بازدید 6205

علی دایی مانع انتقال ترابی به پرسپولیس شد

بعد از اظهار علاقه غیرمستقیم ترابی برای پیوستن به پرسپولیس بعد از دو تلاش نافرجام این تیم برای جذب مهاجم نارنجی ها، حالا دایی محکم جلوی این انتقال احتمالی را بسته و مانع انتقال این ملی پوش به جمع قرمزهاست.
کد خبر: ۷۹۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 21 April 2018

علی دایی در واکنش به پیشنهاد برخی از تیم‌ها به علی قلی‌زاده و مهدی ترابی 2 ستاره سایپا گفت: مهدی ترابی با ما قرارداد دارد و سال دیگر هم با سایپا خواهد بود اما قلی‌زاده آزاد می‌شود و مطمئنا اگر در خارج بازی نکند و لژیونر نشود در سایپا می‌ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، بعد از اظهار علاقه غیرمستقیم ترابی برای پیوستن به پرسپولیس بعد از دو تلاش نافرجام این تیم برای جذب مهاجم نارنجی ها، حالا دایی محکم جلوی این انتقال احتمالی را بسته و مانع انتقال این ملی پوش به جمع قرمزهاست.

سرمربی نارنجی ها در رابطه با اینکه بحث‌هایی در خصوص سرباز شدن ترابی شنیده می‌شود و اینکه آیا درست است که تیمی از بحث سربازی بازیکن جذب کند؟ گفت: در مملکت ما تصمیمات نادرست و اشتباهی گرفته می‌شود. ترابی بچه نیست که به این چیزها نگاه کند، شما به بازیکنانی که خودشان را سرباز کردند و در شرایطی که می‌توانستند این کار را نکنند نگاه کنید چه اتفاقی برای آنها افتاده است، آیا پیشرفت کردند یا پسرفت؟ اگر آمار این بازیکنان را در بیاورید به خیلی چیزها می‌رسید.

سرمربی سایپا در خصوص عملکرد خوب لژیونرها در لیگ‌های مختلف اروپایی عنوان کرد: باعث افتخار است که بچه‌های ما در لیگ‌های اروپایی خوب بازی کنند، برای خود من افتخاری است اما حضور در جام جهانی شرایط متفاوتی دارد و بازی‌ها سخت و حساس است. پیش از این همه گفته‌ام بهترین تیم آسیا، آفریقا و دو تا از تیم‌های برتر اروپا با هم بازی دارند، بنابراین کار سختی داریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار