بازدید 6311
گزارش بازی

قلعه نویی با اسلحه کی روش،بالاخره برانکو را برد

قلعه نویی با پیروزی لذتبخش مقابل پرسپولیس به دو هدف بزرگ خود دست یافت؛ عدم نتیجه گیری و کسب امتیاز قلعه نویی مقابل پرسپولیس برانکو پایان یافت و شانس سهمیه آسیا بسیار زیاد شد.
کد خبر: ۷۹۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 22 April 2018

امیر قلعه نویی با نخستین پیروزی اش مقابل برانکو ایوانکوویچ، به نایب قهرمانی لیگ برتر هفدهم و همچنین کسب سهمیه آسیایی نزدیک شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس در ورزشگاه فولادشهر از هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال با برتری میزبان اصفهانی به پایان رسید و شارگدان برانکو بازی برده را واگذار کردند.امیر قلعه نویی با پیروزی لذتبخش مقابل پرسپولیس به دو هدف بزرگ خود دست یافت؛ او همچنان 90 دقیقه دیگر این شانس را خواهد داشت تا برای کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان بجنگد و البته عدم نتیجه گیری و کسب امتیاز قلعه نویی مقابل پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ هم پایان یافت.

ترکیب ذوب‌آهن:رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، خالد شفیعی، محمد ستاری، میلاد فخرالدینی، حمید بوحمدان، مرتضی تبریزی، محمدرضا حسینی، گئورک ولسیانی، بختیار رحمانی و کی‌روش استنلی

تعویض ها: محمد ستاری( قاسم حدادی پور46)، مرتضی تبریزی( وحید محمدزاده79)

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی (کاپیتان)، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نورالهی، سیامک نعمتی و علی علیپور.

تعویض ها: علی علیپور(گادوین منشا 70)، احمدنوراللهی(فرشاد احمدزاده74)، سیامک نعمتی(شایان مصلح85)

قلعه نویی با اسلحه کی روش،بالاخره برانکو را برد

شرح گل ها

ذوب آهن 0 پرسپولیس 1: ( دقیقه 48، علی علیپور): پاس عرضی برای علی علیپور با اشتباه خط دفاعی ذوب، این بازیکن را در فرصت خوبی برای گلزنی قرار داد تا با ضربه تمام کننده پای چپ رشید مظاهری را تسلیم کند.
ذوب آهن 1 پرسپولیس 1 :(دقیقه 69، میلاد فخرالدینی): سراسیمگی خط دفاعی پرسپولیس و ارسال از سمت چپ پرسپولیس این فرصت را نصیب فخرالدینی کرد تا با ضربه تک ضرب خود بیرانوند را تسلیم کند.
ذوب آهن 2 پرسپولیس 1 ( دقیقه 88، کی روش استنلی): روی ارسال کرنر توسط ذوبی ها این کی روش استنلی بود که با ضربه سر خود بیرانوند را تسلیم کرد و امیدهای تیمش برای کسب سهمیه را افزایش داد.

دقیقه ۴: محمد انصاری با حرکت خوبی که از سمت چپ انجام داد، توپ را روی دروازه ذوب آهن ارسال کرد اما این حرکت با دخالت رشید مظاهری همراه بود و توپ به اوت رفت.

دققیقه ۱۳: صادق محرمی روی پاسی که برایش ارسال شد، پشت محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد و با یک ضربه پای راست دروازه حریف را هدف قرار داد اما شوت این بازیکن راهی به دروازه پیدا نکرد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۴: این بار سفیدپوشان ذوب آهن روی دروازه‌ پرسپولیس خطرآفرین شدند. با حرکت خوبی که شاگردان امیر قلعه‌نویی انجام دادند کی‌روش استنلی درون محوطه جریمه پرسپولیس با علیرضا بیرانوند تک به تک شد که واکنش خوب دروازه‌بان پرسپولیس این فرصت را از ذوب آهنی‌ها گرفت.

دقیقه ۴۸: روی اشتباه خالد شفیعی، علی علیپور صاحب توپ شد و با ورود به درون محوطه جریمه ذوب آهن  فرصت بسیار خوبی برای خود ایجاد کرد و در ادامه با یک ضربه پای راست زیبا، دروازه حریف را باز کرد.

دقیقه ۵۶: این بار احمد نوراللهی قصد داشت با یک شوت از راه دور دروازه حریف را باز کند اما رشید مظاهری با واکنشی زیبا اجازه نداد دروازه ذوب آهن برای دومین بار باز شود.

دقیقه ۵۸: ذوب آهنی‌ها فرصت خوبی برای باز کردن دروازه بیرانوند داشتند اما توپ ارسالی آن‌ها را دروازه‌بان پرسپولیس برگرداند و در ادامه بختیار رحمانی نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و شوت او به اوت رفت.

دقیقه ۷۰: حرکت خوب شاگردان امیر قلعه‌نویی از سمت راست و ارسال توپ روی دروازه پرسپولیس فرصت خوبی برای میلاد فخرالدینی ایجاد کرد و او با یک ضربه زیبا در حالی که بیرانوند زاویه را بسته بود توانست دروازه پرسپولیس را باز کند.

دقیقه ۷۵: پرسپولیسی‌ها روی دروازه ذوب آهن خطرآفرین شدند. این بار گادوین منشا در حالی که فرصت خوبی برای شوتزنی به دست آورده بود دروازه ذوب آهن را هدف قرار داد اما شوت او با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

قلعه نویی با اسلحه کی روش،بالاخره برانکو را برد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها