بازدید 4487

اقامه دعوی حزب دموکرات علیه روسیه و تیم ترامپ

کد خبر: ۷۹۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۶:۰۹ 22 April 2018

حزب دموکرات آمریکا با متهم کردن دولت روسیه، وبگاه ویکی لیکس و کارزار انتخاباتی«دونالد ترامپ»به تبانی با یکدیگر برای تأثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶، علیه این سه نهاد اقامه دعوی کرد.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، حزب دموکرات آمریکا با متهم کردن دولت روسیه، کارزار انتخاباتی «دونالد ترامپ» و وبگاه افشاگر ویکی لیکس به تبانی و توطئه برای تأثیرگذاری بر نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا، علیه آنها به دادگاه شکایت کرد.

کمیته ملی حزب دموکرات آمریکا در دادخواست فدرال خود ادعا کرد که مقامات بلندپایه در کارزار انتخاباتی ترامپ با دولت روسیه و آژانس جاسوسی نظامی خود- ویکی لیکس- تبانی کرده تا از طریق هک رایانه های حزب دموکرات و تخریب وجهه «هیلاری کلینتون» نامزد دموکراتها، نتیجه انتخابات را به نفع دونالد ترامپ تغییر دهند.

حزب دموکرات در این دادخواست خود کارزار انتخاباتی ترامپ را متهم کرد که «با مسرت و خوشحالی پذیرای کمک روسیه» در انتخابات ۲۰۱۶ شده است.

اما ترامپ در واکنش به طرح این دادخواست از سوی دموکراتها، با انتشار یک پیام توئیتری اعضای حزب دموکرات را «افرادی کارشکن» خواند و قول داد که در مقابل با تکیه بر جرم هیلاری کلینتون- استفاده از سرور رایانامه شخصی برای مکاتبات محرمانه- به اقدامی تلافی جویانه دست زند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی