بازدید 4505
سوژه

۳تقابل تمام ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا چه شد؟

کد خبر: ۷۹۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 21 April 2018

با پیروزی استقلال تهران برابر الهلال عربستان و تساوی ذوب آهن برابر تیم ازبکستانی، بار دیگر فوتبال آسیا شاهد دیداری تمام ایرانی خواهد بود.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال و ذوب آهن اصفهان تا کمتر از بیست روز دیگر در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می روند تا چهارمین دیدار دو تیم ایرانی مقابل یکدیگر در رقابت های آسیایی برگزار شود. دو بازی از سه تقابل قبلی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شده است. همچنین، ذوب آهن اصفهان و استقلال هر کدام در دو بازی از سه دیدار برگزار شده حضور داشتند.

در این بازی ها، پرویز مظلومی و منصور ابراهیم زاده در دو بازی به عنوان مربی حاضر بودند. علاوه بر آنها، در دو بازی هم مربیان کروات هدایت یک تیم ایرانی را بر عهده داشتند؛ این دو مربی زلاتکو کرانچار و لوکا بوناچیچ بودند. بازیکنان خارجی هم در این دیدارها موفق به گلزنی شده اند؛ دو بازیکن خارجی که هر دو برزیلی بودند، برای دو تیم اصفهانی گل زدند. برونو سزار و ایگور کاسترو دو گلزن برزیلی هستند که برای دو تیم اصفهانی در دربی های ایرانی در آسیا گلزنی کرده اند.

از سه بازی برگزار شده، ۲ دیدار با اختلاف دو گل برتری به سود یک تیم به پایان رسیده که تیم های برنده استقلال تهران و سپاهان اصفهان بودند. دو بازی از این دیدارها در فصل ۲۰۱۲ برگزار شده که در هر دو دیدار یک طرف آن استقلال تهران بوده است. دو بازی هم در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد که دو تیم اصفهانی در هر دو دیدار مقابل دو تیم استقلال تهران و مس کرمان پیروز شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار