بازدید 5243
۱

وسواس زن زندگی را برای همسر جهنم کرد

کد خبر: ۷۹۲۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷ 21 April 2018

وسواسی بودن همسر منجر شد که مرد ۳۱ ساله دادخواست طلاق خود را به دادگاه خانواده ارائه دهد.

به گزارش مردم سالاری، مردی ۳۱ ساله با حضور در دادگاه خانواده یک شهید محلاتی دادخواست طلاق خود را ارائه داد.

وی در مقابل قاضی با بیان اینکه یک سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، گفت: دیگر نمی‌توانم در کنار همسرم به زندگی ادامه دهم، چراکه وی دائم به موضوع تمیزی ایراد گرفته و بسیار وسواس است.

این مرد با اشاره به اینکه همه اقوام و خانواده‌ها با همسرم صحبت کردند، اما او نمی‌تواند این عادت خود را ترک کند، افزود: با این کار من از زندگی با او فراری شده‌ام و با این شرایط ادامه زندگی مشترک برای من بسیار سخت است.قاضی خطاب به مرد بیان کرد: دلیل قانع کننده‌ای برای طلاق ندارید و سعی کنید این عادت را از سر همسرتان بیاندازید.

وی ادامه داد: همسر نیز باید برای پایدار بودن زندگی مشترک این عادت را کنار بگذارد.زن ۲۵ ساله که در دادگاه حاضر بود، بیان کرد: من هم دیگر نمی‌توانم در کنار همسرم زندگی کنم، چراکه او نیز مواردی را رعایت نمی‌کند و من را عذاب می‌دهد.وی با اشاره به اینکه همسرم اعتیاد دارد و اگر قرار بر داشتن ایراد باشد، او خود دارای ایراد بزرگتری است، افزود: یک سال از زندگی مشترک ما می‌گذرد و خدا را شاکرم که مدت آن زیاد‌تر نشده است.

زن در ادامه با بیان اینکه همسرم حشیش می‌کشد، اما من با این موضوع کنار آمدم و نگذاشتم کسی متوجه شود، گفت: همسرم موضوع وسواسی بودن من را به همه اقوام گفته و این اقدامش بسیار آزاردهنده است.

مرد در ادامه با بیان اینکه تمام دستگیره‌های خانه ما با پارچه و پلاستیک پوشیده شده است، افزود: بار‌ها همسرم گوشی همراه من را نیز شسته است، واقعا ادامه زندگی با او برایم سخت است.زن بیان کرد: من هم نمی‌خواهم در کنار او زندگی کنم.قاضی خطاب به مرد بیان کرد: آیا شما اعتیاد دارید.

مرد در جواب گفت: این موضوع صحت ندارد.زن در ادامه افزود: دروغ می‌گوید و اگر او هم بخواهد، من دیگر در کنارش نمی‌مانم.پس از اظهارنظر طرفین، قاضی خطاب به زن و مرد، هر دو را به مصالحه دعوت کرد و از مرد خواست که آزمایش اعتیاد دهد و جواب آن را به دادگاه ارائه کند.در نهایت رسیدگی به پرونده به روزی دیگر موکول شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
والا فکر کنم حق با اون زن هست
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل