بازدید 5044
۲

250هزاردلار زبان بسته تقدیم به بازیکنی که یک میکه هم بازی نکرد

کد خبر: ۷۹۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴ 22 April 2018

یکی از پرونده‌هایی که این روزها گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته، موضوع آنتونی گولچ است. بازیکنی که در تابستان سال ٩۵ با هیاهوی فراوان به پرسپولیس آمد و بدون اینکه اثری در روند فنی تیم برانکو داشته باشد ناگهان به کشورش بازگشت.

به گزارش تابناک ورزشی، درست زمانی که گولچ به کشورش رفت، علی اکبر طاهری با استدلال‌های حق به جانب مدعی شد باشگاه پرسپولیس از این بازیکن استرالیایی- کروات شکایت کرده و قطعا غرامت خواهد گرفت اما حالا می‌بینیم گولچ که مجموع حضورش در زمین به یک نیمه هم نرسید و بیشتر اوقات سکونشین بود، باشگاه پرسپولیس را محکوم به پرداخت ٣۵٠ هزار دلار کرده است، مبلغی که با پیگیری گرشاسبی به ٢۵٠ هزار دلار کاهش یافته است.

به راستی چرا باشگاه پرسپولیس که این روزها از جیب هوادارانش هزینه می‌کند باید مبلغی در حدود یک میلیارد و ۵٠ میلیون تومان (با احتساب دلار ۴٢٠٠تومانی) به بازیکنی بدهد که یک نیمه هم در ترکیب تیمش قرار نگرفت؟ البته این مبلغ در شرایطی پرداخت می‌شود که با کمک دولت، مدیران حال حاضر باشگاه بتوانند در این شرایط ارزی کشور، دلار ۴٢٠٠تومانی تهیه کنند.

این یک نمونه از زیان‌های مدیریت طاهری و دوستان در باشگاه پرسپولیس است. با این حال پرسش اساسی این است که نقش نهادهای نظارتی چیست؟ مگر غیر از این است که مدیران سرخ‌آبی پایتخت با نظر مستقیم وزارت ورزش انتخاب می‌شوند؟ آیا نباید این وزارت‌خانه مدیران منصوب خودش را به خاطر عملکرد و زیان‌های مالی که به باشگاه وارد کردند، بازخواست کند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
کسانی که این کارها رو می کنند و این هزینه را به بیت المال تحمیل می کنند چرا پاسخگو نیستند ؟
این چه تیتر مسخره ایست؟ یک میکه هم بازی نکرد را از کجا کشفیدی؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی