بازدید 3240

تأکید رئیس قوه‌قضائیه بر برخورد با قضات متخلف

کد خبر: ۷۹۲۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹ 22 April 2018

ولی داداشی نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات نشست مشترک قوای سه‌گانه که امروز در صحن پارلمان برگزار شده است، گفت: در این جلسه بر موضوع همدلی بیشتر بین سران قوا و نیز همراهی بیشتر مجلس با سایر نهادهای دولتی و قوه‌قضائیه از سوی مجلس مورد تأکید قرار گرفت.

وی افزود: در نشست مشترک قوای‌ سه‌گانه، بحث بر این شد که از سرمایه‌گذای، از سوی مجلس، دولت و قوه‌قضائیه حمایت شود و همه قوا با تمام توان نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده مردم آستارا در مجلس یکی دیگر از موارد مطرح شده در نشست مشترک قوای سه‌گانه را بررسی بحران‌های اشتغال و کمبود آب در کشور عنوان کرد و گفت: اینها جزو موضوعاتی بود که از سوی مجلس و رئیس قوه‌قضائیه مطرح شد؛ البته رئیس قوه‌قضائیه در راستای توسعه قضایی و اینکه حتما در دستگاه قضایی رویکرد این است که عدالت، پیشه شده و با قضات متخلف برخورد شود، مواردی را مطرح کرد.

داداشی اضافه کرد: رئیس قوه‌قضائیه در نشست مشترک قوای سه‌گانه بر موضوع حمایت از سرمایه‌گذاری حمایت شد و نیز همگرایی بیشتر بین قوا تأکید کرد.

وی با اشاره به سخنان رؤسای فراکسیون‌ها در نشست مشترک قوای سه‌گانه، گفت: در این جلسه رؤسای فراکسیون‌ها نیز در سخنانی، اولویت‌های کشور را حل مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال و نیز مقابله با کمبود آب عنوان کردند، البته بر موضوع مسکن نیز تأکید شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون، به جز رؤسای فراکسیون‌ها، رؤسای مجلس و قوه‌قضائیه در نشست مشترک قوای سه‌گانه سخنرانی کرده‌اند و قرار است آقای روحانی نیز در ادامه سخنرانی کند، قرار شده که آقایان پزشکیان نایب رئیس مجلس و جهانگیری معاون اول رئیس‌‌جمهور نیز در صورتی که فرصتی مانده باشد، مطالبی مطحر کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر