بازدید 4424
گزارش بازی

استقلال3-پیکان2/شیرها 10نفره هم به کمتر از برد راضی نشدند

استقلال با پیروزی برابر پیکان آن هم در شرایطی که این تیم دقایق زیادی 10 نفره بازی کرد، موفق شد همچنان از شانس زیادی برای رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی در پایان فصل برخوردار باشد.
کد خبر: ۷۹۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ 22 April 2018

آبی پوشان در بازی حساس و زیر باران به یک برد دراماتیک مقابل تیم جوان و شجاع پیکان رسیدند تا همچنان به نایب قهرمانی امیدوار بمانند. 

به گزارش تابناک ورزشی، استقلالی ها که ابتدا از حریف خود عقب افتاده بودند، در نیمه دوم به بازی بازگشتند اما اخراج شجاعیان کار را برای آنها سخت کرد و استقلال با دریافت گل دوم، در آستانه یک تساوی تلخ خانگی قرار داشت اما ضربه امید ابراهیمی در محوطه جریمه پیکان در دقایق پایانی کار را برای استقلال با برد تمام کرد تا آبی ها همچنان در رقابت برای رده دوم لیگ باشند. با این پیروزی استقلال ۵۱امتیازی شد و به رده سوم صعود کرد. هم‌چنین پیکان با شکست مقابل شاگردان شفر شانس حضور در لیگ قهرمانان اسیا برای فصل بعد را از دست داد. شاگردان جلالی با ۴۵امتیاز در رده پنجم باقی‌ماندند.

ترکیب استقلال:سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور جباروف( 79- جابر انصاری)، فرشید اسماعیلی( 90+4 بویان)، علی قربانی( 72- خسرو حیدری) و مامه تیام

سرمربی: وینفرد شفر

ترکیب  پیکان:پیام نیازمند، سجاد مشکل پور( 45+2 امیر حسین صادقی)، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، محمد خدابنده لو( 58- دافه)، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی( 78- و ارفن بوبا کاردف)

سرمربی: مجید جلالی

استقلال3-پیکان2/تیم شیر 10نفره هم برد

استقلال با پیروزی برابر پیکان آن هم در شرایطی که این تیم دقایق زیادی 10 نفره بازی کرد، موفق شد پیکان را شکست دهد و همچنان از شانس زیادی برای رسیدن به رتبه دوم جدول رده بندی در پایان فصل برخوردار است.

شرح گل ها:

1-0 (پیکان): ضربه ایستگاهی دیدنی آرمان قاسمی به زیباترین شکل ممکن وارد دروازه استقلال شد.

1-1 (استقلال): فرشید اسماعیلی بازهم زمینه ساز گل تیام شد، در این صحنه او با ضربه سر توپ را به دهانه دروازه فرستاد و تیام با ضربه سر دروازه پیکان را باز کرد.

2-0 (استقلال): حرکات ترکیبی بازیکنان استقلال در محوطه جریمه به قربانی رسید و پاس او در موقعیت دروازه حالی توسط وریا غفوری وارد دروازه پیکان شد.

2-2 (پیکان): در دقیقه 63 بازی فراز امام علی با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

3-2 (استقلال): امید ابراهیمی در دقیقه 89 بازی پاس زیبای اسماعیلی را با یک ضربه مطمئن وارد دروازه پیکان کرد تا استقلال را به یک پیروزی مهم برساند.

دقایق کلیدی

دقیقه ۱۵: حرکت بازیکنان استقلال از سمت راست با سانتر به روی دروازه همراه شد که ضربه سر شجاعیان از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۷: حرکت بازیکنان استقلال باز هم از سمت راست با پاس وریا، توپ به محوطه جریمه رسید که برگشت و ضربه تیام به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: کرنر پیکانی‌ها روی دروازه ارسال شد که پاس با سر حق‌وردی به امامعلی رسید و ضربه سر این بازیکن در داخل محوطه شش قدم با واکنش زیبای حسینی برگشت داده شد.

دقیقه ۴۷: علی قربانی در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه زاویه بسته این بازیکن با واکنش دروازه‌بان به کرنر رفت.

دقیقه ۴۹: ضربه آزاد امید ابراهیمی از فاصله ۳۵ متری ارسال شد که نیازمند آن را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۷۱: داریوش شجاعیان با خطا روی ماهان رحمانی کارت زرد دوم را از داور دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

دقیقه ۷۳: حمله بازیکنان استقلال توپ را در پشت محوطه جریمه به اسماعیلی رساند که شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۳: شوت پرقدرت امیر کریمی از پشت محوطه جریمه با واکنش سید حسین حسینی به کرنر فرستاده شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان