بازدید 59417
هزار و صد و نود و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»؛

روایت تابش از دستور رهبری درباره موضوع حصر/واکنش علم‌الهدی به برخورد پلیس با یک دختر/گوینده عبارت «دختر …» در مجلس پیدا شد/پیشنهاد جدا شدن قم ویژه‌خواری است

رصد‌خانه «تابناک»، خبر‌هایی برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: رفتار مأمور گشت ارشاد، فرمانده ناجا را به مجلس کشاند/ناطق نوری: جلسات با روحانی ادامه خواهد داشت/اعتراف یک اصلاح‌طلب به نقش کانون های قدرت در انتخاب شهردار و... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۷۹۱۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰ 20 April 2018

تحولات در گذر است و خبر هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

محمود صادقی: عارف پاشنه ورکشیده نیست

محمود صادقی می گوید: آقای دکتر عارف تاحدودی از جمع نمایندگان جدا هستند و مثلاً در گروه فراکسیون در فضای مجازی نیز حضور ندارند و در این شرایط، طبیعتاً دبیر فراکسیون باید فردی پاشنه‌ورکشیده باشد. /ایلنا

حمایت مدیرتلگرام از یک فیلم ضدایرانی

مدیر پیام‌رسان تلگرام در صفحه شخصی‌اش در تلگرام از فیلم ضدایرانی «300» حمایت کرد و آن را فیلم مورد علاقه‌اش خواند. «پاول دوروف»، مدیر پیام‌رسان تلگرام در اینستاگرام نوشت: «فیلم مورد علاقه من 300 است. داستان 300 اسپارتی که برای محافظت از آزادی هموطن‌هایشان می‌جنگندند تا هزاران سال بعد الهام‌بخش خواهد بود. »فیلم جنجالی 300 به کارگردانی «زک‌ اسنایدر» که داستان نبرد «ترموپیل» بین ایران و یونان را روایت می‌کند با جعل تاریخ تصویری غیرانسانی از پادشاه هخامنشی و سپاه ایران به نمایش گذاشته بود و به همین دلیل اعتراض ایرانی‌ها را به همراه داشت. داستان فیلم نبرد سپاه دهها هزار نفری خشایارشا با 300 نفر از رزم آوران اسپارت است. /فارس

رفتار مأمور گشت ارشاد، فرمانده ناجا را به مجلس کشاند

عضو هیأت رئیسه فراکسیون امید از سؤال خود از وزیر کشور و فرماندهان ناجا در جلسات آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس طی روزهای آتی خبر داد. علیرضا رحیمی در تشریح دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در کانال تلگرامی خود نوشت: روز دوشنبه سوم اردیبهشت، وزیر کشور به همراه معاونان خود در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور خواهد یافت. وی افزود: روز سه‌‌شنبه چهارم اردیبهشت کمیسیون امنیت ملی با فرماندهی ناجا و معاونان وی در محل فرماندهی کل ناجا جلسه خواهد داشت. نماینده اصلاح‌طلب مردم تهران در مجلس با بیان اینکه در این جلسات به عنوان نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، از وزیر کشور و فرماندهان ناجا وضعیت برخوردهای غیرانسانی و غیرقانونی پلیس با مردم به ویژه برخورد خشونت‌‌بار اخیر که دل هموطنان را به درد آورد را سؤال خواهم کرد، اظهار داشت: پلیس باید پاسدار امنیت شهر و شهروندان باشد نه برهم زننده آرامش مردم. /خبرانلاین

تابش: رهبری موضوع حصر را با رویکرد حل، به شورای امنیت ملی ارجاع داده‌اند

محمدرضا تابش نماینده اردکان و نایب رئیس فراکسیون امید با اشاره به تلاش‌های کمیته رفع حصر برای ملاقات با رئیس‌جمهور، گفت: علیرغم اینکه پیگیری‌های زیادی از طریق معاون پارلمانی رئیس‌جمهور انجام شده، اما هنوز وقتی برای ملاقات کمیته حصر با روحانی تعیین نشده است. او با اشاره به اثرگذاری روحانی در زمینه رفع حصر، گفت: آقای روحانی هم رئیس شورای عالی امنیت ملی است و هم رئیس جمهور هستند و در زمینه رفع حصر بسیار می‌توانند ایفای نقش کنند. این عضو فراکسیون امید گفت: همان طور که آقای خاتمی هم چند روز پیش گفتند، ظاهرا مسأله رفع حصر در حد کلان آن از سوی مقام معظم رهبری با رویکرد حل به شورای عالی امنیت ملی ارجاع شده است. تابش گفت: بعد از ارجاع مسأله حصر به شورای عالی امنیت ملی رئیس، دبیر و اعضای این شورا تعیین کننده هستند. امیدواریم اعضای شورای عالی امنیت ملی به این موضوع پی ببرند که رفع حصر به وحدت ملی استحکام می‌بخشد و این کار شایسته، مورد انتظار قاطبه مردم اعم از اینکه اصلاح‌طلبان یا اصولگرایان است. /اعتمادآنلاین

واکنش علم‌الهدی به برخورد پلیس با یک دختر

 

آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد افزود: پلیسی در اجرای برنامه پلیسی خود خطا کرده و باید به آن رسیدگی شود، حال یک‌باره همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتند تا بعد از این کسی با بی‌حجاب برخورد نکند. یعنی چه؟ ندا ضد قرآن و ندا ضد فریضه بر امر به معروف و نهی از منکر آن هم در مجلس؟ وزیر و وکیل راه می‌افتند و دستگاه‌ها و مسئولان هم همین‌طور که به خانم بی‌حجاب اهانت شده و پلیسی در برخورد اشتباه کرده است. خب خطا را جبران کنید. نیروی انتظامی با خطای یک مامور و یک پلیس در یک مسأله منکر شرعی باید زیر‌سؤال برود؟ برای حمایت از یک خانم بی‌حجاب همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتد اما در شهر امام رضا(ع) این فاجعه اسف‌بار را راه می‌اندازند و جز خواهران و برادران دارای غیرت دینی و مسئولان قوه قضائیه غیرتمند، کسی آن را به روی خودش نمی‌آورد.

گوینده عبارت «دختر …» مجلس اصولگرا و عضو پایداری است

 

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، ناینده رشت در مجلس در توئیتی نوشت: خدا را شکر یک نماینده اصولگرای پایداری گاف دختر... ! رو کرده و عضو لیست و فراکسیون امید و اعتدالی نیست. دیگه رسانه های اصولگرا احساس تکلیف نمی کنند به فحش ببندش و هزار جور وارونه حرفش رو جلوه بدهند. چون خودی بوده مشکلی نیست!

واکنش ترانه علیدوستی به برخورد مأمور زن گشت ارشاد

 

ترانه علیدوستی واکنش متفاوتی به اقدام نامتعارف مامور زن گشت ارشاد نشان داد. ترانه علیدوستی در توییتر در واکنش به برخورد نامناسب مامور زن گشت ارشاد نوشت: «البته که مردم معطل اطلاع رسانی ما نیستن و خودشون بلدن، اما من هم از این به بعد هر ویدئویی از رفتار وحشیانه ی مأمور، معذور، پلیس، شهرداری، گشت. . . ببینم، هم اینجا میذارم هم اینستاگرام. اگه از هویت عزیزان اطلاع موثق در دسترس باشه که چه بهتر. » به تازگی فیلمی از برخورد نامناسب یکی از مأموران گشت ارشاد با دختری در تهران در فضای مجازی منتشر شده که واکنش های زیادی را در پی داشته است.

ناطق نوری: جلسات با روحانی ادامه خواهد داشت

 

مشاور مرحوم آیت الله هاشمی درباره ناطق نوری می گوید: حیف شد این شیخ دوست داشتنی لوطی مسلک و جوانمرد عرصه سیاست از عرصه اطراف رهبری کنار رفت. غلامعلی رجایی در کانال تلگرامی خود نوشت: امروز با چند تن از اهالی رسانه در خدمت شیخ باصفای نور حضرت ناطق نوری درحوزه علمیه امام حسن مجتبی علیه السلام که وی مؤسس آن است بودیم. از جلسه اخیرش با خاتمی و روحانی و جهانگیری و سیدحسن خمینی می گفت. پرسیدم بنا شد این جلسه ادامه یابد؟خوشبختانه گفت: آری. این جلسه باحضور هاشمی برگزار می شد و به گمانم این نشست ابتکارخود او بود. حیف شد این شیخ دوست داشتنی لوطی مسلک و جوانمرد عرصه سیاست از عرصه اطراف رهبری کنار رفت. بعد از هاشمی ضرورت بیشتری ایجاب می کرد و می کند تا دوستان قدیم به رهبری مدد کنند. کاش ناطق نوری برگردد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: خرسندی ۶۵ درصد مردم از تلگرام

 

حجت‌الاسلام سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: امیدواریم کوچ مردم در فضای مجازی از تلگرام به پیام رسانان داخلی که بسیار حساس است تحت تأثیر القائات و فضاسازی بیگانگان قرار نگیرد، ملت ایران با بصیرت هستند و به خوبی این موضوع را درک می کنند. سالک یادآور شد: در یک نظرسنجی 65 درصد مردم از فیلترینگ تلگرام ابراز خرسندی کردند، 25 درصد نیز آمادگی خود را برای استفاده از پیام رسان های داخلی اعلام کرده و برای آنها تفاوتی ندارد ولی تعدادی هم مخالفت کرده اند که اکثر آنها برخی جریان های سیاسی داخلی و خارجی هستند، این جریانات منافع سیاسی خود را در شایع افکنی ها و بحران می دانند. از این روی، نمی خواهند تلگرام بسته شود. وی افزود: قرار شده است مسئولان تمامی پیام رسان های داخلی در جلسه کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یابند. وی با بیان این که تلگرام به ابزاری در دست دشمنان تبدیل شده بود، اظهارداشت:روسیه، انگلیس، آلمان و فرانسه به فیلترینگ تلگرام روی آورده اند، زیرا این پیام رسان بنیان خانواده ها را از بین می برد و امنیت کشورها را به هم می ریزد.

سردار سلامی: برخی از دوستان چشم در چشم به ما زخم زبان می‌زنند

 

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند. سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران صبح امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران،‌ اظهار داشت: امروز روز میلاد ایثار، شهادت، آزادگی، ظهور و تجلی نور الهی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی امام حسین (ع) مظهر همه فضائل و تجلی همه زیبایی‌های عالم است. وی ادامه داد: می‌دانید دشمنان رهبری عظیم‌الشأن این انقلاب که هدایت‌گر امت در همه این بحران‌های سخت بوده است، مورد هدف قرار داده‌اند. فرماندهان شما را در سپاه در فهرست تحریم‌ها قرار داده‌اند. آنها عملیات روانی خود را علیه سپاه سنگین کرده‌اند. ما از دشمنان گله‌ای نداریم اما گاه می‌بینیم برخی از دوستان‌مان البته انگشت‌شمار چشم در چشم ما می‌دوزند و به ما تبریک می‌گویند اما پژواک صدای دشمنان می‌شوند و زخم زبان می‌زنند، اما ما یاد گرفتیم وَلَا یَخَافُونَ لَوْمَةَ لَائِمٍ و از ملامت و ملامت‌کنندگان نمی‌هراسیم، اما این زیبنده برخی‌ها نیست که همانند دشمنان با دوستان خود رفتار کنند.

رئیس بسیج: برخی صحبت‌ها از بلندگوهای رسمی، جایگاه سپاه را تضعیف نمی‌کند

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اعلام برخی صحبت ها از بلند گوهای رسمی کشور قطعا نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری پای انقلاب و رهبری ایستاده است. وی با اشاره به صحبت های اخیر یکی از مسئولان تأکید کرد: پاسداران ناب انقلاب اسلامی از روز اول عهد و پیمان با مولای خویش بسته که پای ولایت و انقلاب بایستد و اعلام برخی صحبت ها از بلندگوهای رسمی کشور قطعا نمی‌تواند جایگاه سپاه را تضعیف کند چرا که جامعه پاسداری، پای انقلاب و رهبری ایستاده است.

بازار خودرو در انتظار تأثیر تصمیم‌های ارزی

 

در حالی که فروردین به پایان خود نزدیک می شود و بازار هنوز در شوک تصمیم های ارزی دولت است، زمزمه افزایش قیمت خودرو همزمان به گوش می رسد. هرچند زمزمه افزایش قیمت از سوی برخی خودروسازان به گوش می رسد، شورای رقابت هنوز درباره برنامه افزایش قیمت خودرو وارد عمل نشده است. اگرچه نمی توان به طور قطع گفت که قیمت محصولات #خودروسازان افزایش می‌یابد، اما برخی خودروسازان از همین حالا به استقبال افزایش قیمت‌ها رفته اند. در گروه خودروهای بالای 100 میلیون تومان(مونتاژ برند هیوندایی) افزایش قیمت‌ها از سال گذشته رقم خورده است. / خبرآنلاین

مردی که مرگش قیمت نفت را به ۱۰۰ دلار در هر بشکه می‌رساند

 

بر اساس خوش بینانه ترین سناریوها بازگشت بی ثباتی به مناطق نفتی، حداقل حدود ۲۰۰ هزار بشکه از نفت لیبی را از بازار حذف خواهد کرد و ممکن است قیمت جهانی نفت را حتی تا ۱۰۰ دلار در هر بشکه برساند. آینده لیبی، به عنوان یک تولید کننده مهم نفت و گاز در شمال آفریقا بار دیگر در معرض تهدید قرار دارد. رسانه های بین المللی گزارش می دهند که ژنرال خلیفه حفتر، مرد قدرتمند این روزهای لیبی، و رهبر ارتش ملی لیبی، بزرگترین و قدرتمندترین نیروی نظامی این کشور سکته کرده است. رسانه های عربی سخن از مرگ یا کناره گیری این نظامی قدرتمند از عرصه سیاسی لیبی در روزهای آینده می دهد که بدون شک می تواند موجب افزایش بی ثباتی در این کشور و تشدید نزاع قدرت در شرق لیبی شود. وضعیت در لیبی همچنین یک موضوع نگرانی عمده برای اوپک خواهد بود، زیرا در پیش بینی های این سازمان در زمینه عرضه نفت، تداوم ثبات در لیبی که عامل اصلی آن ارتش ملی این کشور بود، یک مفروض اصلی به حساب می آید. افزایش مجدد بی ثباتی در لیبی تاثیر قابل توجهی بر توانایی این کشور در زمینه تولید نفت خواهد داشت. /تسنیم

جمله نامتعارف پخش شده از تریبون مجلس، صداگذاری نبوده است

 

مهدی کیایی مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در توییتر خود نوشت: یکی از اعضای هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان در رابطه با جمله «به ما این دختر خوشگل‌ها را نشون بده» با یکی از رسانه‌ها مصاحبه کرده و به نقل از من گفته ممکن است این عبارت صداگذاری شده باشد. لازم است تأکید کنم در این باره اظهارنظری نداشتم و نقل و قول صحیح نیست و البته متاسفم بگویم که صداگذاری هم نبوده است. /ایسنا

اعتراف یک اصلاح‌طلب به نقش کانون های قدرت در انتخاب شهردار

 

عبدالله ناصری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من در مجموع کارنامه عملکرد شهرداری را از شورای شهر و جبهه اصلاح‌طلبان تفکیک می‌کنم و حتما رفتار شورای شهر و نهادهای مربوطه و احزاب جبهه اصلاحات را کارنامه موفقی می‌دانم و شاید یک مقدار کارنامه نجفی را مثبت ندانم البته نه از جهت عملکرد تخصصی در شهرداری، بلکه از جهت فرآیند استعفا. نمی‌توان نادیده گرفت که این استعفا هم برای جامعه رأی و هم برای جریان اصلاحات هزینه‌ساز شده است. انتخاب شورای شهر یک انتخاب مدنی است اما مدیریت شهری را نمی‌توان فارغ از حوزه‌های دیگر در نظر گرفت. چون ساختار اداری کشور تمرکزگراست، طبیعی است که یکسری نهادها نسبت به شهرداری تهران حساسیت داشته باشند. شهرداری تهران نیز از سال 76 به بعد بیشتر ماهیت سیاسی پیدا کرده تا ماهیت اجتماعی و مدیریتی، بنابراین نهادهای مختلفی در مورد شهرداری تهران اظهارنظر پیدا می‌کنند. شاید کانون‌های قدرت در زمینه انتخابات نتوانند خیلی کاری کنند اما وقتی شورای شهر می‌خواهد شهردار را انتخاب کند، نمی‌تواند بدون توجه به کانون‌های قدرت کار را به پیش ببرد. /ایسنا

پیشنهاد جدا شدن قم ویژه‌خواری است

 

ابوالحسن نواب، رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب به پیشنهاد رئیس جامعه‌المرتضی که خواستار جدایی قم و تشکیل کشوری جدید شده بود واکنش نشان داد و گفت: «این پیشنهاد یک ویژه‌خواری محسوب می‌شود که علما به شدت با آن مخالفند. » او با اظهار اینکه «کل ایران ام‌القری جهان اسلام است و نیازی به یک واتیکان جداگانه ندارد» به «اعتمادآنلاین» گفت: «قم خصوصیت و ویژگی‌‌ای ندارد که مشهد نداشته باشد یا مشهد هم خصوصیتی ندارد که ری نداشته باشد. در تاریخ 14 قرن تشیع در ایران بسیاری از شهرهای کشور جایگاه و زادگاه تشیع بوده‌اند؛ اینطور نبوده که ما بخشی را جدا کنیم و بگوییم تمایزی دارد و مردم آن بخش اعتقاد و دلبستگی‌ای دارند که سایر مردم ایران ندارد.» نواب با یادآور اینکه «در تاریخ ما علمایی از شهرهای مختلف داشتیم که برای قم و مشهد نبودند بلکه از همه شهرهای کشور بودند، او گفت: «این پیشنهاد یعنی ما جدایی‌طلبی را از قم شروع کنیم، آن زمان مردم استان‌های دیگر هم می‌گویند ما هم می‌خواهیم جدا شویم و دور ما هم دیوار بکشید. » نواب گفت: «چنین پیشنهادهایی ذهن مردم را مشوش و آن‌ها را نسبت به روحانیت بدبین می‌‌کند. با این پیشنهادها مردم خواهند گفت روحانیون دنبال باج‌خواهی هستند. ما نباید با این پیشنهادها چنین تصوراتی را در ذهن مردم بیاوریم.» رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با اظهار اینکه «روحانیت در تاریخ خادم و خدمتگزار مردم بوده است» گفت: «ایران جدایی‌ناپذیر است و هیچ واتیکانی در کار نیست.»

مسأله سعید مرتضوی در دولت مطرح نشده است

حسینعلی امیری درباره سؤال نمایندگان از وزیر اطلاعات در خصوص پرونده سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران و اینکه این مورد به طور خاص در دولت مطرح شده است یا خیر گفت: در دولت معمولا مسائل مهم و کلان مطرح می‌‌‌شود، مسائلی که نیاز به تصمیم‌گیری کل جمع دارد. وی اضافه کرد: البته برخی از مسائل به صورت موردی که دارای اهمیت است مطرح می‌شود اما در این خصوص خیر، چیزی مطرح نشده است. معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تأکید کرد: دستگاه‌های ذیربط کار خودشان را انجام می‌دهند، اما این که شما فکر کنید در دولت بحث‌‌‌های ریز و جزئی مطرح می‌شود چنین نیست،‌ در دولت بحث‌های کلان مطرح می‌شود که نیاز به تصمیم گیری کل دولت دارد. /ایلنا

واکنش عارف به ویدئوی برخورد گشت ارشاد

رئیس فراکسیون امید در یادداشت کوتاهی در کانال تلگرامی خود با اظهار تأسف از برخورد ماموران گشت ارشاد با یک خانم خواستار برخورد جدی وزارت کشور و نیروی انتظامی با خاطیان شد و تأکید کرد: حرمت و ارزش دختران سرزمین من نباید با اعمال سلیقه برخی افراد شکسته شود. متن این یادداشت به شرح زیر است: انتشار کلیپی از نحوه برخورد زننده ماموران نیروی انتظامی با یک خانم به بهانه بدپوششی نشان از این دارد که نهادهایی که خود را متولی ارشاد مردم می دانند هنوز به تغییر در رویکردهای فرهنگی باور ندارند و به حاکمیت چوب و چماق در ارشاد! مردم اعتقاد دارند. این گونه برخوردها بعضا توسط افرادی صورت می گیرد که آموزش های لازم را در این خصوص طی نکرده اند و چه بسا خود بیش از دیگران به ارشاد نیازمند باشند. ضمن تشکر از وزیر محترم کشور به جهت واکنش به موقع به این موضوع ضروری است نهادهای ذی ربط یعنی وزارت کشور و نیروی انتظامی در برخورد قاطع با خاطیان درنگ نکنند و نتیجه بررسی های خود را به اطلاع افکار عمومی برسانند. مطمئنا فراکسیون امید هم در پیگیری این موضوع اقدامات لازم را انجام خواهد داد. حرمت و ارزش دختران سرزمین من نباید با اعمال سلیقه برخی افراد شکسته شود. مطمئنا بانوان فرهیخته کشورمان هم در حفظ این حرمت ها بیش از دیگران و مدعیان تلاش می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۶۸
انتشار یافته: ۲۰۳
تا حالا آقای علم الهدی اومده در مورد اختلاس و ربا حرف بزنه؟؟
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
اگر در باره اینها حرف می زد ، مشکل حل می شد؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
حمید خان! مشکل حل نمی‌شد ولی حداقل باورمان می‌شد ایشان طرفدار حق است نه دنبال جناح بازی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
بله زده شما خواب تشریف داشتید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
بله شما بیا نماز جمعه تا ببینی
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
علی خان، یعنی حق فقط در حجاب خلاصه میشه، اینهمه نخیر مشکل اینجاست که کل مملکت رو ول کردن فقط چسبیدن به حجاب زنان یعنی ما اگه همه چادری و پوشیه بزنن کل مملکت گلستان میشه .
افشین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
حرف آقای علم الهدی منطقی است. ایشان بنا نیست همه مشکلاتی که از اول تا حالا اتفاق افتاد را در یک خطبه بیان کند. کاری به موضع گیری های قبلی و بعدی ایشان نداریم. ولی این حرف منطقی است. اونجا که حرف منطقی است، حمایت کنیم تا افراد در بیان مسائل آشنا شوند. اگر یکی یک حرف خوبی زد، بعد برویم سراغ این که فلان وقت فلان حرف را زدید، یا چرا راجع به فلان موضوع حرف نزدید، کاری از پیش نمی رود.
با درود بر همه هموطنان وظیفه شناس و منطقی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
بله ایشون در مورد اختلاس و حقوق نجومی و ...خیلی صحبت کرده اند
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
نه آقا
دوری و دوستی
ما همینکه ایشون رو بیست و چهاری از قاب تلویزیون
میبینم بسه
شما بشین پای خاطرات ایشون
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آقای علم الهدی این برخورد یکی از هزاران برخوردی است که فقط چون رسانه ای شد صدا کرد.بدانید همین برخوردها هست چه مامورین شهرداری با فروشنده ها و چه...
محمد
| United Arab Emirates |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
این کلام رو
برای حمایت از یک خانم بی‌حجاب همه دستگاه‌های کشور راه می‌افتد
مقایسه کنید با آن کلام که فرمود شنیده ام خلخال از پای. زنی یهودی بیرون اورده اند. ازشنیدن این حادثه اگر مسلمی بمیرد رواست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
تا حالا شما چند بار رفتی نماز جمعه پای صحبتش؟؟ صادقانه جواب بده
این نظرسازی کجا انجام شده و الا طبق نظرسنجی مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران (ایسپا) 59.5 درصد مردم ایران از شبکه های اجتماعی تلگرام استفاده می کنند واز این میان 59.7 درصد گفته اند در صورتی که تلگرام فیلتر شود، برای استفاده از آن از فیلترشکن استفاده خواهند کرد و تنها 39.3 درصد از فیلترشکن استفاده نخواهند کرد.

با آمار سازی و حلواحلوا کردن دهن شیرین نمیشه......
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
متوهمن
ناشناس
| Canada |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
متوهم نیستند واقعیت را می دانند ولی متاسفانه چیز دیگری می گویند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اقایون حسابی از تلگرام هراس دارند چون مردم بلافاصله گندهاشون رو رو میکنند، الان تنها راه اطلاع رسانی درست از طریق همین شبکه های اجتماعی مخصوصا تلگرام صورت میگیره
حرمت دختران و پسران سرزمینت شکسته شده جناب عارف، شما فکر ژنهای خوبت باشی کافیه ؟!!!!!!! واقعا حیف اون رای که مردم به شماو دکتر روحانی دادند ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
ان دختر که حقش یوده چنان برخوردی باهش بشه دست پلیس درد نکنه
ناشناس
| Thailand |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
آقای روحانی و آقای عارف هر کامنتی بوسیله مثبت و منفی رای گیری میشود، این کامنت پس گیری رای از شماست و مشت نمونه ی خروار است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
این بازیا یک سناریوی از پیش طراحی شده است برای نجات روحانی.و انتخابات مجلس
یک کلیپ و فیلم کوتاه است.
علیرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
تو که میگی حقش بوده
احتمالا اون کسی که اون بلا رو سر دختر بیچاره اورد یا زنته یا خواهرت
آریو برزن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
ناشناس 22:28 چرا حقش بود؟مگه خودش انتخاب کرده؟مگه خودش رای به حجاب اجباری داده که حالا موظفه رعایت کنه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آخه مگه اعلام کردم یک شهر به عنوان کشور به همین راحتیه؟! بر فرض محال که این اتفاق افتاد؛ یه کشور به نام قم وسط یه کشور دیگه به نام ایران یعنی چی؟! یعنی از هر طرف بچرخی همسایه ات میشه ایران! جدای این با کدوم منابع؟! نفت دارید؟! وسط کویر زمین حاصلخیز دارید؟! صنعت دارید؟! اصلاً راه ارتباطی تون به خارج از کشورتون کجاست؟! هر جای دنیا بخواید سفر کنید که باید از ایران رد بشید؛ چه هوایی و چه زمینی!! خدا رو شکر دریا هم که ندارید از منابعش استفاده کنید!! پس روی چه اصل و اصولی این پیشنهاد رو دادید؟! اینقدر اصرار برای ثابت کردن بعضی القاب در مورد خودتون برام جالبه
گلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
این آقایی که نوشتی دختره حقش بوده واقعا برای تو اففکار تو متاسفام هر چیزی اداب خودش رو داره کسی حق توهین و کتک زدن کسی حتی یه خانم رو تو خیاباون نداره داره موهاش رو میکشه پیش مردم بعد میگه حجابت رو بزار
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
حجاب الان جزء قانون است و باید اجرا شود مگر کسی میتواند در هر کشوری هر قانونی را دوست ندشت اجرا نکند حتما با وی طبق قانون برخورد میشود
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آقای ناشناس توام حقته با خودت و خانواده ت همچین برخوردی بشه؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آریوبرزن
مگه شما رای به رعایت چراغ قرمز دادی؟
مگه شما رای به زندانی شدن سارق دادی؟
مگه شما رای به قصاص قاتل دادی؟
من الان بیام خونت دزدی مجازات نباید بشم؟!
انشالله قم هر چه زودتر کشور شه
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
آمینننننننننننننننننننننننننننن
یک بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
دوست عزیز کشور که جای خود داردبشود قاره وکور شود کسی که نتواند ببیندما هم راضی به جداشدن هستیم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
بازنشسته خخخ
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
به شرطی که هیچکدومشون دیگه از قم خارج نشن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
موضوع رو به شوخی نگیرید این حرفها برای تجزیه کشوره
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اروپا وقتی واتیکان تشکیل شد از دست ارتجاع کلیسا و قرون وسطی خلاص شد .
محمد شریفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
فرض کنید کشور بشه...خوب از فرداش چطوری باید فهمید کی قمیه و میتونه تو این کشور جدید زندگی کنه؟ خوب باید متولد قم باشه دیگه...اونوقت فکر می کنید چند تا روحانی میمونی تو قم؟!
ناشناس
| Canada |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
نجف
آقای سالک کجانظرسنجی کردند که بنابه گفته ایشان اکثریت قریب به اتفاق بافیلترشدن تلگرام موافقند؟ احتمالا حاﺽرین همه پیرمردان وپیرزنان بزرگواری بودند که اصلا تلگرام ندارند. البته ما فکرمیکنیم این نحوه نظرسنجی برای این است که با دروغ گفتن احساس گناه نکنند . وبگویندبالاخره یک نظرسنجی انجام شده . مهم نیست کاملا غیرعلمی انجام شده باشد.
اتفاقا بدهم نیست، قم یه کشور مستقل بشه به شرطی که بودجه رو خودش تامین کنه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
نه بابا یک فلسطین و لبنان دیگه اقتصاد این کشور خشک تحمل پرداخت این سومی رو نداره
یک بازنشسته
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
تنها محصولش سوهانه وهمه پیشنهاد دهندگان باید بروند سوهان پزی واتفاقا" پیشنهاد خوبیه چون دیگه چون طی روز مشغول به امر مقدس کار وتولید مفید میشوند
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
مگه قراره بودجه یه کشور مستقل دیگه رو ایران تامین کنه .باید اصول استقلال و جدایی رعایت بشه مردم راضی نمیشن پولشون خرج یه کشور دیگه بشه باید اصول همجواری و عدم دخالت در امور داخلی یکدیگرهم رعایت بشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آقاي سالك .65+25=90 پس بقيش كووووووووووو
آقای علم الهدی
این دختر ایرانیه
اگر این دختر فلسطینی بود و اون پلیس اسراییلی، شما حرفتون چی بود

تابناک‌لطفا چاپ بفرمایید
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
آنوقت فرياد وا مسلمانا و كفار چه به سر مردم ستم ديده فلسطين مي آورند يك ماه برنامه ويژه نمازهاي جمعه و راديو تلوزيون بود
ناشناس
| United States |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
وا اسفا !!وا مصیبتا!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
وقتی جلوی قانون میایستد و دهن پرانی میکند باید هم واکنش نشان بدهند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
سلام
آن زمان توبوق وکرنا میکردند روزی صدبار تلویزیون نشان میدادند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
جناب .۰۰۱۶خوب دراسراییل هم فلسطینی رو طبق قانون اسراییل میزنن‌.اونجا هم فلسطینیها دهن پراکنی میکنن بقول شما وجلوی قانون میایستند.قانون باید مورد وفاق همه باشه.اگر نظر سنجی یا رای گیری شده بود واکثریت به حجاب اجباری رای داده بودن میشد به اون قانون استناد کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
احتمالا فیلمش تیتراژ اخبار ساعت 21 میشد
چندین گروه از حوادث ۸۸ سو استفاده کردند
۱_ گروه پایداری و افراطیون ، که با موج سواری باعث اختلاف در بین سران کشور شد ،
۲_ کسانی که احمدی نژاد را الت دست کردند برای تسویه حسابهای جناحی
۳_ دکتر روحانی که بیشترین کاسبی رو از حصر کرددر حالی که امضای خودش پای حصر است ؟؟؟
۴_ فراکسیون امید به جز مطهری و صادقی که نمک خورند و نمکدان شکستند ؟؟؟!
۵_ کشورهای اروپایی و امریکا که ایران را ناقض حقوق بشر معرفی میکند .
آقای سالک کجا زندگی می کند ؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
احتمالا روسیه
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
شاید هم کره شمالی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
و شاید هم لندن
amir
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
نخیر عزیزان. خواهشا به ایشون تهمت نزنید. ایشون ساکن کشور دوست برادر و همسایه
قم هستند
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
داخل حوزه علمیه
البته من اطلاع دارم که در حوزه علمیه هم این درصد درست نیست....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
سالک آباد از توابع من پترزکوک
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس: خرسندی ۶۵ درصد مردم از فیلترینگ تلگرام!!!!!!حالت خوشه خرسندی؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
خوب اون ۶۵ درصد از تلگرام استفاده نکنن دیگه نیازی به فیلتر نیست امارهای جعلی
حاجی آقا چرا بقیه موارد امر بمعروف به مسولین را نمیگویید روز و شب به لباس و موی پسر و.دختر گیر ایراد بگیرند امر به معروف فقط مگر به همین چیزها هست
جناب روحانی بی توجهی به خواست مردم ، باعث شده احمدی نژاد بشه منجی قشر مظلوم و بی سر پناه ؟؟! شما هدفی جز خراب کردن جریان اصلاحات رو نداشتید ،؟؟؟؟ مگه قرار بر شفافیت اقتصادی و مبارزه با فساد و حقوق شهروندی و .... نبود ؟؟! زیرهمه چیز زدید ؟؟؟؟
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
اين كار برنامه ريزي شده و طبق يك سناريوي معين و مشخص است و هر جهار يا هشت سال تكرار مي شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اتفاقا باید گفت درود بر روحانی . چون ماهیت اصلاح طلب ها هم برای مردم روشن شد .
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
احمدی نژاد 8 سال را به دفاع از هوگوچاوز و هیتلر گذراند تا از هوگوچاوز در مقابل باصطلاح استکبار و از هیتلر در مقابل یهودیان دفاع کرد او هیچ وقعی به ایرانی و ایرانی و مانفع مردم ننهاد او بهتر است برود و رئیس جمهور ونزوئلا و بورگینافاسو بشود
نماینده مجلس و نیروی انتظامی و ... هم مانند همه انسانها جایزالخطا هستند و نمیشود هر روز جبهه گیری و صف بندی برای اتفاقات غیر قابل پیش بینی بوجود آید . اگر شخصی در هر موقعیت اجتماعی خطایی انجام داد ، باید با سعه صدر و متانت با آن برخورد کنند نه اینکه با شلوغ بازی ، جو جامعه را بیش از این ملتهب نمایند .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
فقط مأمورین و مسئولین جایزالخطا هستند و سایر مردم اگر خطا کردند باید به شدت تنبیه شوند؟
ایکس
| United States |
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
خب اینو برو به همون خانوم پلیس بگو مردم که کاری به پلیس نداشتن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آخه تا کی این اشتباهات باید تکرار بشه ؟! آیا اگر یک فرد عادی این خطاها رو میکرد ازش می گذشتن ؟؟؟؟
جوادزاده
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
چرا در این کشور اگر کسی به وظیفه‌اش عمل کرد همه به او حمله میکنن؟
مگر مشود با نصیحت کردن خاطی را از کارش باز داشت؟
نصیحت کردن کار دستگاههای دیگر مانند وزارت ارشاد است نه نیروی انتظامی
حمید کلباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
من گفتم نماینده مجلس و نیروی انتظامی و ... مانند همه انسانها جایز الخطا هستند اما شما دقت نکردی . ق
آقای روحانی در روز ارتش از ارتشیان دلاور تعریف و تمجید کردند و بحق هم گفتند که ارتش هیچوقت در کار سیاسی و تجاری و اقتصادی وارد نشدند . تمام حواس انان به کار خودشان هست .از نظر من کاملا درست گفتند
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
فعالين اقتصادي تو اين مملكت فلج شدن ، ديگه چه انتظاري از ارتش داري
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
درود بر ارتش
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
البته ارتش رو، تو کار اقتصادی راه ندادن و همین بیشترین تاثییر رو داشت
ناشناس
| Canada |
۰۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
ارتش همیشه تو دل مردم جا داشته حالا یه عده نمی تونن اینو ببینن به خودشون مربوطه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
درود بر ارتش
خوبه این برخوردهای گشت ارشاد زیاد بشود تا آقای روحانی نجات پیدا بکند.
چون هیچ سخنش تا کنون راست در نیامده. حداقل دیوار کشیدن را بتواند به طرف مقابل نسبت بدهد.
آقای علم الهدی کسی نگفته پلیس برخورد نکند برخورد باید انسانی باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اگر دختره فحش دادن و توهین را شروع نکرده بود، این حرف درست بود. ما هم باید با پلیسی که در صدد تأمین امنیت ماست، درست برخورد کنیم
دو.گوشی یکی با پیام رسان سروش یک با تلگرام . چه جالب هست
چقدر جالب هست که امر بمعروف فقط کارش گیر دادن به موی و لباس دختران شده و به همین مقدار بسنده کردند و بقیه مرانب بالا را فراموش کردند چون از ناگفته ها معلوم هست که خط قرمز زیاد داریم و امر به معروف و نهی از منکر را به همان مقداری که به مردم مربوط هست بسنده کنید و جلوتر نروید .
طبق آمار امشب 39 میلیون کاربران تلگرام بسمت پیام رسان داخلی کوچ کردند تا آخر این ماه هیچ اتفاقی نمیفتد ولی از ماه بعد عارض شدن و شاکی شدن از همدیگر را شروع خواهند کرد اینهم مثل همان امر بمعروف در خیابان هست . خیلی از سیاستمداران با تجربه سکوت کردند چرا ؟ چون اینقدر تجربه در این عرصه دارند که میدانند در آینده برای کشور خوب نیست چون بحث اخلاق هست
الآن باید از دوروف و تلگرام احساس تنفر پیدا کنیم و به پیام رسان های داخلی کوچ کنیم ؟ آیا؟
جالا چی شده مگه یه دفعه اومدن از اتشی ها تعریف کردند. نباید ادای دور از جان ادای بچه لوث را در آورد.
اتفاقا خیلی خوبه که قم جدابشه ویکشور بشه و ببینیم یک روز بی پول نفت هم می توانند خود را ادره کنند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
قم مسر ترانزیت نصف ایران به تهرانه با پول ترانزیت تنها می تونه خودشو اداره کنه
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
به شرطی که خودگردان باشه و از رانتها خبری نباشه ببینیم با صادرات مبلغ جقدر درامد دارند
یک شیعه عادل
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اتفاقا برای بقیه کشور بد میشه چون اونموقع کل درآمد نفت رو به قم اختصاص میدن
نظرات رو که میخونم متوجه میشم چرا وضع اینجوریه.
هیچوقت روحانی با گشت موافق نبوده بیخودی گردن روحانی نیندازید . ایشان سیاستمدار هست . یک سیاستمدار حرف اگر کارشناسی باشد حرفش را میزند اینقدر صبر میکند تا پاسخش را در جامعه بگیرد مثل مثلا در مورد اقتصاد بعد از انتخابات گفت مردم کم کم میفهمند که مشکل از کجاست در موذد خرید هواپیما گفت و در مورد حقوق شهروندی گفت. در مورد برجام گفت وووووبعدا معلوم میشود که درست بوده .
پاسخ ها
سید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
چرا فراموش میکنیم حجاب اجیاری رو موسوی و روحانی باب کردن
سخنان روحانی در مورد اجباری کردن حجاب و اجرای اون در ارتش موجوده
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
تا حدود زیادی با نظرتون موافقم
مشکل بسیاری از مردم این هست که فرق سیاستمدار با یک شهروند عادی رو در اظهارنظر و عمل نمیدونن. فکر میکنن در سیاست باید یک نفر صددرصد فرشته و دیگری دیو باشه... حتی اگر آقای روحانی برای رای آوردن این حرفها رو بزنه باید ازشون حمایت بشه تا از این طریق بشه به این هدف ها نزدیکتر شد...
شما بگردید توی دنیا ببینید یه نصفه سیاستمدار که کامل بخاطر مردم کار کنه و اصلا مسائل قدرت و رای رو مورد نظر نداشته باشه داریم یا نه؟
اگر ۶۵ درصد مردم از فیلتر شدن تلگرام خرسند باشند یعنی اکثر ۴۰ میلیون کاربر ایرانی تلگرام با فیلتر شدن آن موافقند. آیا این سخن ، دارای تناقض آشکار نیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
خوب این ۴۰ میلیون که موافق فیلتر هستند مودشون برن بیرون دیگه حتما باید فیلتر بشن
می گویند فردی در مجلس پشت میکروفون گفته است: "از این دختر خوشگل ها به ما هم نشون بده."
خب این بابا، این رو گفته.
اما به کی گفته؟ کی توی گوشیش، دختر خوشگل داشته؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
دوست عزیز هم حزبیش.همون حزب که بیشتر از همه احزاب ادعای داشتن دغدغده دین وبرجام داره
متاسفانه پرسنل زحمتکش نیروی انتظامی از کمترین آموزش ها مطابق با استانداردهای روز دنیا در مواجهه با آسیب های اجتماعی برخوردارند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
خو چرا منفی میدین؟راست میگه بنده خدا اینا اگه درست انتخاب بشن و درست آموزش ببینند اینجوری با مردم رفتار نمیکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اينکه نياز به آموزش نداره
هر کسي که از حداقل سلامت رواني برخوردار باشه چنين حرکاتي نميکنه
انسان بودن رو هم بايد آموزش داد ؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
از کی تا به حال موی سر دختران مملکت شده آسیب اجتماعی؟
فریبرز
| France |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
تا حالا من یک بار هم نشنیدم فردی تقاضای آموزش کند ولی افزایش حقوق چرا. باید درخواست و تقاضا باشد ولی نیست. همه فکر فیلتر کردن تلگرام هستیم.
چگونه باید قانون را اجرا کرد؟ گاهی انسانها خطا می کنند. در آمریکا هم که مهد دمکراسی است گاهی پلیس خطا می کند؟ اینقدر هیاهو نمی کنند. با این سر و صدها قدرت پلیس تضعیف می شود. بعد دیگر نمیشه کار را جمع کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اگه سرباز اسراییلی زده بود چی اونوقت جحنایت بود خطا نبود
ناشناس
| Canada |
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
پلیس حق کتک زدن و فحش دادن نداره فوقشاگراحساس خطر کنه میتونه از خودش دفاع کنه یا برای دستگیری مجرم خطرناک تیر اندازی برای هشدار کنه نه اینکه زن وبچه مردم را کتک بزنه. ست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اگه یه جا دعوا و تصادف بشه چی؟ من دیدم که یه دعوای وحشتناک با چوب و چماق و چاقو بود, از بالا میدیدم که تا سروصداها کم نشد و طرفین خسته نشدن , پلیس پیداش نشد
مشکل اصلی آقایان ، عدم انتقاد پذیری است . یک نفر به چلوکبابی رفت و با صدای بلند گفت آی گارسون ، یک چلوکباب بده با یه نوشابه تگری!
گارسون گفت یواشتر بابا ، کوبیده میخوای یا برگ؟ مشتری با عصبانیت گفت به خودم مربوطه!!
درکشورهای غربی پلیس ادم می کشد ولی قانون ازاو حمایت می کند ولی درکشور ما بایک نفربرخوردمی کند زمین وزمان طرف دارش می شوند
پاسخ ها
ایکس
| United States |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
در هیچ کشور غربی از یک آدم وحشی که به مردم حمله میکنه دفاع نمیکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
چون فقط و فقط ادعای دموکراسی میگیریم و احساساتی نظر می دهیم و بعدش هم می مانیم در کارمان
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
تو همون کشورهای غربی هم مردم هفته ها به خاطر برخورد پلیس تظاهرات کردند، اخبارش را هم صدا و سیما پخش کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
در همان کشور های غربی هر روز در اجتماع و رسانه ها شدیدترین انتقادات نسبت به بالاترین مقامات کشورشان انجام می گیرد ولی هیچ کس به زندان نمی افتد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
حرف شما درسته. ولی توجه کنید که در آمریکا تقریبا همه مردم توی خونه هاشون اسلحه های جنگی و ... دارند...
نمیخوام مقایسه کنم چون کار اشتباه اشتباست از هرکسی، ولی فرض کنید این وضعیت توی ایران بود و همه توی خونه اشون اسلحه گرم داشتن. اون وقت چطوری ارشاد میشدن از طرف گشت ارشاد؟
آقای علم الهدی
این دختر ایرانیه
اگر این دختر فلسطینی بود و اون پلیس اسراییلی، شما حرفتون چی بود
به نظر من رفتار پلیس به جا بوده هیچگاه مجرم نباید احساس امنیت کنه دختره احساس قلدری و قالتاق بازی هم می کنه
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
تو مجری که اینگونه فتوا میدهی.
ایکس
| United States |
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
حالا خوبه که فیلمشو همه دیدن وگرنه امثال شما چه داستان هایی که سر هم نمیکردید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
بخصوص که فاسقه بدحجاب هم باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
دمت گرم
بنظر منم پلیس کار خوبی کرده پلیس باید اقتدار داشته باشه
یادمان نرود که امنیت این مملکت رو مدیون پلیس .ارتش .پاسدار هستیم
گلی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
یه روسری خانم رو چطور امنیتی کردین بعد میرین 222 بهمن هرچی زن بد حجاب رو میارین مصاحبه میکنید واقعا برای صدا و سیما و این مردم با این افکار متاسقم که کتک خوردن زنها رو تو خیابون تائید میکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
پلیس باید در برابر جرایم سازمان یافته مانند فساد رایج در مملکت اقتدار داشته باشد
فریبرز
| France |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
کاش کلام الله مجید را می خواندیم و معانی و مفاهیم عمیق آنرا درک می کردیم. خداوند متعال در سوره مبارکه ابراهیم آیه شریفه 13 می فرمایند: باز کافران به رسولان پاسخ دادند که ما البته شما را از شهر و دیار خود بیرون می‌کنیم مگر آنکه به آیین ما برگردید، در این حال (که رسولان مأیوس از ایمان کافران شدند) خدا به آنها وحی فرمود که (غم مخورید) البته ما ستمکاران را هلاک خواهیم کرد.
ظلم و و ستم و سرکوب به هر صورتی مخالف آموزه های دین مبین اسلام است.
به معنی و مفهوم این بیت از اشعار مولوی هم با دقت توجه کنید:
هر کسی از ظن خود شد یار من
از درون من نجست اسرار من
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
مجرم !!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تابناك عزيز بايد جشن گرفت كه حداقل يكبار عامل يك كار خلاف عرف پيدا شد؟؟؟؟!!!! واقعا پيشرفت بزرگيه؟؟!!! اخه اختلاس كنها و چپاولگران و....را هر دفعه ميگويند اعلام ميكنيم و تا حالا محقق نشده است؟؟؟!!! خوبه حداقل دختر خوشگل گوي پيدا شد؟؟؟!!!ديگه همه مشكلات حل خواهد شد؟؟؟!!!!
“عده ای به زنی یهودی حمله و خلخال از پای او ربودند و امیرالمومنین ع از این ماجرا بسیار غمین و در خطبه ای اصحاب خود را بخاطر این ماجرا مذمت کردند و فرمودند جا دارد مرد مسلمان از این غصه جان دهد.”
ای کاش ......رئیس فراکسیون امید....ترانه علیدوستی ....هیأت رئیسه فراکسیون امید....
برای دقیقه ای از خودشون می پرسیدند شهدای پلیس درمرزبانی در چند روز پیش برای چه کسانی بودند و
چرا برای آنها هیچ کس لب تر نکرد ........
خدا کنه اینها همیشه اینقدر حساس باشند نه برای افراد متخلف و خطا کار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اونجا هم داشتند امر به معروف میکردند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
چه ربطی داره آقا
محمد مشهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
اتفاقا این قانون شکنی از سوی مجری قانون، باعث هتک خون شهدای پلیس هم .میشه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
همزمان با حججی چند نفر از مرزبانی تو بازرگان هم شهید شدند، آیا شما ذره ای به آنها اهمیت دادی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
موضوع ربطی به شهدای گرانقدر وطن ندارد .گشت ارشاد اصولا کارش ضد مردم است که از عملکرد دفاعی جوانان از وطن فرسنگ ها فاصله دارد .درود بر روان پاک شهدای وطن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
برای توجیه می توان همه چیز را به هم ربط داد اما هیچوقت زشتی رفتار آن خانم مامور پلیس توضیح پذیر نیست
یا حق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آفرین!!! اصلا این افراد ذره ای برای این شهدا ابراز تاثر هم ندارند. خوبه که این شهدا در کنار مرز جغرافیایی به شهادت رسیدند و زمینه هرگونه بهانه تراشی مانند بهانه های شهدای مدافع حرم را از این ملی گراها گرفتند. ولی کو غیرت؟!!!
هنوز هم کاربران سایت تابناک میگویند پلیس آمریکا . پلیس المان . من نمیدونم مگر پلیس آمریکا گفته که من میخواهم در باب نبستن روسری خانمی یا بستن روسری خانمی را دستگیر کنم چرا مقایسه چنین انجام میدهید مگر رفتار انها بمعنای این هست که فلان کشیش دستور داده . اگر چنین نیست مواضع علم الهدی را چگونه تفسیر میکنید بهرحال یکبار هم که شده به مردم توجیه کنید که این اعمال بین مردم پلیسو ووو بار دینی دارد یا نه
تابناک و کاربران محترم . از روزی که بدنیا میاییم تا زمانی که از دنیا میرویم هر روز و هر سال بمرور زمان در تمام زمینه ها مهارت و علم و فرهنگ را میاموزیم بنابراین آیا کسی که ده ساله هست تا بیست ساله تا هفتاد ساله از نظر تجربه زمانی با هم یکسان هستند ؟ خیر لذا شما چه انتظاری برابر از تمام آحاد مردم دارید که حرفی با عملی را همزمان و برابر دریافت کرده باشند
من امشب برم تو پیام رسان داخلی و سایت های مسولین و ووو سرچ کنم و تیترهای خبری انها را نقد کنم و سپس به چالش کشیده و یا انتقاد شدید کنم اگر تحمل نباشد چه اتفاقی میفتد ؟ کمی واقع بین باشیم مردم را دست دستی به جایگاهی هول ندهیم که آینده اش مبهم هست . یعنی در سالهای قبل اتفاقی افتاده که طرف در فضای مجازی باب تیتر و نظری جانش را در حبس از دست داده خداییش جوانان مردم را بسمت نامعلوم هول ندهید بخدا گناه دارند . در آن فضا خیلی حرفها زده خواهد شد آیا تحملش را دارید چون شب نشینی که نیست . بحث سیاسی هست وووو تو را خدا کوتاه بیایید بستر خوبی نیست یک فکر دیگری بکنید
شب بخیر همه تان باشد . انشالاه کسانیکه در این سایت امشب از کار پلیس و حرفهای الم الهدی پشتیبانی کردند انشالاه سر بستگانشان نیاورند . . امروز خیل زیادی از مردم در سهر یا استان دیگری میمرند آیا من و تو برایشان گریه میکنیم . چرا گریه نمیکنیم چون مشکل آنان را مشکل و دغدغه خودمان نمیدانیم امروز نوبت آن دختر هست چند سال دیگر بطور دیگری نوبت شماست
گناه فقط موی سره دختراس؟
اختلاس گناه نیست؟ریا گناه نیست؟ مردمو چی فرض کردین؟
بالاخره عارف هم یک حرف حساب زد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
دلیل داره.نزدیک انتخابات همه آقایون تخم گنجشک می خورند که زبان شون باز بشه
سلام. در حالی که ملت در حال رصد قیمت دلار هستند و بسیاری هم مشغول این هستند که تلگرام این سرمنشاء آزادی فیلتر نشه:
دولت خیلی چراغ خاموش( یارانه فروردین ماه 97 رو به عنوان عیدی بالا کشید)
واقعا" درد این ملت چیه؟
تلگرام یا قیمت دلار یا احمدی نژاد یا مرتضوی یا برخورد گشت ارشاد
بابا مردم و جوان ها از بیکاری و بی پولی دارن افسرده میشن.بهترین سالهای عمرمون که میتونیم کار کنیم و درآمد داشته باشیم فدای ندانم کاری و جناح بازی ها شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
واقعا درست گفتی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
ولی ما یارانه مونو گرفتیم
و نمایندگان محترم خدمتشون شرفیاب شدند
این بازیگره چی می گه این وسط
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
از حقوق هم جنسانش دفاع میکند.
چرند گو
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
هیجی!
مگه بازیگرا از همه چیز بی نیازن؟؟؟
شایدم از همه چیز بی نیاز باشن
به عنوان يك انسان كه سوابق مديريتي بالايي هم داشته است، دكتر عارف متشخص و صاحب نام است. اما اگر هر جناحي دل در گرو ايشان به عنوان كسي كه توفيق متحد كردن حتي خواص نزديك به خودشان را هم از ايشان داشته باشند جاي شك است. در فضاي سياسي ايران كه احزاب با ريشه و مستقل از اربابان قدرت وجود ندارد امكان استفاده از أمثال ايشان امكان پذير نيست. پيش پرداخت تحزب بايد توسط بالاترين مقامات پرداخت شود كه همانا دادن امكان تأسيس و رشد است. در كشورهايي كه با نظام دموكراسي پارلماني اداره ميشوند افراد ذيل شخصيت حزب خودشان تعريف ميشوند. در كشور ما بر عكس . احزاب و گروه ها و جبهه ها ذيل شخصيت افرادي تعريف ميشوند كه گاهاً از عرش به ارض سقوط و أيضاًً حزبشان . در كشوري كه فرا جناحي بودن انهم منتخبين مردم را ارزش ميدانند و تبليغ ميكنند فاتحه تحزب خوانده است. در فضاي اينچنيني اشخاص و گروه هاي فصلي ميزان و ملاك اينكه كانديداي انها چقدر همسو و يا زاويه با مسولین دارد را ملاك خير وشر ميدانند. اصل موضوع اگر هم درست باشد چون متر و مقياسي براي ان تعريف نشده و همه گروه ها را مصادره مطلوب براي اميال خود و كوبيدن طرف مقابل ميكنند كارايي لازمه را از دست داده است. تابحال هيچ يك از گروه ها و جناح ها كه به تواتر مصدر كار شده اند . نتيجه ان است كه ميبينيم . اگر پيش پرداخت لازمه پرداخت و شكيبايي هم بود امروز هيچ جناحي اينچنين دچار قحط الرجال نبود كه چشم به دكتر عارف باشد و يا تأسف از بيراهه رفتن احمدي نژاد چرا كه كاركرد اصلي احزاب تربيت كادرهاي لازم براي اداره كشور هستند .
. جان و. مال و نان مردم هیچ ارزشی نداره براشون. از خودکشی دزدی قتل کشته شدن با پراید حرفی نمی زنند حالا از یه چیزی مثل دعوای خیابانی چه سر وصدایی راه انداختند. عارف و بازیگر و... برا جان و مال ونان مرم چه کاری می کنند که حالا در مورد کسانی که از جانشون برا امنیت ما مایه می زارند نظر بدند. هر چند کار نیرو انتظامی بد بود.
والا ما اینستاگرام بنیانگذار تلگرام رو زیر و رو کردیم ندیدیم به فیلم 300 ابراز علاقه کرده باشه. ظاهرا برای بنگاه خبرسازی فالس نیوز، دروغ اگر برای رضای خدا باشد عین حقیقت است.
دوستان و عزیزان در مورد کتک زدن دختر خانم مورد اشاره ، کسی حق کتک و ظلم و ستم رونداره ولی یه سوال اگر مامور پلیس خواست کسی رو جلب کنه و اون فرد چه دختر چه پسر ، شلوغ بازی راه بندازه و جو روانی ایجاد کنه چی ؟
جالبه سیاستمداران هم فورا بیانیه میدن "دختران سرزمین من ... " ، جناب اون دحترایی که از فرط تاری بودن آینده شون تن فروشی میکنن دختران سرزمینت نیستن ، ائن پسرایی که آینده رو روشن نمی بینند و از فرط بیکاری به آغوش اعنیاد میرن پسران سرزمینت نیستند ، کجایی جناب و کجایید جنابان بیدار بشید ، انرژی هسته ای ، برجام و ... همین جوونا هستن اونا رو دریابید
من یک بیکار تحصیل کرده ام
گشت ارشاد و فیلتر تلگرام و غیره دری از ما دوا نمیکنه

ملت ایران
به فکر هم باشیم
رای درست بدهید جون خودتون ، به خاطر ترس از این و اون به کسی رای ندید تحقیق کنید تا با این همه سیاستمدار ناکارامد مواجع نباشیم
کره شمالیم فهمید باید با دنیا تعامل کرد
در اینسالها اونایی که مسلمان نبودن چی کردن؟
تابناک عزیز ادمی در حیرت است .؟؟!!! کشور این همه مشکل لاینحل دارد که نمایندگان باید وقت خود را صرف حل آن کنند و متاسفانه حالا دغدغه همه مدیران تراز اول کشور ،شده برخورد بنظر من بجای پلیس با یک ساختار شکن مبلغ فرهنگ غرب ، حالا چی شده که همه شدن ناجی؟؟!!! پلیس اگر نتواند با ناهنجاریهای اجتماعی با جدیت برخورد کند خوب هر ننه قمری در خیابان در مقابل پلیس عرض اندام و عربده کشی میکند در آنصورت امنیت اجتماعی مردم مختل خواهد شد. پس نمایندگان عزیز بهتر است وقتتون را صرف حل مشکل ارز ، سکه طلا، مسکن ، موضوع مشکلات بهداشتی ، مشکلات تامین اجتماعی مردم و.... بنمائید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
ای کاش امثال تو حرف نمیزدن
پلیس چرا با مردم اینطوری رفتار کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
دوست من شما تو صحنه بودی و ماجرا را از اول تا آخر دیدی که می گی برخورد به جا؟؟؟
آیا اونی را که بهش می هنجار شکن و مبلغ فرهنگ غرب می شناسی؟
عزیزم ممکنه یه تشنه در حال مرگ باشه که سرشو برده زیر شکم ماچه سگ تا با شیرش آتش جانسوز عطش شو خاموش کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
هر مشکلی سر جای خود قرار نیست دختر و زن در این جامعه امنیت نداشته باشند که یک عده بیکارند. بیکاری و رفع آن مهم و در جای خود . وضعیت فرهنگی کشور مهم و در جای خود و توهین نکردن به خانوادها هم در جای خود . ـآنکه ارشاد می کند آنکه کار فرهنگی می کند باید مواظب رفتار و کردار خود هم باشد. امر معروف به زدن جواب نخواهد داد و این دستورات دین مبین اسلام است. پیامبر اسلام رحمت و للعالمین بود و اسوه حسنه و صاحب اخلاق نیکو برای جذب و هدایت اعراب جاهلیت.
عزیزان بجای اینکه از سخنان ریاست جمهور ناراحت شوند بهتر است ایرادات خودشونو برطرف کنن ، آینه چو بنمود نقش تو راست خود شکن آیینه شکستن خطاست
در یک نظرسنجی 65 درصد مردم از فیلترینگ تلگرام ابراز خرسندی کردند!!!
به واژه ها دقت کنید:
شیوه بیان رفتار پلیس در ایران در رسانه های ایران:
1- برخورد نامناسب یکی از مأموران گشت ارشاد
2-رفتار نامتعارف پلیس با چند دختر نوجوان
شیوه بیان همان رفتار متناظر در آمریکا در رسانه های ایرانی:
1- رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با یک جوان سیاه پوست
2-برخورد خشونت آمیز ماموران پلیس آمریکا با نوجوانان
"اما من هم از این به بعد هر ویدئویی از رفتار وحشیانه ی مأمور،"
خانم ترانه علیدوستی!!
لطفا صفاتی که لایق خودتان است به ماموران زحمتکش دولتی و نظامی و شهرداری نسبت ندهید.
متشکرم
تابناک جان شما در مورد شهر دار تهران که منطقه ای است نظر سنجی میزاری در مورد فیلتر شدن تلگرام هم نظر سنجی کن ممنون
چرا زن اسد حجاب نداره؟
با سلام. لطفا جوري برخورد نكنيد كه اين برخورد گشت ارشاد با دختر خانم يك استثنا بوده است. تا بحال ويديوي آن منتشر نمي شده است. شخصا معتقدم برخورد خشن و توهين آمين آميز دربسياري از موارد مشابه رخ داده و مي دهد و امري عادي در اين مجموعه تلقي مي شود و همين امر باعث دلسردي مردم مي شود.
زن ودخترهای این مملکت ناموس مردمند چه باحجاب چه بی حجاب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
آفریننننننننننننننننننننن
یا حق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۱
البته ناموس زمانی حرمت دارد که با حجاب و عفت خود نشان دهد برای ناموس بودن خود ارزش قائل است نه کسی که وجود خود را برای دیده شدن حراج می کند...
خرسندی ۶۵ درصد مردم از تلگرام،تیتر غلطی است که احتیاج به اصلاح دارد
ترانه علیدوستی لطفا یکم در مورد مرزبانان غیور این مملکت نیز بگویید که در چه شرایطی دارن از ناموس و شرف این مرز و بوم حمایت می کنند. آیا می دونی چنتا از این عزیزان بابت امنیت من و شما همین چند روز پیش جان خودشون رو از دست دادند. لطفا فیلم و عکس هم از این عزیزان بزار ولی تو که ساکن این مرز و بوم نیستی تو که در انگلستان ساکنی و فقط پول ملت رو بابت نقش بازی کردن تو سریال ها به جیب می زنی راستی اگر تو، تو آمریکا بازیگر بودی نهایت حضورت تو مناسبت های اجتماعی بود. از رنج مردم سوء استفاده نکن.
به انهائیکه از انتقادهاددلگیر میشوند باید گفت ،اینهااولا سازنده واصلاح کننده هستند نه مخرب ،وثانیا اگر شما ها ریگی به کف نداشته ،نباید از انها گله مند باشید ،انرا که حساب پاک است ،از محاکمه ومحاسبه چه باک.
چرا بادخترا برخورد میشه پسرا ومردها خیلی جنون جنسی دچار شده اند فکری بحال اونا بکنید
8 ساله با لیسانس کارمون فقط شده آزمون دادن
همه هم دوره ای های ما هم همینطورن
از 100 نفر شرکت کننده یه نفر صاحب شغل میشه
خواهشا فضا رو باز کنید و موانع کسب و کار رو بردارید
آدم هر کاری بخواد بکنه هزار تا سد جلوش هست
ماشالله این همه کذب ...؟
۶۵ درصد موافق فیلتر شدن تلگرامند؟
تلگرام در فرانسه و انگلیس فیلتر شده است ؟
به نظرم این یک رفتار ساختگی بوده توسط این دختر که ان نیرو را تحریک کند البته می توان این را مرتبط کرد به تجمع اندک کسانی که دارند سند سازی می کنند و تلاش می کنند برای بد حجابی ا
امروز روز سعدی است شعری از او نقل می کنم
ای زبر دست زیر دست آزار گرم تا کی بماند این بازار
ٔ...........
کسی با برخورد به جا و قانونی پلیس با مجرمین مخالف نیست مسئله این است که قانون در این مملکت با مجرم برخورد نمی کند.
به عنوان مثال خانمی ۳۸۵ میلیون تومان سر من کلاه گذاشته شکایت کردم شاهد دارم اما دادگاه شهود را قبول نکرد و چون مدارک پرداخت دارم به من گفتند حقوقی شکایت کن حقوقی شکایت کردم بعد از سه سال در قبال ۳۸۵ میلیون متهم را به پرداخت ماهیانه دو میلیون تومان محکوم کردند در حالی که سود بانکی پول بر باد رفته من ده میلیون تومان می باشد حال آن مبلغ ناچیز را هم پرداخت نمی کند.
حکم جلبش را می گیرم به مامورین مراجعه می کنم برای دستگیری مجرم با کمال صراحت مامور می گوید از ساعت فلان تا ساعت فلان نمی توانیم دستگیر کنیم و یا نمی توانیم مجرم را دنبال کنیم خلاصه کلام مامور می گوید باید دست مجرم را بگیرید و در دست من بگذارید تا ایشان را به کلانتری ببرم وقتی هم این کار را می کنم می گوید ایشان زن هستند نمی توانم او را به کلانتری ببرم باید یک ضابط زن همراه داشته باشم.
حال فردی که تمام زندگی مرا بالا کشیده این چنین باهاش برخورد می شود (مقایسه کنید با تار موی یک دختر خانم در خیابان) به کجا مراجعه کنیم
آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی واقعا برات متاسفم از جایگاه و تریبونی که با رای مردم بدست آوردی داری علیه رقیب شعار میدی درد مردم را برسید آقا حالا چه فرقی می کرد یک اصلاح طلب این حرف را می زد
کاری با برخورد پلیس ندارم
بیکاری یه جوون صد برابر بدتر از هزار تا مشت و لگد پلیسه ِ
کاش این نماینده ها هم طعم بیکاری رو چشیده بودنِِ
انقد که این سیلی به نماینده ها فشار اورده اگه بیکاری فشار اورده بود ِ تا الان بیکار نداشتیم.
............
به نظرم بعضی ها سواد دینیشان را بالا ببرند خوبه از آیه لا اکراه فی الدین برای هر مسئله ای استفاده نمیشه گرامی برو یه مقدار مطالعه ات رو بیشتر کن ایه برخورد هم انقدر اشکال نداره وقتی بعضی دخترا خودشون رو بزک می کند فضای جدی کار و فعالیت را با ارایشگاه و پارتی اشتباه می گیرند وقتی زبون نمی فهنمند وقتی یکی لسانا تذکر می ده غربتی گری می کنند وقتی ادای ادمهای با فرهنگ رو در می ارند اما کلا توجیه نیستند اینها را باید با زبان دیگه بهشان فهماند چاره ای نیست دوستان هم سناریوی سازی نکنند این یک تخلف بوده همین
آقا حرمت پلیس شکسته بشه خوبه؟ فحش و بد وبیراه گفتن را دختره شروع کرده!
ای کاش سیاسیون و هنرمندان وورزشکاران ما که این همه برای یک یرخورد با بی حجابی کامنت میگذاشتند قدری هم حرمت نمکدان را نگه داشته و نامی از شهدای مرزبان میزدند که این آسودگی خاطر مدیون آنها هستند
جک سال : "...در یک نظرسنجی 65 درصد مردم از فیلترینگ تلگرام ابراز خرسندی کردند.. " !!!؟!؟!؟!؟
تنها چیزی که برایشان اهمیت ندارد مسائل و مشکلات و عزت و احترام مردم ایران است.
حالا این واقعه اگر در فلسطین و یا توسط پلیس آمریکا انجام میشد شاهد بودیم که همه چه قیامتی می کردند و روزها و هفته ها صحبت و محکوم می کردند. ولی برای یک دختر هم وطن ایرانی خیلی عادی و بی تفاوت از کنارش رد میشن.
خرسندی 65 درصد مردم از فیلتر شدن تلگرام!!!!
من تو این فکرم که اگر کذب دماغ آدم را دراز می کرد واقعا چه اتفاقی می افتاد؟
اعلم الهدى در مورد فساد و ربا حرف زده گفتيد سياسىيه !
آفای علم الهدی .نیروی انتظامی مدیر آموزش دیده دارد .نباید تو هرزمینه ورود کنید .شما بهتر نیست جلوی دردی ها .اختلاص ها را یگیرید .این همه معضلات اجتماعی اعتیاد فقر تن فروشی بیکاری رشوه اختلاص بی آبی .محیط ریست ووووچسبیدید به بدحجابی و خوانندگان
در این مملکت جه خبره کسی نمی داند حصر به خاطر جیه؟
اگر گم شدن سعید مرتضوی دادستان سابق تهران موضوع کلی ارکان دولت نیست پس وظائف این دولت رو چطوری باید تعریف کرد مثل اینکه دکتر روحانی همیشه تاکید بر قانون اساسی جمهوری اسلامی میکنند. اقای مرتضوی با تخفیف ویژه دو سال ناقابل حبس دارند و او رامخفی کرده اند که از قانون بگریزد اما آیا نقض قانون ایشان همین یکی است پس رسیدگی به پرونده زهرا کاظمی چه میشه پرونده تامین اجتماعی چی. یا ریاست ایشان در ستاد ارز و فلان چه میشه. معاونین ایشان که از آنجا بخاطر فساد حکم زندان گرفته اند پس رسیدگی به آن چه میشود. اگه دولت نخواهد به مسائل سیاسی و اجتماعی رسیدگی نکنه و پیگیری نکنه چی رو میخواد انجام بده.
سلام از ورود گوشی موبایل به مجلس جلوگیری شود تا شاهد رواج بی بندو باری تلگرام نباشیم .
یکی از علتهای بستن تلگرام همینه . برای چی این کلیپ ها باید در سطح جامعه پخش بشه. !!!!!!!!!
عارف خیلی زرنگ میدونه، دوره بعد مجلس در کار نیست الان به زبان باز کردن و حرفها خوشگل و قشنگ زدن افتاده که نظرها به خودش جلب کنه که لااقل شهردار بشه ...
گزارش فارس از ماجرای زد و خورد یک مأمور با دختر هنجارشکن
از شکستگی دست مأمور تا آزادی با قرار وثیقه/ وقتی سیاسیون و روشنفکران با هیاهو جای متهم و شاکی را عوض کردند
در یک نظرسنجی 65 درصد مردم از فیلترینگ تلگرام ابراز خرسندی کردند، 25 درصد نیز آمادگی خود را برای استفاده از پیام رسان های داخلی اعلام کرده!

خوب اون 40 درصد باقیمانده دقیقا میخوان چه کار کنن؟!!
شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی
هر لحظه به دام دگری پا بستی
گفت شیخا هر آنچه گویی هستم
آیا تو چنان که می نمایی هستیخدا به بنده‌ها قدرت تفکر، تعقل و اختیار داد. با زور و قدرت راه راست هم کج میشه چه برسه به راه نادرست.
خیلی وقته که تند روهای اصولگرا از غافله مردم جدا شده و از مسیر حرکت مردم به سمت پیشرفت عقب مانده اند .
نیروی انتظامی خوب است اینها را آموزش دهد اگر آموزش پذیر نیستند اخراج کند حرکت بسیار زشت این مامور عقده ای هیچ ارزش تبلیغی ندارد ومردم را متنفر تر میکند
رقص چنددخترخردسال که ازپیش طراحی شده بودرادربوق وکرناکردید تاشهرداررامجبوربه استعفاکنید حالابرخوردبایک بی حجاب بااین شیوه مهم نیست؟
از همین امروز گشت ارشاد را تعطیل کنید
بالاخره تلگرام به اين دليل فيلتر مي شود كه بعضي از كارها و رفتارهاي غير مدني و غير قانوني افراد را فاش ميكند
یک عده ای باافکاروعقاید خاص خود قصددارند مردم رابه انقلاب واسلام بدبین نمایند .آنچه مردم راآزارمیدهد اختلاسهای میلیاردی ،زمین خواری،رانت ،بیکاری،فقر،فحشا وبی توجهی مسولان به شرایط حاکم برجامعه است .درحالی که مردم به انتظارعدالت نشسته بودند بی عدالتی وشکاف طبقاتی روز به روز بیشتر شد .قانون جای خودرابه رابطه داده است .هروزمیلیاردهاازثروت این مردم به خارج ازکشور منتقل میشود وقشرعظیمی برسرهیچ باهم به کشمکش می پردازند .درحالی که هنوز علمای ما برسر مساله حجاب ورقص با مردمدرگیرند عده ای ازموقعیت استفاده کرده خاک کشوررابه توبره میکشند .مردم مانده اند که آیا مگر امربه معروف ونهی ازمنکر فقط بدحجابی است .مگر علما نمی بینند ربا توسط بانکها مردم رابیچاره کرده است،فقرشدید فحشارابه ارمغان آورده غم وافسردگی اکثر مردم رادرگیر کرده،چیزی بعنوان نشاط وجودندارد،ذات اسلام موافق خشونت نیست این ماهستیم که کج فهمیم
آقای علم الهدی این دیگه چه حرفیه زدید؟ این یک ظلم به یک انسان بود. !!!
بخدا اگر یکبار دیگر خبر اعلام جدائی قم را سر بدهید ملت کفن پوش به خیابانها خواهیم آمد.
پلیس وحشی نیست کسی که به پلیس حمله کند وحشی است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی