بازدید 5051

ماه می برای اسرائیل خطرناک‌تر از هر وقت دیگر است

کد خبر: ۷۹۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰ 23 April 2018

مسئول سابق شعبه اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی موسوم به «امان» تاکید کرد که ماه می از زمان جنگ ۶ روزه در سال ۱۹۶۷ خطرناک تر از هر وقت دیگری برای این رژیم خواهد بود.

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «آموس یدلین» که اکنون رئیس مرکز مطالعات امنیت قومی رژیم صهیونیستی است، تصریح کرد که در ماه می اتفاقات زیادی رخ خواهد داد، از جمله اینکه مصادف است با تظاهرات بازگشت فلسطینیان در مرزهای غزه همزمان با عملی شدن تصمیم آمریکا مبنی بر انتقال سفارت خود از تل آویو به قدس، اتخاذ تصمیم نهایی واشنگتن در مورد برجام و تمایل تهران به انتقام گیری از تل آویو پس از حمله اخیر جنگنده های اسرائیلی به سوریه.

یدلین مدعی شد که ایران خطری جدی برای اسرائیل نیست، اما نمی توان قدرت نظامی این کشور را نادیده گرفت. وی از مقامات رژیم صهیونیستی خواست نسبت به تهدیدات ایران بی اعتنا نباشند.

وی اظهار داشت که همزمان شدن این اتفاقات و رخدادهای مهم در یک ماه موجب شده است تا رژیم صهیونیستی شاهد خطرناک ترین ماه از زمان جنگ شش روزه باشد.

آموس یدلین از مقامات سیاسی رژیم صهیونیستی خواست مغرور نشده و از شکست های گذشته درس بگیرند و اشتباهات قبلی از جمله غروری که قبل از جنگ اکتبر ۱۹۷۳ گریبانگیرشان شد، را تکرار نکنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل