بازدید 5348
۴

شفر: همه ازصعوداستقلال حرف می زنند نه ازقهرمانی پرسپولیس!

خراب کردن راحت است اما سانتیمتر به سانتیمتر ساختن کار بسیار سختی خواهد بود. ما می‌توانیم با کار طولانی ستاره سوم را برای استقلال به دست بیاوریم.
کد خبر: ۷۹۲۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۸ 21 April 2018

سرمربی استقلال مدعی شد که می‌تواند استقلال را به یکی از باشگاه‌های قدرتمند آسیا و سفیر فوتبال ایران تبدیل کند.

به گزارش تابناک ورزشی، وینفرد شفر در نشست خبری گفت: جا دارد همینجا قهرمانی پرسپولیس را تبریک بگویم ولی چیزی که وجود دارد این است که در رسانه‌های اروپایی هیچکس از قهرمانی پرسپولیس در ایران صحبت نمی‌کند بلکه از موفقیت استقلال در آسیا حرف می‌زنند. این شرایط برای رئال مادرید هم وجود دارد و استقلال می‌تواند تیمی مشابه این باشگاه بزرگ باشد.

شفر ادامه داد: شما اگر به تایلند یا برخی از کشورهای اطراف تان سر بزنید می‌بینید که نماد رئال و بارسلونا در این کشورها بسیار زیاد است و این اتفاق می‌تواند برای استقلال در آسیا هم رخ دهد. باشگاه می‌تواند از پتانسیل ۳۰میلیون هوادار استفاده کند و به نظرم این ایده در ذهن مدیریت باشگاه هم وجود دارد. همانطور که شما می‌دانید خراب کردن راحت است اما سانتیمتر به سانتیمتر ساختن کار بسیار سختی خواهد بود. ما می‌توانیم با کار طولانی ستاره سوم را برای استقلال به دست بیاوریم.

شفر: همه ازصعوداستقلال حرف می زنند نه ازقهرمانی پرسپولیس!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
شوفر آقا قهرماني پرسپوليس ديگه براي ما عادي شده صعود كيسه تعجب آور است گرچه در گروهتان ضعيف ترين الهلال و العين را بخود ديدي زياد مغرور نشو پيري!!!!!!!
حرفای آقای سفر یادآوره قماربازِ بازنده است که در پایان اظهار بی تفاوتی میکند.
حاجی جوگیر شده وتمهم زده!!!!!!!
باحلواحلوا دهن اس اس شیرین میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بقول سلطان کاپ قهرمانی را فقط به یک تیم می دهند. آدم یادحرف اون ......افتاد که میگفت توآمریکا و سایرکشورها بچه دوساله با انگشت بهش اشاره میکرده ومیگفته محمود! محمود!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها