بازدید 3239

پاسخ مهرعلیزاده به شایعه شهردار شدنش در تهران

استاندار اصفهان درباره برخی شایعات مبنی بر ابراز تمایل وی به حضور در شهرداری تهران، گفت: ادامه خدمت به مردم شریف اصفهان را تعهد اخلاقی برای خود می‌دانم.
کد خبر: ۷۹۲۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 21 April 2018

استاندار اصفهان درباره برخی شایعات مبنی بر ابراز تمایل وی به حضور در شهرداری تهران، گفت: ادامه خدمت به مردم شریف اصفهان را تعهد اخلاقی برای خود می‌دانم.

محسن مهرعلیزاده در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شایعه کاندیداتوری او برای شهرداری تهران اظهار کرد: ضمن تشکر از دوستان حاضر در شورای شهر تهران و مجلس شورای اسلامی که طی روزهای اخیر به بنده لطف داشته و در مورد مسئولیت شهرداری تهران گفت‌وگوهایی با اینجانب داشتند، اعلام می‌کنم که خدمت به مردم کشورم در هر مسئولیتی را باعث افتخار خود دانسته و امروز نیز تمام توان خود را معطوف وفای به عهد با مردم عزیز اصفهان کرده‌ام.

وی گفت: اکنون به همراه سایر همکارانم برنامه‌های مهمی در استان اصفهان در دست اجرا داریم و بر خود لازم می‌دانم که تا رساندن آن‌ها به سرانجام مطلوب، مسئولیت دیگری را نپذیرم و ادامه خدمت به مردم شریف اصفهان را تعهد اخلاقی برای خود می‌دانم.

استاندار اصفهان خاطر نشان کرد: همچنین به اعضای محترم شورای شهر تهران پیشنهاد می‌کنم که این بار از فرصت پیش‌آمده استفاده کرده و یکی از مدیران جوان، دلسوز و پاکدست را برای شهرداری پایتخت انتخاب کنند.

به گزارش ایسنا، پس از موافقت شورای شهر تهران با استعفای محمد علی نجفی از سمت شهرداری تهران، نام برخی افراد از جمله محسن مهرعلیزاده به عنوان گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران مطرح شد. مهرعلیزاده که هم اکنون استانداری اصفهان را بر عهده دارد، مرداد سال گذشته به عنوان کاندیدای شهرداری تهران برنامه‌های خود را به شورای شهر ارائه کرد اما در نهایت برای تصدی این سمت کاندیدا نشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان