بازدید 2046

طرح موبایل‌بوک در دانشگاه پیام‌نور اجرایی می‌شود

کد خبر: ۷۹۲۱۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳ 21 April 2018

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: طرح موبایل بوک در دانشگاه پیام نور در حال اجراست و با اجرایی شدن این طرح گام بزرگی در زمینه دسترسی به منابع الکترونیکی برای دانشجویان فراهم می‌شود.

به گزارش دانشجو، محمد علی کریمی معاون پژوهش و فناوری با اشاره به توجه دانشگاه پیام نور در حوزه فناوری اطلاعات گفت: طرح‌های وب که دسترسی به اینترنت را به صورت متمرکز در کلیه استان‌ها فراهم می‌کند، در حال اجراست.

معاون پژوهش و فناوری در نشست روسای استانی با عنوان اینکه حوزه پژوهش و فناوری می‌تواند سهم بسزایی در رفع دغدغه‌های دانشگاه داشته باشد، اظهار داشت: عمده توجه حوزه معاونت پژوهش و فناوری طی دو سال گذشته، در بخش‌های ارتباط با صنعت، استارتاپ و شرکت‌های دانش بنیان بوده است.

وی از برگزاری اولین استارتاپ بین المللی در تهران و ایروان ارمنستان در تیر و شهریور خبر داد و گفت: علاوه بر استارتاپ، فعالیت‌های مهم دیگری نیز در حوزه کارآفرینی در حال انجام است که از آن جمله می‌توان به؛ شکل گیری مرکز روانشناسی و صدای مشاور اشاره کرد.

کریمی با عنوان اینکه به طور جدی پیگیر امور مربوط به تولید محتوای الکترونیکی کتب درسی هستیم، اظهار داشت: طرح موبایل بوک در دانشگاه پیام نور در حال اجراست و با اجرایی شدن این طرح گام بزرگی در زمینه دسترسی به منابع الکترونیکی برای دانشجویان فراهم می‌شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر