه های‌جانباز نمیخونن سخت در اشتباهن من‌خودم ۹۸‌کنکور دارم و از تابستون دارم میخونم با وجود شاغل بودنم ..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی