بازدید 8169
۱

حمله علنی یک مربی فوتبال به زنگنه و احمدی نژاد!

کد خبر: ۷۹۲۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 23 April 2018

مربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقصر اصلی سقوط نفت به لیگ دسته اول مجمع نفت است و وزیر نفت سه سال پیش این اتفاق را کلید زد.

به گزارش تابناک ورزشی، ناصر فریادشیران که به جای هومن افاضلی در نشست خبری بعد از شکست ۳ بر صفر نفت تهران برابر پارس جنوبی حضور یافته بود، اظهار داشت: در دوره احمدی‌نژاد تصمیم گرفته شد که نفت کاملا منحل شود، مانند تیم‌هایی مثل پاس و صباباتری؛ تصمیمات اشتباهی که گرفته و در هیات دولت هم تصویب شد. در ادامه نفت دوباره جان گرفت و حتی در لیگ قهرمانان آسیا تا یک هشتم نهایی صعود کرد اما وزارت نفت بودجه را قطع کرد و شرایط بدتر شد. آن سال‌ها نامه‌ای به وزیر نفت و وزیر ورزش نوشتند که تیم به انزلی برود آن هم تیمی که این همه بازیکن تولید کرده و به تیم ملی داده است.

Image result for ‫فریادشیران‬‎

مربی تیم نفت تهران با بیان اینکه به زنگنه و خادم تسلیت می‌گویم، افزود: اعضای مجمع نفت تهران فقط به دنبال این بودند که مشکل ممنوع‌الخروجی آنها حل شود تا بتوانند به مسافرت بروند و دنبال این نبودند که مشکلات را حل کنند. در هیات مدیره قبلی افراد ناشی حضور داشتند که می‌خواستند تیم را به اراک بفروشند، آن هم در حالی که تیم این‌همه آشوب داشتم. برای این تیم فصل نقل و انتقالات هم بسته شده بود و ۳۳ میلیارد بدهی داشت، این اتفاقات برای هر تیمی که رخ بدهد آن تیم سقوط می‌کند اما تیم ما ۸ بازی نباخت. قرار بود در هر دو بازی ۵ درصد به بازیکنان داده شود اما مالک گفت تیم را به من نمی‌فروشند و شرایط مانند زمان بهنام پیشرو شد.

وی تصریح کرد: همه دست به دست هم دادند تا نفت به این وضعیت برسد، مجلس و شورای اسلامی یکبار به تیم سر نزدند اما در تهران فقط برای تبلیغات خودشان از استقلال و پرسپولیس استفاده می‌کنند. الان نفت سقوط کرده و چرا باید سقوط کند؟ مگر می‌شود که بگویید سرمایه اجتماعی شهر را نمی‌خواهید. الان این شهر آلوده است و این همه مشکلات دارد.

فریادشیران خاطرنشان کرد: قانون مسخره‌ای وجود دارد که تیم‌های حرفه‌ای نمی‌توانند از بودجه دولت استفاده کنند، اما پرسپولیس استفاده می‌کند و حتی از هوادارانش هم کمک می‌گیرد. می‌گویند به تیم لیگ یکی پول می‌دهیم اما به لیگ برتری نمی‌دهیم، این قانون مسخره‌ای است. آن وقت هم به بخش خصوصی پول، وام و ورزشگاه داده نمی‌شود، این را به شما می‌گویم اگر فوتبال ما همینطور پیش برود اکثر تیم‌ها به مشکل می‌خورند. شما در پایین جدول نگاه کنید، سپیدرود، استقلال خوزستان، پدیده همه این تیم‌ها در بخش خصوصی هستند و وضعیت خوبی ندارند. دیگر تیم‌ها هم دولتی هستند که البته کلاه شرعی گذاشته‌اند. سایپا، سپاهان، فولاد معلوم است که از منابع دولتی استفاده می‌کنند اما همین تیم‌ها یک کادر خیلی خوب برای تیم‌شان استخدام می‌کنند. 

مربی تیم نفت تهران با اعلام این که مقصر اصلی سقوط نفت، مجمع نفت است، گفت: فقط و فقط برای اینکه موضوع ممنوع‌الخروجی‌شان حل شود گفتند تیم را بدهیم به شخص دیگر. من طرفداری از مالک نمی‌کنم اما از سال ۸۲ مربی این تیم بودم و بعد از من افرادی مانند فرکی، ابراهیم‌زاده و منصوریان به این تیم آمدند، امسال هم درخشان، کریمی و افاضلی هدایت نفت را بر عهده داشتند. یک تیم ورشکسته که از لحاظ ذهنی وضعیت خوبی ندارد و جیبش هم خالی است نمی‌تواند با تیم‌هایی که تا دندان مسلح هستند رقابت کند.

فریادشیران با بیان اینکه وزیر نفت حکم سقوط این تیم را از ۳ سال پیش صادر کرد، ادامه داد: تا سال گذشته قهرمان جام حذفی بودیم و اگر انتخاب‌های درستی انجام می‌شد و ادامه پیدا می‌کرد و تیم به آدم‌های اصلح‌تری داده می‌شد وضعیت خیلی بهتر بود. شما دیدید که تیم از لیگ قهرمانان آسیا هم کنار رفت و اگر مالک جدید به این تیم نمی‌آمد شاید نفت تهران همان موقع منحل می‌شد. در گذشته برای این تیم تصمیمات سیاسی زیادی گرفته شد در حالی که نفت طرفدار آنچنانی نداشت در برنامه نود، ۹۸ درصد مردم به این رای دادند که انتقال نفت به استان دیگر سیاسی است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کلا آقای زنگنه در همه موارد همینطور بودن و هر تصمیمی که گرفتن دقیقا در این 3 سال کاملا اشتباه بوده و وضعیت رو خیلی بدتر کرده
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر