بازدید 36845

استاد دانشگاه ایلام بار دیگر تحصن کرد؛ این بار با برپایی چادر!

یکی از اساتید دانشگاه ایلام که پیشتر نیز به دلیل رسیدگی نشدن به اعتراضاتش تحصن کرده بود، بار دیگر مقابل ساختمان اصلی وزارت علوم در حوالی میدان صنعت تهران تحصن کرد؛ این بار مفصل‌تر، همراه با خانواده و با تأکید بر تداوم این تحصن تا حل کامل مشکلات پیش آمده.
کد خبر: ۷۹۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳ 22 April 2018
یکی از اساتید دانشگاه ایلام که  پیشتر نیز به دلیل رسیدگی نشدن به اعتراضاتش تحصن کرده بود، بار دیگر مقابل ساختمان اصلی وزارت علوم در حوالی میدان صنعت تهران تحصن کرد؛ این بار مفصل‌تر، همراه با خانواده و با تأکید بر تداوم این تحصن تا حل کامل مشکلات پیش آمده.

به گزارش «تابناک»؛ محمد نقدی که دکترای فیزیک دارد و بورسیه دانشگاه ایلام است، مدت هاست با مشکلاتی دست به گریبان است که ظاهرا لاینحل هستند؛ آنقدر که حتی تحصن کردن وی نیز نتوانسته گره شان را باز کند.

مشکلاتی که به طور خلاصه، به تبدیل نشدن وضعیت وی از عضو هیأت علمی «طرح سربازی» به «پیمانی» برمی‌گردد که موجب شده حقوق وی از مدت‌ها پیش قطع شود و شرایط دشواری را برایش رقم بزند.
 
 
 
 دکتر نقدی در گفت و گو با خبرنگار «تابناک»، در مورد جزئیات این تحصن گفت: من در اعتراض به وضعیت کاری که در دانشگاه ایلام در سه سال گذشته برایم به وجود آورده اند و به درخواست و شکایت هایم رسیدگی نمی کنند، برای بار دوم در
مقابل ساختمان وزارت علوم تحصن کرده ام.
 
نقدی افزود: این بار با خانواده این تحصن را آغاز کرده ام و تا زمانی که مشکلاتی که برایم پیش آمده است، حل نشود دست از تحصن برنخواهم داشت.

او ادامه داد: روز گذشته و پیش از آغاز تحصن با چند تن از مسئولان وزارت علوم دیدار کردم؛ اما متأسفانه اراده ای برای رسیدگی به مشکلات من وجود ندارد!

وی افزود: مسئولان وزارت علوم به دلیل تحصن انجام شده قبلی شاکی هستند و به همین دلیل، پاسخ درستی به من نمی دهند.

او در مورد مشکلاتی که امروز برایش پیش آمده است نیز گفت: گشت پلیس 110 چند لحظه پیش، من را تهدید به برخورد و انتقال به کلانتری کرد و از من خواست، چادری که برپا کرده ام را جمع کنم. فعلاً هیچ یک از مسئولان وزارت علوم به اقدام من واکنشی نشان نداده اند.
 
این استاد دانشگاه دقایقی پیش به «تابناک»، خبر داد که از اطلاعات کلانتری محل دو مأمور مراجعه و محترمانه درخواست جمع نمودن چادر نمودند که بنده گفتم درخواست من صرفا صنفی و غیرسیاسی و غیر امنیتی است و تنها در صورت رسیدگی و پاسخگویی صریح وزارتخانه آن را متوقف می نمایم؛ که البته آنها در نهایت با تصویربرداری از بنرها و چادر رفتند ولی تهدید برخورد را نیز بطور ضمنی نمودند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی