بازدید 2952

مردم امکان مطالبه‌گری از اصولگرایان و اصلاح طلبان را ندارند

عضو فراکسیون امید مجلس گفت: در قالب نگرش‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب می‌توانیم افراد را تمیز بدهیم ولی به هیچ عنوان نگاه‌های سیاسی آن‌ها را نمی‌توان در قالب احزاب رسمی شناسنامه دار معرفی کرد.
کد خبر: ۷۹۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۸ 22 April 2018

 

علی ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح وضعیت احزاب، اظهار داشت: یکی از اشکلات جدی که در بُعد سیاسی کشور وجود دارد، نبود احزاب رسمی و مسئولیت پذیر است.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عمدتا افراد بر اساس توانمندی شخصی یا گروه‌های حامی خود در انتخابات ریاست جمهوری و مجلس ورود پیدا می‌کنند و عملکردی که دارند نهایتا به خود شخص مربوط می‌شود، بیان کرد: موفقیت یا عدم موفقیت عملکرد افراد به حزب و گروه سیاسی آن‌ها ارتباطی پیدا نمی‌کند.

وی افزود: عمدتا در این مواقع مردم آن طور که باید مطالبات خود را نمی‌توانند از طریق انتخابات دنبال کنند زیرا حزب رسما مسئولیتی را نپذیرفته است.

ابراهیمی ادامه داد: در قالب نگرش‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب می‌توانیم افراد را تمییز بدهیم ولی به هیچ عنوان نگاه‌های سیاسی آن‌ها را نمی‌توان در قالب احزاب رسمی شناسنامه دار معرفی کرد.

وی افزود: مردم نمی‌توانند از اصولگرایان و اصلاح طلبان مطالبه‌گری کنند.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بسیاری از کشورهای دنیا وقتی مردم عملکرد حزب از بُعد اجتماعی، اقصادی یا ابعاد دیگر را مطلوب ارزیابی نکنند، به طور کلی مردم از آن حزب روی گردان می‌شوند و به حزب دیگری گرایش پیدا می‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کشور ما معیار مردم برای گرایش پیدا کردن به یک گفتمان‌های مختلف در انتخابات، اشخاص هستند و این شکل تداوم نخواهد داشت، گفت: در این زمینه اگر احزاب مسئولیت پذیر نداشته باشیم انتخابات ما هیچ گاه نمی‌تواند نتایج موفقی داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس