بازدید 3058

دو تصادف خونین در سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۷۹۱۹۴۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸ 20 April 2018

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی زاهدان خبر داد:
حادثه رانندگی در محور خاش به ایرانشهر ۱۰ مجروح بر جای گذاشت

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: قاچاق انسان در مسیر خاش به ایرانشهر، ۱۰ مجروح برجای گذاشت.

فریبرز راشدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ساعاتی قبل در پی واژگونی یک خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل اتباع بیگانه غیرمجاز در محور خاش به ایرانشهر، در محدوده ۵۵ کیلومتری جاده خاش، ۱۰ نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه علت این حادثه توسط پلیس راه سیستان و بلوچستان در حال بررسی است، افزود: همه مجروحین این حادثه بلافاصله توسط ۳ دستگاه آمبولانس به بیمارستان «امام خمینی» شهرستان خاش منتقل شدند.

 

 

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی ایرانشهر خبر داد:
۳ کشته و ۵ مجروح بر اثر حادثه رانندگی در جنوب سیستان و بلوچستان

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: حادثه رانندگی در مسیر ایرانشهر به مهرستان، ۳ کشته و ۵ مجروح برجای گذاشت.

محمود رضا ناصح در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: ساعاتی قبل بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری سمند با یک دستگاه خودروی پراید در محور ایرانشهر به مهرستان حوالی «ابتر»، ۳ نفر کشته و ۵ نفر مجروح شدند.

وی با اشاره به اینکه پس از این حادثه بلافاصله ۳ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند، افزود: همه مجروحین این حادثه بلافاصله توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر خاطرنشان کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس در دست بررسی است.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر