بازدید 4617

قلعه‌نویی:اذیت نمی‌کردند الان رقیب پرسپولیس بودیم

کد خبر: ۷۹۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶ 22 April 2018

سرمری تیم ذوب‌آهن پس از پیروزی تیمش برابر پرسپولیس مدعی شد که مزاحمت و اذیت برخی اجازه نداد تیمش با پرسپولیس در کورس قهرمانی باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه‌نویی  در نشست خبری اظهار کرد: حس خیلی خوبی دارم و حسی دارم که چند سال گذشته نداشتم. لذت می‌برم که چنین بازیکنانی دارم. بعد از فراز و نشیب‌های نیم فصل اول از تعداد اندک که در این بازی هوادارمان بودند ممنونم که ما را حمایت کردند.

وی افزود: بازی خوبی بود. اولین توپی که آمد گل خوردیم. در کل آنها ۲ موقعیت خوب گل داشتند. ما هم در نیمه اول هم می‌توانستیم به گل برسیم. در مجموع باید به این بازیکنان افتخار کرد. چرا که صعود و بازی خوب مان جلوی لوکوموتیو یک ذوب‌آهن عالی به وجود آورده است. امسال سال سختی را داشتم چرا که به خاطر رفتار بعضی دوستان به اندازه ۱۰ سال پیر شدم. باز خدارا شکر امروز پیروز شدیم.

قلعه نویی درباره داوری بازی هم گفت: داوری خوب بود و باید تبریک گفت.سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا در این تیم می‌ماند یا خیر؟ گفت: باید ببینیم آیا ما را می‌خواهند یا نه؟! در هفته آینده یک جلسه داریم و باید بیینم چه می‌شود. نهالی کاشته‌ایم و باید ببینیم می‌گذارند آن را بارور کنیم یا خیر. هر زمان که به لیگ اعتماد کنیم می‌توانیم تیم ملی خوبی داشته باشیم. فوتبال مدرن دنیا به لیگ تکیه می‌کند. لیگی که مدیر خوب و زیر ساخت خوب داشته باشد. ما نسبت به خیلی از کشورها بهتر هستیم.

قلعه نویی درباره شرایط تیمش در این فصل گفت: اگر در نیم فصل اول اذیت برخی از دوستان نبود الان در کورس با پرسپولیس برای قهرمانی بودیم. من کمترین نقش را داشتم. بازیکنان و هیات مدیره و مدیرعامل بیشترین نقش را داشتند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان