بازدید 3327

سیتی بانک آمریکا به عربستان بازگشت

سیتی بانک در مراسم افتتاحیه خود در ریاض یک چک ۳۰۰ هزار دلاری برای از سرگیری مشارکت خود در بخش آموزش و اشتغال جهانی ارائه کرد که به آموزش و اشتغال ۶۷ هزار نیروی کار جوان در منطقه کمک می کند.
کد خبر: ۷۹۱۸۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱ 20 April 2018

سیتی بانک آمریکا بعد از ۱۴ سال به عربستان بازگشت و در راستای کمک به برنامه ۲۰۳۰ سعودی ها همکاری خواهد کرد.

به گزارش ایبِنا به نقل از عرب نیوز، سیتی بانک آمریکا که یکی از غول های مالی آمریکا هم محسوب می شود، بار دیگر دفتر خود را در عربستان سعودی افتتاح کرد. این در حالی است که از سال ۲۰۰۴ میلادی به بعد، سیتی بانک شعبه ای را در این کشور بازگشایی نکرده بود.

همچنین طی مراسم افتتاحیه رسمی در ریاض، سیتی بانک دفتر خود را افتتاح کرد. این بازگشت می تواند برای سیتی بانک سودآور باشد و آن را برای ایفای نقش کامل در فرصت های مالی که در چشم انداز برنامه ۲۰۳۰ سعودی برای تغییر شکل اقتصاد عربستان دیده شده، توانمند کند. از جمله برنامه های اقتصادی عریستان در افق ۲۰۳۰ خود انتشار اوراق قرضه و خصوصی سازی است.

سیتی بانک آمریکا به عربستان بازگشت

در همین حال «مایک کوربات» مدیر عامل گروه سیتی بانک آمریکا در این مراسم در کنار «ابراهمیم العمر» رییس مرجع سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی حضور داشت. ابراهمیم العمر گفت: گروه سیتی در قلب عربستان قرار دارد و می توانند در برنامه خصوصی سازی که ۱۰۰ فرصت است، مشارکت کنند؛ ضمن اینکه فرصت های دیگری بویژه در بخش تفریحی وجود دارد.

مدیر عامل سیتی بانک هم گفت: از اینکه دفتر خود را را در عربستان بار دیگر افتتاح کرده ایم، خرسند هستیم و توسعه عربستان در راستای استراتژی ما در بزرگترین اقتصاد منطقه و کمک به این تغییر ساختار اقتصادی در این کشور است.

وی در ادامه گفت: سیتی بانک، عربستان را در جهت برنامه های ملی خود در سند ۲۰۳۰ برای ایجاد اقتصاد متنوع و پایدار حمایت می کند و قصد داریم که نقش کلیدی را در راستای تحقیق این چشم انداز ایفا کنیم.

بر پایه این گزارش، سیتی بانک در مراسم افتتاحیه خود در ریاض یک چک ۳۰۰ هزار دلاری برای از سرگیری مشارکت خود در بخش آموزش و اشتغال جهانی ارائه کرد که به آموزش و اشتغال ۶۷ هزار نیروی کار جوان در منطقه کمک می کند.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی