بازدید 5952
گزارش

همه چیز درباره حریف اماراتی پرسپولیس/قدیمی اما بحران زده

تیم سفید و مشکی پوش اماراتی در بازی اخیر مقابل الاهلی هم ناکام بودند و در 10 مسابقه پیشین تنها دو بار پیروز شده اند. این برد ها نیز مقابل حتا و الغرافه بوده اند و هر دو با درخشش علی مبخوت ستاره این تیم به دست آمده اند.
کد خبر: ۷۹۱۹۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳ 21 April 2018

الجزیره از تیم هایی است که نمایندگان ایران در سال های اخیر مصاف های مختلفی با این تیم داشته اند و همین امسال نیز تراکتورسازی در دو دیدار به مصاف این تیم اماراتی رفت و با نتیجه 1-1 و صفر صفر آن ها را متوقف کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا پرسپولیس جدال حساسی با این تیم خواهد داشت و از این رو نگاهی همه جانبه به این تیم داشته ایم:

تیم 47 ساله با ورزشگاه 42 هزار نفری

الجزیره تیمی از شهر ابوظبی با 47سال قدمت است. آن ها در 19 مارس 1971 در این شهر بزرگ امارات تاسیس شدند و در طول این سال ها یکی قدرت های لیگ این کشور محسوب می شد. الجزیره تاکنون 10 جام قهرمانی به دست آورده که 2 تا در لیگ برتر و باقی در دیگر مسابقات داخلی بوده اند.

هنک تن کاته با سابقه حضور در بارسا و آژاکس

سرمربی این تیم هنک تن کاته معروف و 63 ساله است. او پیش تر دستیار رایکارد در بارسلونا بود اما کارنامه اش به همین خلاصه نمی شود. تین کاته در تیم های آژاکس، پاناتینایکوس، ام صلال، اسپارتا روتردام، ویتس و... سرمربیگری کرده و علاقه زیادی هم به سیستم 4.2.3.1 دارد و جزو مربیان بادانش شاغل در حوزه خلیج فارس است.

دو برد در 10 بازی اخیر

تیم سفید و مشکی پوش اماراتی باوجود صعود به مرحله بعدی، حال و روز خوبی ندارد. آن ها در بازی اخیر مقابل الاهلی هم ناکام بودند و در 10 مسابقه پیشین تنها دو بار پیروز شده اند. این برد ها نیز مقابل حتا و الغرافه بوده اند و هر دو با درخشش علی مبخوت ستاره این تیم به دست آمده اند.

فاصله 11 امتیازی با لیگ قهرمانان، 9 امتیاز تا سقوط

آن ها در این فصل عملکرد خوبی در لیگ امارات نداشته اند و در میانه های جدول دست و پا می زنند. الجزیره هم اکنون در رده هفتم جدول است و تا سهمیه پلی آف لیگ قهرمانان 11 امتیاز فاصله دارد و باتوجه به فاصله دو هفته ای تا پایان رقابت ها شانسی برای رسیدن به این مهم ندارند. فاصله 9 امتیازی تا سقوط، نشانگر عملکرد ضعیف شاگردان هنک تن کاته است.

Image result for al jazira abu dhabi

ستاره هایی که رفتند، جایگزین هایی که جذب نشدند

در آخرین پنجره نقل و انتقالاتی الجزیره ستاره های زیادی را از دست داد. سردار رشیدف به لوکوموتیو تاشکند رفت، احمد خلیل راهی العین شد، احمد قیلانی قرضی از این تیم رفت و قرارداد لاسانا دیارا هم به اتمام رسید و در عوض جدایی این ستاره ها، تنها السعیدی جوان و عمانی به این تیم پیوست.

ستاره های الجزیره را بشناسید

علی مبخوت، رومارینیو و علی خصیف ستاره های این تیم هستند. علی خصیف دروازه بان و دو بازیکن دیگر مهاجمان الجزیره اند و در طول فصل هریک بیش از 10 گل زده اند. مبخوت در لیگ 11 و رومارینیو در لیگ 7 گل زده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان