بازدید 5577

واکنش جلالی به خیانت مدافعش و درگیری با شفر

کد خبر: ۷۹۲۶۰۱
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶ 22 April 2018

سرمربی پیکان در واکنش به این موضوع که آیا به عملکرد امیرحسین صادقی مدافع تیمش، که سابقه سالها بازی در استقلال را دارد مشکوک است؟ واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید جلالی گفت: اصلا اعتقاد ندارم که بازی او مشکوک بود. او بازیکن متعهد تیم ما است و امروز اشتباه کرد. اگر گل اول را از روی ضربه ایستگاهی نمی خوردیم، تا 3 نیمه دیگر آنها نمی توانستند به ما گل بزنند و ما می دانستیم تنها راه گلزنی آنها، همین کرنر است. بعد از گل مساوی تمرکز خود را از دست دادیم و گل دوم را خوردیم اما به بازی مسلط شدیم و گلزنی کردیم اما در نهایت با یک اشتباه، باختیم.

وی در پایان در واکنش به شایعه درگیری با شفر، اضافه کرد: من با شفر درگیری نداشتم. فقط به او گفتم چرا به داور اعتراض می کنید. از نظر من خوب نیست وقتی یک داور منصفانه قضاوت می کند، مورد هجوم قرار بگیرد. چرا شفر در نیمه به سراغ داور رفت؟ در بازی رفت داور برای ما پنالتی گرفت اما داور رای را برگرداند اما ما شلوغ نکردیم. داور امروز منصفانه قضاوت کرد. چرا باید مورد اهانت قرار بگیرد.

جلالی در واکنش به غیبت چند مهره کلیدی این تیم، اضافه کرد: ما در طول این فصل همواره غایب داشتیم. آسیب دیده های زیادی در فصل داشتیم که ثاقبی، آقاخان، موسوی و ابراهیمی از جمله آنها هستند. بارانی نیز امروز محروم بود و داور به اشتباه او را محروم کرد. با بضاعتی که داشتیم، امروز خیلی خوب عمل کردیم. ما برابر تیمی بازی کردیم که نفرات خوبی دارد. تعویض های دو تیم را مقایسه کنید. استقلال نیز در نیمه دوم بسیار خوب کار کرد و به آنها تبریک می گویم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر