بازدید 2315

برگزاری جلسه استانی انجمن های صنفی اساتید حق التدریس

کد خبر: ۷۹۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹ 23 April 2018

استفاده از پتانسیل اساتید حق التدریس برای ارتقای توانمندی آموزشی پرسنل صنایع و شهرداری ها در ششمین جلسه استانی انجمن های صنفی اساتید حق التدریس کشور بحث و بررسی شد.

به گزارش مهر، به نقل از کانون صنفی کشوری اساتید حق التدریس دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، ششمین جلسه استانی انجمن های صنفی اساتید حق التدریس کشور با حضور ۱۷ استان در استان فارس برگزار شد.

در این جلسه تمام اعضا گزارشی از وضعیت استان های خود در راستای پیشبرد اهداف انجمن های استانی ارائه دادند. همچنین در این جلسه مساله ارتقا پرسنل شهرداری ها و جامعه هدف شهرداری های استان فارس مانند (خانه فرهنگ، سرای محله ها) با آموزش از طریق انجمن صنفی اساتید مورد بررسی قرار گرفت.

نشستی نیز با مدیر کل شرکت شهرک ها و صنایع کوچک استان فارس برگزار شد و مسائلی در خصوص افزایش بهره وری نیروی انسانی در کارگاه ها و شهرک ها که به موجب آن ها بتوان از پتانسیل اساتید استفاده کرد مطرح و ارائه طرح های توسعه برای صنایع کوچک از طریق انجمن صنفی استان فارس تائید شد

همچنین مدیر کل شرکت شهرک ها و صنایع کوچک استان فارس اعلام کرد: از پایان نامه هایی که در رابطه با پیشبرد اهداف صنایع مذکور تدوین شود، از نظر مالی حمایت خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار