بازدید 5417

مخالفت وزیر ارتباطات با اعطای انحصار به صداوسیما

کد خبر: ۷۹۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵ 23 April 2018

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتی با طرح مجلس برای دادن مسئولیت صدور مجوز و مقررات صوت و تصویر در فضای مجازی به صدا و سیما مخالفت کرد.

به گزارش ایران آنلاین محمدجواد آذری جهرمی در توییتر نوشت: ضمن احترام به نظر جمعی از نمایندگان کمیسیون فرهنگی، تصویب قانون اختیارات صوت و تصویر فراگیر برای صدا و سیما بدون ذکر تعریف دقیقی از مصادیق صوت و تصویر فراگیر، مانع بزرگی در تحقق لایه های خدمات و محتوای شبکه ملی اطلاعات خواهد بود.

لازم به ذکر است ماده چهار طرح خط مشی، اداره و نظارت بر سازمان صداوسیما در کمیسیون فرهنگی مجلس در شامگاه یکشنبه(دوم اردیبهشت) تصویب شد و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تصویب این طرح مخالفت کرده است.

فاطمه ذوالقدر، دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره این طرح به ایسنا گفت : بر اساس این مصوبه کمیسیون، پخش فراگیر برنامه‌های رادیویی یا تلویزیونی در داخل و خارج از کشور در انحصار سازمان صداوسیما است و مسئولیت صدور مجوز و تنظیم مقررات رادیویی و تلویزیونی فراگیر و نظارت بر آن، منحصراً بر عهده سازمان صداوسیما است و هرگونه ارائه خدمات نوین پخش فراگیر رادیویی و تلویزیونی الزاماً بر بستر شبکه ملی اطلاعات منحصر و محدود می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار